立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6482
原帖由 力奇大叔 於 10-11-11 12:01 發表 近依幾年出生率高左, D位比較緊張 而且每年都有部份位會分俾 教友子女, 同埋校友既弟妹架 祝你好運, 希望你入到啦
禁止訪問
積分: 96591
大宅
積分: 3824
原帖由 phoebe_liu 於 10-11-12 23:30 發表 係呀 .. 我個仔就係教友子女, 所以, 11月細仔 都可以入到正校上午班 我個仔岩岩K1 上年IN 0既時候, 我見好多細仔佢地都收 不過就收左下午班 我個FD同我一齊去IN, 佢個仔IN得好好 不過又係11月細仔, 就收左佢下午 ...
積分: 3156
積分: 6056
原帖由 wingl410 於 10-11-27 02:44 PM 發表 請問正校 k1 有全日班嗎??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy