婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 873


21#
發表於 05-5-23 17:32 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?


咁, 請問我應該揀帶邊隻, 有乜得選擇呢?

tungtungma


****************************

janet 寫道:
家計會都有架,佢可以俾你揀帶邊隻~~
:-D


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 05-5-23 19:29 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

聽呢度d媽咪講帶貴個隻比較好,我自己個時就帶平個隻,d m真係好多,所以上次去家計會,佢都問我轉唔轉,定等下年夠期先轉~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


男爵府

積分: 6480


23#
發表於 05-5-23 23:46 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我都係家計會做呀, 大約$1200-1300到, 出面要$2000


別墅

積分: 873


24#
發表於 05-5-25 12:25 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

乜原來是要錢的嗎? 母嬰健康院有得做嗎及幾錢?
幾多年有效期呢?

Thanks,
tungtungma,

********************
shirleyc 寫道:
我都係家計會做呀, 大約$1200-1300到, 出面要$2000

:-D


大宅

積分: 2375


25#
發表於 05-5-28 15:14 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

母嬰健康院有得做嗎及幾錢?$1
幾多年有效期呢?5 years
www.bfmoms.com.hk
~哺乳衣、儲奶袋、Baby Sling 揹帶、Baby Pouch 育兒袋~


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 05-5-29 23:17 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

HI,

請問o個程序係點架(係未好似做婦檢咁呀)?? 要攪幾耐呀?? 係未mirena呢個牌子會好d呢?? 痛唔痛架??

咁如果係家計會做, 係未要約時間架?? 難唔難約呢?? how much ar??

唔好意思, 咁多問題, 因為之前健康院d姑娘suggest過我, 我覺得唔知點咁, 1516....所以想了解多d, thanks for advice.


大宅

積分: 3825


27#
發表於 05-5-30 16:57 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我想問如果係家計會戴mirena這隻要幾多錢呀?


大宅

積分: 3382


28#
發表於 05-5-30 18:10 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

hi,
i want to ask do u feel the "子 宮 環 附 有 一 根 尼 龍 線"?
I am still thinking


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


29#
發表於 05-5-30 19:26 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

Cko 寫道:
hi,
i want to ask do u feel the "子 宮 環 附 有 一 根 尼 龍 線"?
I am still thinking

絕對不會.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


大宅

積分: 3373


30#
發表於 05-5-31 16:40 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

咁係咪會模到條 尼 龍 線在陰道內? 咁同老公xx, 佢咪會模到 ?
[url=Lilypie Expecting a baby Ticker]Lilypie.com[/url]


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


31#
發表於 05-5-31 23:33 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

CY-mother 寫道:
咁係咪會模到條 尼 龍 線在陰道內? 咁同老公xx, 佢咪會模到 ?

唔會架.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


大宅

積分: 1164


32#
發表於 05-6-1 01:03 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

HinHinMa 寫道:
母嬰健康院有得做嗎及幾錢?$1
幾多年有效期呢?5 years


$1咁平, 什麼牌子? 是 mirena 嗎?


複式洋房

積分: 404


33#
發表於 05-6-1 22:39 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我今日去左診所,諗住可以用子宮環啦! 點知dr話唔可以囉, 因為係要係m黎第五日至得(我今日7日), 同埋佢話有行房唔得囉, 叫我等下個月.....................
但dr講得好恐怖, 有機會跌出o黎& 有機會整"村"子宮


大宅

積分: 1164


34#
發表於 05-6-2 23:41 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

samanthavikki 寫道:
我今日去左診所,諗住可以用子宮環啦! 點知dr話唔可以囉, 因為係要係m黎第五日至得(我今日7日), 同埋佢話有行房唔得囉, 叫我等下個月.....................
但dr講得好恐怖, 有機會跌出o黎& 有機會整"村"子宮


咁恐怖! 唔會卦!


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


35#
發表於 05-6-5 23:43 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我帶左4年,都冇咩問題,
不過要每年檢查一次!


大宅

積分: 3064


36#
發表於 05-6-9 11:40 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

其實我醫生都建議我用 minrena, 而且如無特別問題我預計在下個會在醫生到做.

不過我有些門題想問用 minrena 的媽咪,

1. 其實 minrean 是一個 T 字形的塑料框架, 那跟環是有所不同的嗎?
2. 睇簡介都說有些帶後的媽咪會沒有了經期或經期量會減小, 不知道這樣對身體會有影響的嗎?
3. 還有那一條幼線會否容易引致陰道發炎的嗎? 因為一條線在那處放一段長時間, 清潔又不能.
4. 上的時間大約要多久, 因為姑娘答我 30 分鐘之內, 但簡介則說只要數分鐘.
5. 最後你地收費多小錢? 我的那間要 $2,500.00.

真的不好意思那麼多問題, 唔該晒!

蘇蘇


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


37#
發表於 05-6-9 13:10 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

蘇蘇,
mirena係比較金屬的環要大些.但戴上後不會有感覺. 也不會感覺那條線同擔心會發炎. 我用
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


大宅

積分: 3064


38#
發表於 05-6-9 14:22 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

Harry 媽唔該晒你呀!!!


男爵府

積分: 5166


39#
發表於 05-6-10 00:18 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

想請問各位,
1)用了子宮環係米可以不用安全套?
2)用了子宮環要多久才能愛愛?
3)健康院同家計會係米無mirena提供?
tks
carrie


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


40#
發表於 05-6-10 00:57 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

子宮環已能避孕. 如果你初時戴環可能在初期要用安全袋先夠安全。 有媽媽話家計會有得幫人戴。
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo