自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2208


21#
發表於 昨天 09:09 |只看該作者
mizuho 發表於 26-6-21 08:44
均真都夠膽講?
假髮孫係智商失衡?day one就鬧佢個人才移民政策超多問題!
超唔喜歡賤侵但佢真係手起刀落 ...

班官只係聽命行事,邊識把關
越來越難搵工多左人失業,被迫轉跑道係鐵一般事實,打政府工嘅就末殺到埋身
溫水煮蛙,可笑係有人仲慒盛盛活在平衡時空察覺唔到或者係似官員甘扮睇唔到聽唔到啦


翡翠宮

積分: 76963

2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 昨天 09:10 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 08:02
通街失業生同被退休人士,冇眼睇!
停止輸入外勞啦!

贊成,停止輸入外勞、停埋優才、專才計劃。

點評

幸福花    發表於 昨天 11:43


水晶宮

積分: 54027


23#
發表於 昨天 09:13 |只看該作者
whywhite22 發表於 26-6-21 09:10
贊成,停止輸入外勞、停埋優才、專才計劃。

發夢就得,吳增加巳偷笑


大宅

積分: 2208


24#
發表於 昨天 09:18 |只看該作者
whywhite22 發表於 26-6-21 09:10
贊成,停止輸入外勞、停埋優才、專才計劃。

問AI,睇吓咩行業可申請外勞:
香港目前的外勞工種(輸入勞工)主要分為「特定行業輸入勞工計劃」以及「補充勞工優化計劃」兩大類。其中,政府放寬了 26 個非技術或低技術工種一般不得輸入外勞的限制。 [1, 2, 3]

以下為香港現行主要的外勞工種與行業分類:

(emoji) 26 個放寬的非技術或低技術工種(主要行業)

根據香港勞工處「補充勞工優化計劃」,以下 26 個基層職位已開放申請: [1, 2]

餐飲與零售服務:侍應生、收銀員、售貨員、接待員、初級廚師、食品加工工人。

辦公室與後勤支援:文員、電話接線生、電腦/打孔機操作員、銀行櫃檯員。

物流與倉務:送貨員、駕駛員、貨倉管理員。

物業物管與清潔:清拆工、布草房服務員、洗衣工人、整熨工。

技術與建造工匠:渠工、石工、補漏工、噴漆工、髮型師、營業代表、檢查工、裁剪工、裁床工。 [1]

✈️ 特定行業輸入勞工計劃

針對特定人手極度短缺的行業,政府設有獨立的配額計劃: [1]

建造業:涵盖木工、鋼筋工、泥水工、空調製冷設備技工及消防設備技工等熟練地盤工人。

運輸業(航空業):地勤人員、機艙清潔員、停機坪服務員、飛機維修技工等。

運輸業(公共交通):專營巴士司機、公共小巴司機及客車司機。

院舍護理業:透過院舍輸入護理員特別計劃,輸入安老院及殘疾人士院舍的護理員。


水晶宮

積分: 74694


25#
發表於 昨天 09:20 |只看該作者
本帖最後由 brother4 於 26-6-21 09:23 編輯
dyl 發表於 26-6-21 09:07
年輕一代真惨, 前路汒汒

北上見年輕一代做按摩師,香港可能不是做厨師業,建築業因好似失業率高,政府加2%人工,先証明政府不是冇錢,另低層加得约一百元,不如政府再出多D加多幾十億請多D畢業生,双赢(經濟有改善,減少失業率等)


大宅

積分: 2208


26#
發表於 昨天 09:22 |只看該作者
sochui 發表於 26-6-21 09:13
發夢就得,吳增加巳偷笑

低調地越加越多潻


水晶宮

積分: 74694


27#
發表於 昨天 09:24 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 09:22
低調地越加越多潻

不用低調政府話是常態書入


大宅

積分: 2208


28#
發表於 昨天 09:30 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 09:24
不用低調政府話是常態書入

等睇埋今届大學畢業生就業情況,睇政府又點氹


珍珠宮

積分: 30949


29#
發表於 昨天 09:39 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 09:08
可以,但中伏也不少

朋友應該未中過伏
上星期仲同我講:佢每星期收幾次速遞
似乎佢仲好enjoy
不過有樣我好反對, 朋友經常話買錯、唔啱心水, 就掉咗佢
真係好浪費唔環保


瑪瑙宮

積分: 138496

馬年勳章


30#
發表於 昨天 09:39 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 09:05
北上不一定去,因有朋友才北上,上面又熱又晒及商埸冷埸不足,北上好辛苦,出晒汗 想做外勞有介紹? :h ...

你60歲, 想做外勞都無人請


水晶宮

積分: 74694


31#
發表於 昨天 09:40 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 09:30
等睇埋今届大學畢業生就業情況,睇政府又點氹

第一招估1预先介紹政府工,希望畢業生申請,但因政府話冇錢,請人不會大量的,第二招北上工作有津貼,吾知還有?第三招招聘會 第四繼續讀上去(博士)第五招你講


水晶宮

積分: 54027


32#
發表於 昨天 09:40 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 09:30
等睇埋今届大學畢業生就業情況,睇政府又點氹

搬龍門,繼續維持低失業率


珍珠宮

積分: 48555


33#
發表於 昨天 09:40 |只看該作者

回覆樓主:

香港年輕一代慘了,停止不要輸入太多外勞,但政府一定唔會聽


水晶宮

積分: 74694


34#
發表於 昨天 09:45 |只看該作者
hellomiki 發表於 26-6-21 09:40
香港年輕一代慘了,停止不要輸入太多外勞,但政府一定唔會聽

有聽商家講,請吾到人,難生存,不書入要閉門


水晶宮

積分: 74694


35#
發表於 昨天 09:46 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-21 09:39
你60歲, 想做外勞都無人請



珍珠宮

積分: 48555


36#
發表於 昨天 09:49 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 09:45
有聽商家講,請吾到人,難生存,不書入要閉門

好想CY做返特首,佢比較會為港人謀福祉,停雙非、限奶令


侯爵府

積分: 21282

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


37#
發表於 昨天 09:54 |只看該作者
公司最近請助理,暫時都係得啲妹妹仔應屆畢業生send CV,個個要求要$25,000以上人工,最後公司Offer萬七蚊,終於請到個黐脷筋妹妹,返一至五,星期六半日長短週。


水晶宮

積分: 74694


38#
發表於 昨天 09:56 |只看該作者
hellomiki 發表於 26-6-21 09:49
好想CY做返特首,佢比較會為港人謀福祉,停雙非、限奶令

CY剛上電台好似講大灣區合作


大宅

積分: 1579


39#
發表於 昨天 09:58 |只看該作者
whywhite22 發表於 26-6-21 09:10
贊成,停止輸入外勞、停埋優才、專才計劃。

贊成。去36x 個收銀同我講叫我唔好講 廣東話,佢話佢聽唔明。 然後問我payme係乜。佢話唔識用payme收錢。真係暈低


水晶宮

積分: 52865


40#
發表於 昨天 10:02 |只看該作者
My-jade 發表於 26-6-21 09:54
公司最近請助理,暫時都係得啲妹妹仔應屆畢業生send CV,個個要求要$25,000以上人工,最後公司Offer萬七蚊 ...

係,我公司請幾個 post 都係請唔到,一係啲 CV 收到就係唔係路,一係問口就係高價,完全無經驗,個個都話要兩三萬

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo