想生BB

跳至

首頁

尾頁
   13


大宅

積分: 4761

畀面勳章


21#
發表於 10-12-3 23:33 |只看該作者
我中嗰時老公都每日有食幾支煙, 仲有飲小量紅酒, 食咗咁多年一下子要佢哋介晒又真係好難既, Jennynini你老公都好乖呀, 而且報告出嚟真係進步咗好多, 好快到你架喇, 放鬆, 加油


禁止訪問

積分: 1414


22#
發表於 10-12-3 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


23#
發表於 10-12-4 00:09 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 10-12-3 23:22 發表
多謝你嘅分享呀,真係一個好大鼓勵,因為我老公丁丁仲差過你個case,佢唔肯戒煙(自稱食少左但都2日包),我都好擔心咁樣就算煲啲補野畀佢改唔改善到。你老公唔戒煙都有咁大進步係個好嘅先兆呀,我預祝你bingo!記得上黎報喜呀^^ ...


我之前都好擔心架,
見d jm話型態差好難改善,
唯有盡力, 可行既方法都試下,
今次有意外驚喜真係好開心,
希望遲d可以上來報喜~~


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


24#
發表於 10-12-4 00:38 |只看該作者
原帖由 Altana-Baby 於 10-12-3 23:42 發表


有16.2都算幾好呀 , 即係1千6百幾萬條.....
之前睇過報告話有千五萬以上都有機會架...
祝你成功呀~~~


咁就好啦,
我淨係知有進步,
唔知算唔算夠數


男爵府

積分: 9286


25#
發表於 10-12-4 02:03 |只看該作者
原帖由 jennynini 於 10-12-3 01:42 發表


我都係是但入一間,
之前一直都係新手,
為左生b先借書學整.
我見有d會包好一包包放係門口賣,
平d架, 可能用來吸引人買.
你怕俾人呃就直接買個d,
都ok

就先唔記得講, 發完, 要剪開入面洗,
會有一條腸+沙, 洗走 ...


我想知上環買海味,位置大約在哪??我黎緊放假想去行下,想煲d湯水比c6補下,因黎緊都按排做iui!
我想問剪開海參有條腸,會唔會唔識剪,攪到d腸內污糟野飛晒出來架@.@


男爵府

積分: 9286


26#
發表於 10-12-4 02:06 |只看該作者

回覆 24# jennynini 的文章

好好成績喎~~~


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


27#
發表於 10-12-4 12:21 |只看該作者
原帖由 cream@@ 於 10-12-4 02:03 發表


我想知上環買海味,位置大約在哪??我黎緊放假想去行下,想煲d湯水比c6補下,因黎緊都按排做iui!
我想問剪開海參有條腸,會唔會唔識剪,攪到d腸內污糟野飛晒出來架@.@ ...


上環有條海味街, 正確街名好似係德輔道西,
成條街都係海味舖, 仲有d賣臘味, 咸魚.....etc.
我住個頭附近, 見假日真係好多人來買,
應該比出面既海味舖平d同靚d,
你可以順便睇下有冇其他野買~~

剪開洗腸好易架ja, 我就將條海蔘打直一開2,
入面會有d沙同一條白白地色既腸,
你用水沖下佢, 再用手指摔下就會甩,
唔難架, 我都係睇完書學架~~


大宅

積分: 3254


28#
發表於 10-12-4 15:46 |只看該作者
原帖由 jennynini 於 10-12-3 15:05 發表


洗完既report:

volume 0.6
Density 30
Motility 90%
Morphology 15%

Actual nor of motile sperm recovered: 16.2 X 10 (6次方)

我都唔知算唔算多?

醫生就話幾ok~~


你個report真係幾好喎! 我用左兩個精液樣本(一個係雪藏)做一次iui架! 醫生話一個數量太少, 要用兩個. 兩個加埋一齊都唔夠你好, 所以連醫生都話好差. 我都覺得一定唔得, 要再做多一次.

洗完既report:

volume 0.5
Density 20
Motility 25%
Morphology 8%

Actual nor of motile sperm recovered: 8 X 10 (6次方)

所以你老公個report已經好好喇! 祝你今個cycle bingo! 我見到我老公個report心情即刻好down! 預左要做第二次! 唯有氹下自己話第一次係試, 第二次應該會好d!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


29#
發表於 10-12-4 16:01 |只看該作者
原帖由 bbbabybb 於 10-12-4 15:46 發表


你個report真係幾好喎! 我用左兩個精液樣本(一個係雪藏)做一次iui架! 醫生話一個數量太少, 要用兩個. 兩個加埋一齊都唔夠你好, 所以連醫生都話好差. 我都覺得一定唔得, 要再做多一次.

洗完既report:

volume ...


佢個丁丁report真係有驚喜,
出奇地靚, 但可惜我唔爭氣,
今次iui得一粒卵ja....:-(

我都預左今次唔得,
但再做, 我會有信心做得比今次好.:loveliness:


大宅

積分: 1450


30#
發表於 10-12-11 16:14 |只看該作者
我想問邊度有得check丁丁? 家計會?


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


31#
發表於 10-12-11 19:21 |只看該作者
原帖由 jk121299 於 10-12-11 16:14 發表
我想問邊度有得check丁丁? 家計會?


我係醫生寫紙去勝利度驗架,
家計會個d冇咩詳細同冇咁準.


大宅

積分: 2127


32#
發表於 11-12-8 19:03 |只看該作者
回覆 jennynini 的帖子

吓? 乜家計會冇咁準? why? 家計會唔係會有醫生咨詢嗎?


男爵府

積分: 6195


33#
發表於 11-12-8 19:15 |只看該作者

回覆:成功提升丁丁質量分享~~

C6喺家計會做婚前檢查份Report唔見咗!補返要比$180,係咪唔pass醫生會講?我記得份report D數據係within個average係咪即係pass?




大宅

積分: 2127


34#
發表於 11-12-8 22:34 |只看該作者
回覆 bee430430 的帖子

我覺得不如去驗過, C6的狀態有時唔太一樣~


複式洋房

積分: 345


35#
發表於 11-12-8 23:55 |只看該作者

成功提升丁丁質量分享~~

我想問下應該買善存邊款???




大宅

積分: 1203


36#
發表於 11-12-9 10:28 |只看該作者
其实最重要是否看actual丁丁recorvered的数量呢?


伯爵府

積分: 17152

熱血勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 11-12-9 16:27 |只看該作者
我之前都有做婚前檢查,係美X
佢驗完老公D精,又係冇解釋架


男爵府

積分: 7674


38#
發表於 11-12-9 17:02 |只看該作者
eeyorepigpig 發表於 11-12-9 16:27
我之前都有做婚前檢查,係美X
佢驗完老公D精,又係冇解釋架

美X唔準
去到仁安少左一半%


伯爵府

積分: 17152

熱血勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 11-12-9 17:23 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-12-9 17:02
美X唔準
去到仁安少左一半%

OO...REALLY?

仁安幾錢呀


男爵府

積分: 7674


40#
發表於 11-12-9 17:34 |只看該作者
eeyorepigpig 發表於 11-12-9 17:23
OO...REALLY?

仁安幾錢呀

唔知播, 我做IUI個陣e生順便比個 REPORT 我, 無留意幾錢 tim
埋單3千幾蚊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo