自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   13


琥珀宮

積分: 191463

馬年勳章


21#
發表於 前天 20:49 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 26-6-26 20:21
3988我有睇
唔算係好平



男爵府

積分: 9544


22#
發表於 前天 20:58 |只看該作者
平平無奇2 發表於 26-6-26 16:24
慢慢入貨、唔洗心急

會跌到 20000?


珍珠宮

積分: 34100


23#
發表於 前天 21:02 |只看該作者


珍珠宮

積分: 38365

馬年勳章 2024年龍年勳章


24#
發表於 前天 21:59 |只看該作者
Rosalai 發表於 26-6-26 20:58
會跌到 20000?

咁我又唔敢講、我自己就逐啲加碼


水晶宮

積分: 51833


25#
發表於 昨天 00:15 |只看該作者

回覆樓主:

2388,過幾日仲有息派


水晶宮

積分: 54489

馬年勳章


26#
發表於 昨天 00:55 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-26 14:51
1347仲敢入嗎?
華虹而家189元左右啊? 嘩............咁貴? 原來佢以前只係33元左右呀~可能而家是高位??


侯爵府

積分: 20574


27#
發表於 昨天 01:01 |只看該作者
pansy888hk 發表於 26-6-27 00:55
華虹而家189元左右啊? 嘩............咁貴? 原來佢以前只係33元左右呀~可能而家是高位??
...

係呀!不停升 仲入唔入得過


伯爵府

積分: 15019


28#
發表於 昨天 01:04 |只看該作者
本帖最後由 Pigpigzhu 於 26-6-28 00:44 編輯

我已經冇買股票3年,但個股市整體升左2-3年,依家叫跌少少,依家唔係叫低價,我留意個幾只仲係好算高位,我唔會買


公爵府

積分: 28824

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


29#
發表於 昨天 01:25 |只看該作者
我睇股息率,無隻入得,匯豐我減月供添,4厘都無,3988 5厘都無,貴。
941 6厘幾,但唔識升,又派左息,唔入啦。
其他短炒就唔識


子爵府

積分: 11439


30#
發表於 昨天 02:26 |只看該作者
aa小聚 發表於 26-6-26 04:46
心目中只識隻9988,還有冇其它

老公叫我買9988
我自己想買939收息
但一個月前入左0101 蝕好多
成20%


珍珠宮

積分: 49831


31#
發表於 昨天 14:06 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-26 14:51
1347仲敢入嗎?
好高, 吾敢入
不過佢仲會有一次升, 睇你敢吾敢博


大宅

積分: 1884


32#
發表於 昨天 14:59 |只看該作者
Rainy 發表於 26-6-27 01:25
我睇股息率,無隻入得,匯豐我減月供添,4厘都無,3988 5厘都無,貴。
941 6厘幾,但唔識升,又派左息,唔 ...

偉易達呢?


水晶宮

積分: 54489

馬年勳章


33#
發表於 昨天 15:11 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-27 01:01
係呀!不停升 仲入唔入得過


有D又話得勁, 跌得都勁~

我自己就好驚大起大跌~


珍珠宮

積分: 30977


34#
發表於 昨天 15:42 |只看該作者
跌咁勁、睇定D先入⋯⋯


公爵府

積分: 29285

親子王國15週年勳章


35#
發表於 昨天 15:51 |只看該作者
其實仲有好多隻嗰價依然好高


子爵府

積分: 14752


36#
發表於 昨天 17:58 |只看該作者
anna59 發表於 26-6-27 14:06
好高, 吾敢入
不過佢仲會有一次升, 睇你敢吾敢博

唔知中芯仲搏唔搏得過呢🙄



公爵府

積分: 28824

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


37#
發表於 昨天 19:37 |只看該作者
媽媽最勁 發表於 26-6-27 14:59
偉易達呢?

呢隻剩係記得細個有部電子辭典,無留意佢股票


侯爵府

積分: 21922


38#
發表於 昨天 21:50 |只看該作者
本帖最後由 superkingdom 於 26-6-27 21:50 編輯
Pigpigzhu 發表於 26-6-27 01:04
我已經冇買股票3年,但個股市整體升左2-3年,依家叫跌少少,依家唔係叫低價,我留意個幾只仲係好尚算位,我 ...

我同你一様 ,無買好幾年,升左唔關自己事!之前買埋跌咩!升少少放左就勁升,唔放就勁跌!


伯爵府

積分: 15019


39#
發表於 9 小時前 |只看該作者
本帖最後由 Pigpigzhu 於 26-6-28 00:51 編輯

回覆 superkingdom 的帖子

我又係,明燈,不過總結唔係我眼光唔得,而是心急,心態唔得,大約3年前建行5.7 →現價 8.5,中銀香港2 3, →現價 4 8,匯豐8 5 →145⋯⋯咁邊算低位,跌少少喳,股票又唔係黃金,升跌好大程度人為操控,我等係大惡嘅點心


侯爵府

積分: 21922


40#
發表於 3 小時前 |只看該作者
Pigpigzhu 發表於 26-6-28 00:48
回覆 superkingdom 的帖子

我又係,明燈,不過總結唔係我眼光唔得,而是心急,心態唔得,大約3年前建行5. ...

係,之前有人話好多散戶心熊都係升少少就放左,或者唔捨得放揸到跌、跌就唔捨得止蝕,一手蟹貨,賺就賺少少,蝕就多多!

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo