立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4944
原帖由 fre124124 於 2010-12-6 02:54 PM 發表 你有無收到學校通告要買silver costume ? any idea where to buy ?
珍珠宮
積分: 32869
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 16:31 發表 次次都去呢間即係好得啦~~~
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 16:29 發表 咁又係~ 我都唔敢搬得遠,一陣如果搬左去無雷公,但又要搵母校,咁就真係慘喇~~
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 16:36 發表 煲緊咩??
積分: 30269
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 16:38 發表 最得係佢煲豬腳薑, 我通常opening一碗, closing又一碗~~
原帖由 pinkywai 於 10-12-6 16:38 發表 報到先...... 未呀,heiwood上星期都冇返學,應該今日先有啦!要嚟做咩呀?
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 16:42 發表 我未聽過人去食buffet最愛嘅係豬腳薑囉~~~
侯爵府
積分: 21496
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 16:42 發表 煲緊csi, 斷斷續續追左多年啦~~
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 16:45 發表 CSI 好好睇~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 16:48 發表 你都有睇??但淨係las vagas先好睇~~ 我追緊第10季啦~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:08 發表 去晒toilet??
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:10 發表 有睇,不過無集集追~ 最愛nip/tuck 同 mentalist~~
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:11 發表 突然無晒人,係咪準備緊收工??:lol::" />
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:15 發表 nip/tuck睇左幾季就冇睇啦, 阿christian好靚仔....不過太變態~~ mentalist近兩個月先追, 阿jane好elegant~~ 仲有castle都好正~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:19 發表 係啦...典解既??
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:20 發表 nip/tuck 真係好鬼爆,睇到嘩嘩聲,唔係人人接受到,不過我諗幾反映到美國現實社會真係咁變態~ 阿jane好正 castle都好似好攪鬼,不過未睇過,tvb.com又無 ...
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:21 發表 應該係執緊袋同補緊妝
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:24 發表 winnie搽緊nail paint~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy