夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 139607


21#
發表於 11-3-22 12:20 |只看該作者
佢咁講我會同佢即刻離婚, 您答得佢好好. 佢 D 大男人婚後現晒形, 成個老爺咁, 同您果件不相上下.

今日O既佢已經唔係昔日我所認識O既佢, 或者我都唔係, 但我對個家仍然一條心去建立去付出到老死, 但無左一個同路人, 心裏面好孤單, (其實平日佢都無 MUD 點理我, 都差唔幾), 我好想離開. 到呢個地步, 做人為 MUD 呢?

原帖由 OneTwoThree 於 11-3-22 00:42 發表


佢仲話他朝有日我有左第二個, 佢都唔會留我, 我就好快咁同佢講, 他朝有日我要走一定唔係有左第二個, 而係同你之間既問題, 佢...... 無言, 我地既關係, 如果唔係個仔, 我早已同佢斷掉, 結婚11年, 而家嚟攪d咁既野, ...


瑪瑙宮

積分: 139607


22#
發表於 11-3-22 12:49 |只看該作者
男人點都會有需要的. 係佢主動, 我唔會難受, 我都需要, 無O既時候我都係乾等, 有O既時候久旱逢甘露. 大家仍然在過程中享受到. 囝出世後, 佢在廳瞓, 囝大在家唔方便無咩機會做, 少做好多. 加上佢年紀大左又信左佛, 重少. 攬下錫下打茄輪都無, 不過呢度好多 POST 都話無, 都唔奇怪了.

原帖由 gigianna 於 11-3-22 11:25 發表
你話平日係唔使接觸o既,佢有出家傾向, 都夾硬要將性需要禁住,好想知無啦啦點會有愛愛呢?係咪仍然佢主動,咁你會晤會好難受?


瑪瑙宮

積分: 139607


23#
發表於 11-3-22 22:48 |只看該作者
屋企唔大, 無地方. 講起佢個柜 (入牆三格的) 我又火, 屋企 d 野佢唔理的, 我無時間理晒, 有時係會堆積, 柜裏面又多唔用丟又唔捨得的雜物, etc. 有日我放工開緊飯時, 望到個柜執到整整齊齊, 放晒佢自己 d 宗教野, 我話, 做自己野就快靚正, 屋企 d 野就唔理. 佢無答, 又係講中佢.

試過大門度閘污糟佢叫個囝叫我抹, 我無理 (我答囝, 佢無份住架), 佢叫個囝抹, 重要鬧個囝 (您今日抹左度閘未, 囝話未, 我尋日叫您抹您做咩唔做, 語氣態度好差), 我話, 您唔好叫囝抹呀, 咁污糟, 要抹您自己去抹. 後來佢去抹, 就抹呢一次咁多.

囝好好, 我切生果會講媽您睇住呀小心呀, 我煮飯,洗碗佢會入黎話唔該晒,辛苦晒,有時錫我面, 上星期日重主動幫手洗碗, 佢呢, 飯來伸手, 通常我會切飯後果佢食, 而家我食我至會切比佢食.

原帖由 taddy58 於 11-3-22 06:37 發表
有無諗過俾佢放係間屋, 你好少望到的地方, 每樣野都有兩面, 好與壞, 你只向唔好的一方諗, 所有事都係錯.

[ 本帖最後由 Nancy20090615 於 11-3-22 23:15 編輯 ]


男爵府

積分: 5995


24#
發表於 11-3-22 23:13 |只看該作者
其實你嫁佢時已經係咁, 定係變到咁自私


瑪瑙宮

積分: 139607


25#
發表於 11-3-22 23:21 |只看該作者
可唔可以用自私黎形容呢.....佢係大男人, 唔 considerate. 可能我嫁佢之後一直托賴無病無痛都唔使佢理, 又自動波做好屋企野, 好多野又係佢唔使理, 慢慢佢當左我透明. 最近佢做小手術, 陪佢出院入院, 第時到我有事, 我都唔知係咪我自己入院出院.
以前拍拖時, 佢試過上我屋企主動幫我清潔我間房, 一路抹個層架一路話, 唔可以咁污糟架, 咁我以為佢會分擔家務, 唔介意做家務, 我理想o既人就係咁, 因為我都勁憎做家務, 加晒分比佢, 點知唔係咁架, 居然係扮野架咋, 嗚嗚嗚.
不過, 佢唔係一無是處的, 佢對屋企人朋友好好, 容易與人(地)相處, 有安全感 (大男人多數有), 大部份時間係一個好爸爸, 係有時對個囝發下癲咁.
原帖由 taddy58 於 11-3-22 23:13 發表
其實你嫁佢時已經係咁, 定係變到咁自私

[ 本帖最後由 Nancy20090615 於 11-3-22 23:38 編輯 ]


珍珠宮

積分: 41645

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 11-3-23 05:38 |只看該作者
係唔係佢要生活有依附,加上剛動了手術,對生命感無奈,故才說要出家?
見你說你們的對答他好像冇確實回答,旣然你已作了底線的預備,可不跟他心平氣和的說清楚,讓問題得到真正的解決?


珍珠宮

積分: 41645

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 11-3-23 05:43 |只看該作者
動之以誠,家是一起建立的,已行了那麼多的年頭,中間可能大家行的步伐不一樣,重要的是他是否仍然想跟你一起走過,若目標一致,所有的問題也容易解決!


瑪瑙宮

積分: 139607


28#
發表於 11-3-23 08:32 |只看該作者
佢諗定未我唔知, 總之佢諗緊. 由佢有呢個念頭, 即係佢已經傾向或最後會選另一個方向行, 而呢個方向唔會預我一齊 (佢明知我會好似廖安麗咁變成一個棄婦), 即係劈低我唔理, 無論點, 佢 projected o既 future 都係以自己為中心, 唔會為我諗, 到時我點樣. 到時佢預備好嘞就同我拜拜跟住行出門口. THAT'S JUST SO SIMPLE TO END THE RELATIONSHIP WITH 另一半, THAT'S CRAZY.


瑪瑙宮

積分: 139607


29#
發表於 11-3-23 08:49 |只看該作者
所以我拋個問題佢自己諗 - 離婚. 佢係潮洲傳統大男人, 離婚屬於好大件事. 出家係响往O既事, 如其他响往O既事, 我地會以為自己可以付上代價, 現實未必係咁. 出家係响往的, 離婚係埋身的, 如果佢揀離婚, 我就知道佢有呢個決心. 我亦唔阻佢, 佢都唔好阻我.


大宅

積分: 2383


30#
發表於 11-3-23 11:48 |只看該作者
一個男人好地地又會諗D甘既野~真奇怪


男爵府

積分: 5598


31#
發表於 11-3-23 12:28 |只看該作者
原帖由 Nancy20090615 於 11-3-23 08:32 發表
佢諗定未我唔知, 總之佢諗緊. 由佢有呢個念頭, 即係佢已經傾向或最後會選另一個方向行, 而呢個方向唔會預我一齊 (佢明知我會好似廖安麗咁變成一個棄婦), 即係劈低我唔理, 無論點, 佢 projected o既 future 都係以自 ...


我果個未至於要出家, 不過就成日做d野出嚟挑戰我底線(宗教方面), 大致上我老公同你老公一樣對我既態度同你都一樣, 悲哀!!

[ 本帖最後由 OneTwoThree 於 11-3-23 12:30 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 139607


32#
發表於 11-3-23 12:57 |只看該作者
我都唔明白的, 不過聽過講人到中年都有反叛期, 有奇怪的變化, 例如一個好好先生突然包左 29 etc., 可能都係呢種反叛期反應. 其實係有點不滿現實尋找刺激. 佢都或者係, 想做一 D 完全唔同O既事. 另一個原因係, 身在福中不知福囉.

原帖由 花仔多情 於 11-3-23 11:48 發表
一個男人好地地又會諗D甘既野~真奇怪

[ 本帖最後由 Nancy20090615 於 11-3-23 13:00 編輯 ]


大宅

積分: 2383


33#
發表於 11-3-23 13:16 |只看該作者
原帖由 Nancy20090615 於 11-3-23 12:57 發表
我都唔明白的, 不過聽過講人到中年都有反叛期, 有奇怪的變化, 例如一個好好先生突然包左 29 etc., 可能都係呢種反叛期反應. 其實係有點不滿現實尋找刺激. 佢都或者係, 想做一 D 完全唔同O既事. 另一個原因係, 身 ...



身在福中不知福呢個問題你講得好岩~做人要知足~不過呢一個正正常常既男人~無啦啦出家~有D奇怪~唔好話我唔明~我諗你做佢老婆都唔明~不過好多明星無啦啦都出家~咩都放棄就出家~我諗我自己一定唔會出家~因為我好鍾意女人~


瑪瑙宮

積分: 139607


34#
發表於 11-3-23 14:45 |只看該作者
又會去挑戰您底線咁無聊. 我 C6 無挑戰我, 反而我都配服佢, 因為佢會時不時講佢宗教的信仰 (都係分享一種, 不過唔多理人地要聽定唔聽).

我下世都唔會嫁大男人.
原帖由 OneTwoThree 於 11-3-23 12:28 發表
我果個未至於要出家, 不過就成日做d野出嚟挑戰我底線(宗教方面), 大致上我老公同你老公一樣對我既態度同你都一樣, 悲哀!!


瑪瑙宮

積分: 139607


35#
發表於 11-3-23 14:48 |只看該作者
到您唔鐘意的時候就真係有問題. 可能您都會揀出家到時.

原帖由 花仔多情 於 11-3-23 13:16 發表



身在福中不知福呢個問題你講得好岩~做人要知足~不過呢一個正正常常既男人~無啦啦出家~有D奇怪~唔好話我唔明~我諗你做佢老婆都唔明~不過好多明星無啦啦都出家~咩都放棄就出家~我諗我自己一定唔會出家~因為我好鍾意 ...


男爵府

積分: 6420


36#
發表於 11-3-23 15:20 |只看該作者
唉~真係家家有本難唸的經.
我以為自己好慘,被老公冷落(好少同我愛愛<-JUST DO WHEN佢想解決時& 佢唔想同我傾偈),諗番轉頭,佢已經好好,佢鍾意搵$啫(覺得我阻頭阻勢,又無建樹)
我都好後悔嫁個大男人(唯一好處係都幾有安全感<-當初我同我阿媽講我就係鍾意佢大男人,諗番轉頭我真係SHORT咗)
如果我男人突然古古怪怪,滿天神佛,我真係唔知點算~(佢地會唔會比人呃呢/有絶症?)
其實廖安麗老公都安排好廖既生活才出家,況且要兩夫妻都同意先行... 樓主老公同人地無得比WOR~


瑪瑙宮

積分: 139607


37#
發表於 11-3-23 16:21 |只看該作者
錢佢一定無. 佢就是甚麼都無為我安排我先興. 我真是嫁您托咩? 就咁拍下屁股就走嗎? 諗住滲下滲下我就比佢去? 咁多年為左頭家跑黎跑去無停過, 我都叫克盡婦職. 所以我會攔一攔佢, 等佢唔好諗得咁天真, 想點就點, 要點就點.

原帖由 bblook2 於 11-3-23 15:20 發表
唉~真係家家有本難唸的經.
我以為自己好慘,被老公冷落(好少同我愛愛

[ 本帖最後由 Nancy20090615 於 11-3-23 18:36 編輯 ]


男爵府

積分: 5598


38#
發表於 11-3-24 01:42 |只看該作者
原帖由 Nancy20090615 於 11-3-23 14:45 發表
又會去挑戰您底線咁無聊. 我 C6 無挑戰我, 反而我都配服佢, 因為佢會時不時講佢宗教的信仰 (都係分享一種, 不過唔多理人地要聽定唔聽).

我下世都唔會嫁大男人.
...


呢d可能只係我認為, 佢唔覺的, 佢覺得好理所當然的


大宅

積分: 2383


39#
發表於 11-3-24 14:14 |只看該作者
原帖由 Nancy20090615 於 11-3-23 14:48 發表
到您唔鐘意的時候就真係有問題. 可能您都會揀出家到時.


我又點會無啦啦唔鍾意女人~我無女人唔得架~


男爵府

積分: 6883

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 畀面勳章


40#
發表於 11-3-24 14:30 |只看該作者
净空法师
http://www.youtube.com/watch?v=LRbBz9OC26g

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo