自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


男爵府

積分: 6299


21#
發表於 23-10-14 16:18 |只看該作者
本帖最後由 CathyLss 於 24-11-11 01:18 編輯
zone123 發表於 23-10-14 14:27
我老豆都立晒遺囑啦!
我妹死都要佢自己draft 份遺囑,
本應同姑媽講好遺產執行人係我阿叔做,
你妹係自己搞定搵律師搞?如果係自己搞,你有無幫手了解過係咪真係要6年時間?


寶石宮

積分: 257463

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


22#
發表於 23-10-14 16:25 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-14 14:27
我老豆都立晒遺囑啦!
我妹死都要佢自己draft 份遺囑,
本應同姑媽講好遺產執行人係我阿叔做,

稅務問題搞幾年?真係無聽過
放下自在


大宅

積分: 1057


23#
發表於 23-10-14 16:27 |只看該作者
獨吞又點樣呢,打官司喺香港要花幾多錢要花幾多時間呢,一般中產做生意嘅都未必承受得起


大宅

積分: 3360


24#
發表於 23-10-14 16:30 |只看該作者
本帖最後由 cookingymt 於 23-10-14 16:31 編輯

是啊,獨吞了。要打民事官司,律師費好貴,怎追?


水晶宮

積分: 65733


25#
發表於 23-10-14 16:47 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-14 14:27
我老豆都立晒遺囑啦!
我妹死都要佢自己draft 份遺囑,
本應同姑媽講好遺產執行人係我阿叔做,

咁你無端端做乜吾要先,老豆平均分俾你地,又吾係獨佔你阿妹嗰份。


子爵府

積分: 13988

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


26#
發表於 23-10-14 17:19 |只看該作者
cookingymt 發表於 23-10-13 08:36
遺產管理人 or 遺囑執行人。可否獨吞遺產。

先人的銀行現金,管理人/執行人一般先「落袋」私人戶口,再分 ...

基本上唔可以先落袋等,索性揾律師跟


男爵府

積分: 7544


27#
發表於 23-10-14 17:23 |只看該作者
理論上唔可以,但實際可能會,其他人要告佢要好多錢


水晶宮

積分: 65955


28#
發表於 23-10-14 17:24 |只看該作者
anna59 發表於 23-10-14 14:40
我覺得,如果獨自吞晒先人D錢,吾分比人,會有報應。

我信呢樣野。

做人不好貪不屬於自己的野。祖先沒遺產,咁自己努力點。絕不好貪。



子爵府

積分: 12524


29#
發表於 23-10-14 17:57 |只看該作者
cookingymt 發表於 23-10-13 08:36
遺產管理人 or 遺囑執行人。可否獨吞遺產。

先人的銀行現金,管理人/執行人一般先「落袋」私人戶口,再分 ...

討論區睇過一個case,大家姐話自已做生意蝕左錢,大家姐係遺產管理人,所以低價將老人家層樓賣俾自已老公,最後我唔記得左係點了。



珍珠宮

積分: 49821


30#
發表於 23-10-14 18:15 |只看該作者
Astra00 發表於 23-10-14 17:24
我信呢樣野。

做人不好貪不屬於自己的野。祖先沒遺產,咁自己努力點。絕不好貪。
你講得岩。
就算有兄弟姊妹吾好,始終都系父母嘅仔女,都要分番一份比佢,況且,對方有權告自己


子爵府

積分: 13843


31#
發表於 23-10-14 18:27 |只看該作者
anna59 發表於 23-10-14 14:40
我覺得,如果獨自吞晒先人D錢,吾分比人,會有報應。

我都覺得,或者有d地方無端端要佢洗返哂d錢出來。

不義之財袋唔暖!


公爵府

積分: 29010


32#
發表於 23-10-14 18:53 |只看該作者
cookingymt 發表於 23-10-14 16:30
是啊,獨吞了。要打民事官司,律師費好貴,怎追?

你一直都無講will有冇其他受益人,如果無,佢獨呑無問題。


侯爵府

積分: 23990


33#
發表於 23-10-14 19:05 |只看該作者
水晶樹媽媽 發表於 23-10-14 15:52
jm 我睇錯還是你打漏?
五萬都要搵律師

5皮太少。


侯爵府

積分: 23990


34#
發表於 23-10-14 19:19 |只看該作者
Astra00 發表於 23-10-14 17:24
我信呢樣野。

做人不好貪不屬於自己的野。祖先沒遺產,咁自己努力點。絕不好貪。

yes


侯爵府

積分: 24553


35#
發表於 23-10-14 19:31 |只看該作者
本帖最後由 qpalzm 於 23-10-14 19:31 編輯

遺囑執行人唔同遺產受益人喎…

樓主有冇見過遺囑架


子爵府

積分: 13146


36#
發表於 23-10-14 19:49 |只看該作者
DICSIK 發表於 23-10-13 09:14
以我家為例,先人無立遺囑,當時遺產超過五萬元,交由律師處理,兄弟姊姐們在律師樓簽誓章同意其中一人做遺 ...

因為銀碼細,兄弟姊妹才不急於爭產。


男爵府

積分: 9363


37#
發表於 23-10-15 04:56 |只看該作者
CathyLss 發表於 23-10-14 16:18
你妹係自己搞定搵律師搞?如果係自己搞,你有無幫手了解過係咪真係要6年時間?

我唔知你妹係咩人,我只係 ...

佢擺明玩野,
因為成份遺囑我係多過佢地十幾萬港幣!


男爵府

積分: 9363


38#
發表於 23-10-15 04:57 |只看該作者
本帖最後由 zone123 於 23-10-15 05:11 編輯
cattz288 發表於 23-10-14 16:25
稅務問題搞幾年?真係無聽過

因為所有遺產都冇香港,
全部都在美加!
問心,點會要6年先攪得掂,
又唔係好多錢,佢自己吹啫!
佢想想盡辦法,把我老豆留俾我的,
駛鬼晒去律師和會計師度!
我老豆冇報海外資產,
但我妹死都要轉佢自己名,
所以一定要同加拿大報返老豆冇報資產的問題,
同埋要追返10年冇報美國租金的稅和罰稅!
全部搵加拿大和美國最貴的律師同會計師團隊,
我個個親戚都話駛埋晒d冇謂錢!


珍珠宮

積分: 37850

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 23-10-15 04:57 |只看該作者
cattz288 發表於 23-10-14 16:25
稅務問題搞幾年?真係無聽過

試過3年


男爵府

積分: 9363


40#
發表於 23-10-15 05:05 |只看該作者
本帖最後由 zone123 於 23-10-15 05:11 編輯
HLDMaMa 發表於 23-10-14 16:47
咁你無端端做乜吾要先,老豆平均分俾你地,又吾係獨佔你阿妹嗰份。

因為我由細到大,好少時間跟佢,
跟佢就會不停日日俾後母毒打!
其實佢係可以避免我唔駛毒打,
可以把我跟嫲嫲同阿叔度住,
但佢冇去敢做,驚樣衰,
所以隱瞞晒全部親戚。

我老豆成世人其實冇乜點養過我,
佢返左加拿大後,
就冇俾錢我婆婆湊我,
因為後母唔準佢寄錢返香港,
問題係佢唔係搵唔到錢,
我係我婆婆養大我!

佢冇乜做過老豆的責任,
我自己都冇做過做女的責任。
當佢知道自己就死時,
先覺得自己好對我唔住,要分埋俾我!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo