興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4944


21#
發表於 10-12-6 16:38 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 2010-12-6 02:54 PM 發表


你有無收到學校通告要買silver costume ? any idea where to buy ?


報到先......
未呀,heiwood上星期都冇返學,應該今日先有啦!要嚟做咩呀?


珍珠宮

積分: 32869


22#
發表於 10-12-6 16:38 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 16:31 發表


次次都去呢間即係好得啦~~~


最得係佢煲豬腳薑, 我通常opening一碗, closing又一碗~~


珍珠宮

積分: 32869


23#
發表於 10-12-6 16:40 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 16:29 發表


咁又係~
我都唔敢搬得遠,一陣如果搬左去無雷公,但又要搵母校,咁就真係慘喇~~


你個水泡~~
唔記得係咪仁立呀??


珍珠宮

積分: 32869


24#
發表於 10-12-6 16:42 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 16:36 發表


煲緊咩??


煲緊csi, 斷斷續續追左多年啦~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 10-12-6 16:42 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 16:38 發表


最得係佢煲豬腳薑, 我通常opening一碗, closing又一碗~~


我未聽過人去食buffet最愛嘅係豬腳薑囉~~~


珍珠宮

積分: 32869


26#
發表於 10-12-6 16:43 |只看該作者
原帖由 pinkywai 於 10-12-6 16:38 發表


報到先......
未呀,heiwood上星期都冇返學,應該今日先有啦!要嚟做咩呀?


即係佢今日好返可以返學啦~~


珍珠宮

積分: 32869


27#
發表於 10-12-6 16:44 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 16:42 發表


我未聽過人去食buffet最愛嘅係豬腳薑囉~~~


因為真係唔多buffet有得食喎~~
其他真係冇咩好食.....勝在variety多lor~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


28#
發表於 10-12-6 16:45 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 16:42 發表


煲緊csi, 斷斷續續追左多年啦~~


CSI 好好睇~~


珍珠宮

積分: 32869


29#
發表於 10-12-6 16:48 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 16:45 發表


CSI 好好睇~~


你都有睇??但淨係las vagas先好睇~~
我追緊第10季啦~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


30#
發表於 10-12-6 16:55 |只看該作者
原帖由 pinkywai 於 10-12-6 16:38 發表


報到先......
未呀,heiwood上星期都冇返學,應該今日先有啦!要嚟做咩呀?


heiwood好番晒~~


珍珠宮

積分: 32869


31#
發表於 10-12-6 17:08 |只看該作者
去晒toilet??


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


32#
發表於 10-12-6 17:10 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 16:48 發表


你都有睇??但淨係las vagas先好睇~~
我追緊第10季啦~~


有睇,不過無集集追~
最愛nip/tuck 同 mentalist~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


33#
發表於 10-12-6 17:11 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:08 發表
去晒toilet??


突然無晒人,係咪準備緊收工??:lol:


珍珠宮

積分: 32869


34#
發表於 10-12-6 17:15 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:10 發表


有睇,不過無集集追~
最愛nip/tuck 同 mentalist~~


nip/tuck睇左幾季就冇睇啦, 阿christian好靚仔....不過太變態~~
mentalist近兩個月先追, 阿jane好elegant~~
仲有castle都好正~~


珍珠宮

積分: 32869


35#
發表於 10-12-6 17:19 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:11 發表


突然無晒人,係咪準備緊收工??:lol::" />


係啦...典解既??


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


36#
發表於 10-12-6 17:20 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:15 發表


nip/tuck睇左幾季就冇睇啦, 阿christian好靚仔....不過太變態~~
mentalist近兩個月先追, 阿jane好elegant~~
仲有castle都好正~~


nip/tuck 真係好鬼爆,睇到嘩嘩聲,唔係人人接受到,不過我諗幾反映到美國現實社會真係咁變態~
阿jane好正
castle都好似好攪鬼,不過未睇過,tvb.com又無


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


37#
發表於 10-12-6 17:21 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:19 發表


係啦...典解既??


應該係執緊袋同補緊妝


珍珠宮

積分: 32869


38#
發表於 10-12-6 17:23 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:20 發表


nip/tuck 真係好鬼爆,睇到嘩嘩聲,唔係人人接受到,不過我諗幾反映到美國現實社會真係咁變態~
阿jane好正
castle都好似好攪鬼,不過未睇過,tvb.com又無 ...


我接受唔到佢到d關係咁open lor....仲要搞亂倫~~

阿jane好正...佢陰陰笑個下仲正~~
castle都好靚佬嫁.....24做完, 聽晚又一套新劇lu~~

btw, house都好好睇嫁~~


珍珠宮

積分: 32869


39#
發表於 10-12-6 17:24 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:21 發表


應該係執緊袋同補緊妝


winnie搽緊nail paint~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 10-12-6 17:27 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:24 發表


winnie搽緊nail paint~~


冇搽好耐啦~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo