親子旅遊

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


男爵府

積分: 5475


21#
發表於 09-8-13 09:04 |只看該作者
now HK to KL or Bangkok only $298!


子爵府

積分: 14967


22#
發表於 09-8-13 10:36 |只看該作者
原帖由 Kim08 於 09-8-13 09:04 發表
now HK to KL or Bangkok only $298!


淨係去嗰程$298,
返嗰程大約$320.


子爵府

積分: 14967


23#
發表於 09-8-13 10:41 |只看該作者
原帖由 gigi1020 於 09-8-12 12:26 發表
我book左下星期去檳城4張機票total $2552
但可能得兩個去, 蝕兩張機票 特價又無得退或轉名...



gigi,

你會打算去邊到玩,住邊間酒店呀???
等我參考吓???
出年七月去檳城啲機票來回好似五百。
我C6話好平又想Book埋,
真係搞笑,好似一係唔去,
一去就Book定全年機票。


大宅

積分: 2667


24#
發表於 09-8-13 10:52 |只看該作者
我想問係咪一定要買佢個旅遊保險? 人民幣40.00/位, 但又見唔到有得唔買喎...


大宅

積分: 2667


25#
發表於 09-8-13 10:54 |只看該作者
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 10:52 發表
我想問係咪一定要買佢個旅遊保險? 人民幣40.00/位, 但又見唔到有得唔買喎...


哦...睇到喇...原來可以唔買...另外想問...係香港買旅遊保險...係深圳上機係咪無問題架...?


大宅

積分: 2667


26#
發表於 09-8-13 11:01 |只看該作者
想問CVV號碼係乜嘢...?


男爵府

積分: 5475


27#
發表於 09-8-13 11:02 |只看該作者
KL to HK $208 on some dates. you need to check day by day.

原帖由 carmen911 於 09-8-13 10:36 發表


淨係去嗰程$298,
返嗰程大約$320.


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 09-8-13 11:03 |只看該作者
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 11:01 發表
想問CVV號碼係乜嘢...?


CVV係CARD後面簽名果度, 隔離會有3個数目字, 你打入去就得.


大宅

積分: 2667


29#
發表於 09-8-13 11:10 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 09-8-13 11:03 發表


CVV係CARD後面簽名果度, 隔離會有3個数目字, 你打入去就得.


唔該晒...訂咗喇...不過啲行李費 + 選位費都成900蚊...


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 09-8-13 11:13 |只看該作者
原帖由 carmen911 於 09-8-13 10:41 發表



gigi,

你會打算去邊到玩,住邊間酒店呀???
等我參考吓???
出年七月去檳城啲機票來回好似五百。
我C6話好平又想Book埋,
真係搞笑,好似一係唔去,
一去就Book定全年機票。
...
ok ar, 等我下星期回來匯報, 我book左Langkawi以下酒店, 睇落好疏乎又平 ..不過都係住左回來再comment....
http://www.langkawi-resorts.com/langkasuka/gallery.htm


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 09-8-13 11:13 |只看該作者
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 11:10 發表


唔該晒...訂咗喇...不過啲行李費 + 選位費都成900蚊...


你訂沙巴? 我之前重貴, 3個人4千5百幾蚊. 不過係上年暑假LU.


別墅

積分: 945


32#
發表於 09-8-13 11:21 |只看該作者
原帖由 gigi1020 於 09-8-13 11:13 發表
ok ar, 等我下星期回來匯報, 我book左Langkawi以下酒店, 睇落好疏乎又平 ..不過都係住左回來再comment....
http://www.langkawi-resorts.com/langkasuka/gallery.htm
請問有冇人book左2010年2月去bankok玩ga?


大宅

積分: 2667


33#
發表於 09-8-13 11:46 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 09-8-13 11:13 發表


你訂沙巴? 我之前重貴, 3個人4千5百幾蚊. 不過係上年暑假LU.


係呀...沙巴....我宜家4個人 = 人民幣2,630
我想問保險係香港買有冇問題...深圳上機都包架...?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


34#
發表於 09-8-13 11:50 |只看該作者
咁貴 你買好多行李+揀貴位
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 11:10 發表


唔該晒...訂咗喇...不過啲行李費 + 選位費都成900蚊...


大宅

積分: 2667


35#
發表於 09-8-13 12:08 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-13 11:50 發表
咁貴 你買好多行李+揀貴位


選位費來回人民幣24.00/位, 行李1個25公斤來回440.00...另一個行李20公斤來回230.00...折番咪成900蚊港紙咁濟...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


36#
發表於 09-8-13 12:15 |只看該作者
哦...你會買好多野咩 買到咁大ge...我一向都係每人買最minimum15kg...1家3口+埋共用45kg...從未試過over
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 12:08 發表


選位費來回人民幣24.00/位, 行李1個25公斤來回440.00...另一個行李20公斤來回230.00...折番咪成900蚊港紙咁濟...


大宅

積分: 2667


37#
發表於 09-8-13 12:21 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-13 12:15 發表
哦...你會買好多野咩 買到咁大ge...我一向都係每人買最minimum15kg...1家3口+埋共用45kg...從未試過over


哎呀...乜可以咁樣共用架...? 我以為一個個行李計咋...又蠢咗添...


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 09-8-13 12:23 |只看該作者
係呀, 其實行李果度好搵奔, 跟本就唔使附加費都得架...我都比佢加左HKD24.00/person, 佢一定要人簡有d tricky lo..
我打去Malaysia Air Asia問有無得delete, 佢話簡左就無喎
根本去travel都唔會有勿行李寄倉啦, 你估返鄉下咩....下次我一定醒小小...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


39#
發表於 09-8-13 12:24 |只看該作者
可以共用...而1件行李上限係30kg...或3個人2/3/4/5件行李share 45kg都可以
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 12:21 發表


哎呀...乜可以咁樣共用架...? 我以為一個個行李計咋...又蠢咗添...

[ 本帖最後由 portiabb 於 09-8-13 12:28 編輯 ]


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


40#
發表於 09-8-13 12:26 |只看該作者
我次次都會寄倉...所以都一定會買...都係基本果個喼囉...除非去大量掃貨...否則最minimum都ok
原帖由 gigi1020 於 09-8-13 12:23 發表
係呀, 其實行李果度好搵奔, 跟本就唔使附加費都得架...我都比佢加左HKD24.00/person, 佢一定要人簡有d tricky lo..
我打去Malaysia Air Asia問有無得delete, 佢話簡左就無喎
根本去travel都唔會有勿行李寄倉啦, 你估 ...

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo