跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1088


21#
發表於 10-12-15 14:19 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 10-12-14 12:42 發表
我學陪月時..都教steam完的奶樽攤凍放入雪櫃
但昨日有人問我..我教佢呢個方法...
佢居然話未聽過 (佢好多朋友都生過b的)
佢地話買個放杯果d膠盒...就咁放係度..
唔駛放入雪櫃就得...咁咪會有菌law? ...


我都識人是這樣,但我並沒有這樣做,就如你所說,好似不太合衛生吧!


大宅

積分: 1249

睛靈勳章


22#
發表於 10-12-17 19:47 |只看該作者
totally agree with lizchung as I am doing the same for my daughter


大宅

積分: 3074


23#
發表於 10-12-21 15:53 |只看該作者
但係烚完奶樽之後...裡面好多水點喎....
咁點算呀? 會唔會有菌架??


侯爵府

積分: 21457


24#
發表於 10-12-21 16:50 |只看該作者
我都仲未開始烚呀


別墅

積分: 979


25#
發表於 10-12-21 17:13 |只看該作者
我都未開始烚呀!

我果陣時係烚完照放係個烚奶煲度,兩個b都健健康康。

原帖由 花花b 於 10-12-21 16:50 發表
我都仲未開始烚呀


大宅

積分: 2189


26#
發表於 10-12-21 23:03 |只看該作者

回覆 23# 晴晴豬媽媽 的文章

你個奶煲有冇烘乾功能???


大宅

積分: 3074


27#
發表於 10-12-26 22:41 |只看該作者
冇呀><
點算呀!! 我而家烚佐第二次...又係好多水點o向奶樽度呀...
而家bb 未出來, 都可以再烚, 但係佢出來之後, 我咪每次用之前都要烚囉..我怕d水點會有細菌呀><



原帖由 lu_man 於 10-12-21 23:03 發表
你個奶煲有冇烘乾功能???


別墅

積分: 979


28#
發表於 10-12-26 22:50 |只看該作者
我諗您都唔使咁擔心o既。其實,果d水點都係蒸餾水黎o既。不過放太耐就唔係咁好啫。

原帖由 晴晴豬媽媽 於 10-12-26 22:41 發表
冇呀><
點算呀!! 我而家烚佐第二次...又係好多水點o向奶樽度呀...
而家bb 未出來, 都可以再烚, 但係佢出來之後, 我咪每次用之前都要烚囉..我怕d水點會有細菌呀><



...

[ 本帖最後由 JanetBin 於 10-12-26 22:51 編輯 ]


侯爵府

積分: 21457


29#
發表於 10-12-26 22:51 |只看該作者
前幾日用NUK個奶煲烚左第一次喇,
仲放埋D奶咀入去烚下佢,烚完都係有D水點咁,
不過我呀媽話唔洗放雪櫃,我倒轉咁放等佢乾哂,再合埋D蓋放陰涼地方咋,呀媽話雪櫃放左好多其他野,又有味,其實仲唔好喎!


大宅

積分: 3074


30#
發表於 10-12-26 22:53 |只看該作者
我都係倒轉咁放等佢乾, 但係唔乾呀...都係有水點...唔知點搞好, 又冇理由用布祙乾架嘛...

原帖由 花花b 於 10-12-26 22:51 發表
前幾日用NUK個奶煲烚左第一次喇,
仲放埋D奶咀入去烚下佢,烚完都係有D水點咁,
不過我呀媽話唔洗放雪櫃,我倒轉咁放等佢乾哂,再合埋D蓋放陰涼地方咋,呀媽話雪櫃放左好多其他野,又有味,其實仲唔好喎! ...


侯爵府

積分: 21457


31#
發表於 10-12-26 22:55 |只看該作者
原帖由 晴晴豬媽媽 於 10-12-26 22:53 發表
我都係倒轉咁放等佢乾, 但係唔乾呀...都係有水點...唔知點搞好, 又冇理由用布祙乾架嘛...

無野既,下次到用個陣,你會用熱水再沖一沖先用嘛,
所以問題唔大


別墅

積分: 979


32#
發表於 10-12-26 22:56 |只看該作者
其實果雪櫃真係有好多嘢。我果陣時放d奶都係另外揾個盒裝住d奶袋,先至放入雪櫃度。無論係冰箱定係下格,我都會好好包裝佢先,盡量唔想d奶受到污染。

至於奶樽呢。我果陣時係公司泵奶,咁我就會將奶泵同奶樽放入雪櫃度,等我泵奶時先至用。

原帖由 花花b 於 10-12-26 22:51 發表
前幾日用NUK個奶煲烚左第一次喇,
仲放埋D奶咀入去烚下佢,烚完都係有D水點咁,
不過我呀媽話唔洗放雪櫃,我倒轉咁放等佢乾哂,再合埋D蓋放陰涼地方咋,呀媽話雪櫃放左好多其他野,又有味,其實仲唔好喎! ...


大宅

積分: 3074


33#
發表於 10-12-27 21:41 |只看該作者
明白...咁我第二時用之前再用熱水沖一沖啦, 同埋大耐就唔用啦~ ^^ THANKS

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo