懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 65549


21#
發表於 23-10-5 15:27 |只看該作者
stupidmama13 發表於 23-10-5 12:47
有d位埋身或泵都清唔到,要手按先得

手按自己按就得
一硬一痛已要按返鬆
Book 得按摩師嚟已太遲了


大宅

積分: 2920


22#
發表於 23-10-5 15:55 |只看該作者
vivianhoo 發表於 23-10-5 14:45
我生完頭兩三日谷奶谷左幾日,之後已經冇谷,所以冇搵人按

你身體好好喎



水晶宮

積分: 65549


23#
發表於 23-10-5 16:05 |只看該作者
本帖最後由 Nbs 於 23-10-5 16:06 編輯
mercy_c 發表於 23-10-5 12:05
我自己試過啦,唔知手勢唔岩定位置唔岩,按左幾下冇舒服到不特止,仲痛過之前,所以問下各位jm搵人按得唔得

你係有個位特別硬特別痛?
你可以入去shower, 沐住暖水暖咗個身先,然後搽啲番梘,喺個胸到上下左右打圈咁按摩一陣,然後喺硬嘅地方向着乳頭慢慢推。唔使好大力,但要重複按摩推按摩推按摩推咁。如是者按摩推幾個字多數都得,成功時乳頭會見有奶噴出來。唔成功的話唞一陣,幾個鐘後再入shower試過。真係唔成功先搵母乳姑娘處理。
兩胎餵奶餵到一歲,有塞過奶有發過燒,都係咁樣處理返好

點評

mercy_c    發表於 23-10-6 10:38


男爵府

積分: 5553


24#
發表於 23-10-5 16:39 |只看該作者
vivianhoo 發表於 23-10-5 14:45
我生完頭兩三日谷奶谷左幾日,之後已經冇谷,所以冇搵人按

有人谷頭幾日,有人谷足一個月,聽到都覺辛苦,所以我一覺得脹痛,立刻去左按摩


大宅

積分: 2920


25#
發表於 23-10-5 19:16 |只看該作者
pollypolly0513 發表於 23-10-5 16:39
有人谷頭幾日,有人谷足一個月,聽到都覺辛苦,所以我一覺得脹痛,立刻去左按摩
...

咁即係搵人按摩有用啦,係咪同按摩師講谷奶痛就得?


大宅

積分: 3877


26#
發表於 23-10-6 09:58 |只看該作者
mercy_c 發表於 23-10-5 19:16
咁即係搵人按摩有用啦,係咪同按摩師講谷奶痛就得?
如果你搵有產後乳房按摩既專業資格同認證既按摩師,照計你唔使點講,佢都知你咩事,幫你按摩之外,隨時教識你好多野


男爵府

積分: 5553


27#
發表於 23-10-6 10:17 |只看該作者
stupidmama13 發表於 23-10-6 09:58
如果你搵有產後乳房按摩既專業資格同認證既按摩師,照計你唔使點講,佢都知你咩事,幫你按摩之外,隨時教識 ...

我個按摩師係朋友介紹既,佢地之前都有谷奶痛問題,按完話鬆晒,雖然係朋友介紹,我都有了解下佢地d資格先去按


大宅

積分: 2920


28#
發表於 23-10-6 10:38 |只看該作者
pollypolly0513 發表於 23-10-6 10:17
我個按摩師係朋友介紹既,佢地之前都有谷奶痛問題,按完話鬆晒,雖然係朋友介紹,我都有了解下佢地d資格先 ...

你個按摩師有咩資格架?



男爵府

積分: 5553


29#
發表於 23-10-6 11:14 |只看該作者
mercy_c 發表於 23-10-6 10:38
你個按摩師有咩資格架?

話有意大利、加拿大認證,專幫產前產後孕婦按摩胸部個d資格,佢地用力又真係好輕既,有時會用埋儀器,咩LED仿生物電流,話係意大利、日本科技,有晒認證,個儀器頭掂落黎暖暖地,過程都舒服


大宅

積分: 2418


30#
發表於 23-10-6 11:35 |只看該作者
pollypolly0513 發表於 23-10-6 11:14
話有意大利、加拿大認證,專幫產前產後孕婦按摩胸部個d資格,佢地用力又真係好輕既,有時會用埋儀器,咩LE ...
好似幾專業


大宅

積分: 3877


31#
發表於 23-10-6 12:54 |只看該作者
jobiecoco 發表於 23-10-6 11:35
好似幾專業
就咁睇都ok


大宅

積分: 2920


32#
發表於 23-10-6 14:31 |只看該作者
pollypolly0513 發表於 23-10-6 11:14
話有意大利、加拿大認證,專幫產前產後孕婦按摩胸部個d資格,佢地用力又真係好輕既,有時會用埋儀器,咩LE ...

聽到我都想去按,俾個名黎,可以嗎?


男爵府

積分: 5553


33#
發表於 23-10-6 15:10 |只看該作者
本帖最後由 pollypolly0513 於 23-10-6 15:28 編輯
mercy_c 發表於 23-10-6 14:31
聽到我都想去按,俾個名黎,可以嗎?

叫日瑩Yanki,比埋條link你,可以入去睇下
https://www.yankibust.com/



大宅

積分: 2920


34#
發表於 23-10-6 17:25 |只看該作者
pollypolly0513 發表於 23-10-6 15:10
叫日瑩Yanki,比埋條link你,可以入去睇下
https://www.yankibust.com/

入去睇下先,多謝你!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo