自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56993


21#
發表於 26-6-17 17:00 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 14:18
好驚

快DCheck下個胃


大宅

積分: 1047

馬年勳章 2026勳章


22#
發表於 26-6-17 17:07 |只看該作者

回覆樓主:

我都試過,住咗三日兩夜醫院,初初懷疑係鼻咽癌,後嚟發覺係胃潰瘍


水晶宮

積分: 62041

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 26-6-17 17:07 |只看該作者
即刻去急症室,希望你唔係大事,祝平安


大宅

積分: 4544


24#
發表於 26-6-17 17:15 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-17 15:34
你咁都可以咁淡定上嚟問?飛去急症啦下

因為我胃口,精神ok的


大宅

積分: 4544


25#
發表於 26-6-17 17:16 |只看該作者
我你他 發表於 26-6-17 17:07
我都試過,住咗三日兩夜醫院,初初懷疑係鼻咽癌,後嚟發覺係胃潰瘍

要吃特別藥物嗎?


大宅

積分: 4544


26#
發表於 26-6-17 17:17 |只看該作者
無話可說 發表於 26-6-17 16:44
咳出黎定嘔出黎?嘔出黎去急症啦!

吐口水有血


大宅

積分: 4544


27#
發表於 26-6-17 17:19 |只看該作者
我你他 發表於 26-6-17 17:07
我都試過,住咗三日兩夜醫院,初初懷疑係鼻咽癌,後嚟發覺係胃潰瘍

但我不想住院,不想家人知,有小朋友要照顧。


民房

積分: 10


28#
發表於 26-6-17 17:20 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 17:17
吐口水有血

檢查一下口腔是否有血泡?有的話好有機會吐口水有血,如果是這個原因就不太擔心


瑪瑙宮

積分: 146042

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 26-6-17 17:22 |只看該作者
吐血,仲唔趕去睇醫生?快啦。
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


珍珠宮

積分: 35239


30#
發表於 26-6-17 17:23 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 14:18
好驚

可能TB,快d睇醫生


大宅

積分: 4544


31#
發表於 26-6-17 17:23 |只看該作者
本帖最後由 No113113 於 26-6-17 17:24 編輯
f506863a98efbe 發表於 26-6-17 17:20
檢查一下口腔是否有血泡?有的話好有機會吐口水有血,如果是這個原因就不太擔心
...

又好似係,牙肉位有痛,謝謝你。


珍珠宮

積分: 35239


32#
發表於 26-6-17 17:24 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 17:19
但我不想住院,不想家人知,有小朋友要照顧。

TB會傳染的,快d戴口罩啦


男爵府

積分: 8922


33#
發表於 26-6-17 17:26 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 17:23
又好似係,牙肉位有痛,謝謝你。

流牙血?


伯爵府

積分: 17889

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


34#
發表於 26-6-17 17:31 |只看該作者
吐血仲唔睇醫生
Be Happy


大宅

積分: 4544


35#
發表於 26-6-17 17:36 |只看該作者
康媽 發表於 26-6-17 17:31
吐血仲唔睇醫生

如果明天早上仲係咁,我就去看醫生。


珍珠宮

積分: 49706


36#
發表於 26-6-17 17:36 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 14:24
咁大獲?有冇得醫?

可能胃出血


大宅

積分: 4544


37#
發表於 26-6-17 17:37 |只看該作者
f506863a98efbe 發表於 26-6-17 17:20
檢查一下口腔是否有血泡?有的話好有機會吐口水有血,如果是這個原因就不太擔心
...

不過我有個壞習慣,有時每天飲二杯咖啡,不知關唔關事?


大宅

積分: 4544


38#
發表於 26-6-17 17:38 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-17 17:36
可能胃出血

飲咖啡會嗎?
我有時一天飲二杯


瑪瑙宮

積分: 139673


39#
發表於 26-6-17 17:42 |只看該作者
吐血咁嚴重? 快去睇醫生.


民房

積分: 10


40#
發表於 26-6-17 18:01 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 17:37
不過我有個壞習慣,有時每天飲二杯咖啡,不知關唔關事?

飲兩杯咖啡應該唔關事,不過可能個人太燥就會起血泡我經常都係咁睇個醫生,佢話冇事我仲係睇耳鼻喉科,不是吐血是吐口水出來有血總言之你吐完之後你即時檢查口腔通常會見到有血泡應該就正常,不過如果驚嘅話就去睇醫生

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo