跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6482


21#
發表於 10-11-12 23:30 |只看該作者
原帖由 力奇大叔 於 10-11-11 12:01 發表



近依幾年出生率高左, D位比較緊張
而且每年都有部份位會分俾
教友子女,
同埋校友既弟妹架
祝你好運, 希望你入到啦


係呀 ..
我個仔就係教友子女, 所以, 11月細仔
都可以入到正校上午班

我個仔岩岩K1
上年IN 0既時候, 我見好多細仔佢地都收
不過就收左下午班
我個FD同我一齊去IN, 佢個仔IN得好好
不過又係11月細仔, 就收左佢下午班
幾個朋友都係咁 !!


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 10-11-13 18:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3824


23#
發表於 10-11-15 16:52 |只看該作者
我個大仔都係細仔,不過我地唔係教友子女..
但都收上午班..,但好肯定就係果時佢in得好好.

而今年我個細女就in得麻麻,但都收..
我估係因為哥哥係度讀緊囉!

原帖由 phoebe_liu 於 10-11-12 23:30 發表


係呀 ..
我個仔就係教友子女, 所以, 11月細仔
都可以入到正校上午班

我個仔岩岩K1
上年IN 0既時候, 我見好多細仔佢地都收
不過就收左下午班
我個FD同我一齊去IN, 佢個仔IN得好好
不過又係11月細仔, 就收左佢下午 ...


大宅

積分: 3156


24#
發表於 10-11-27 14:44 |只看該作者
請問正校 k1 有全日班嗎??


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 10-11-27 18:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6056

畀面勳章 親子達人勳章


26#
發表於 10-11-27 22:42 |只看該作者
原帖由 wingl410 於 10-11-27 02:44 PM 發表
請問正校 k1 有全日班嗎??



正校無K1全日班, 反為K2 & K3有


大宅

積分: 3156


27#
發表於 10-12-3 23:17 |只看該作者
oh~~ 正校k1無全日班.....
thx力奇大叔 & karkar39


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 10-12-4 19:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo