想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1239


21#
發表於 11-3-24 15:15 |只看該作者
係咪d儀器kick到你咋.....

我未打算行呢一步住........都想照吓卵子, 打吓破卵針, 自然有先


原帖由 史迪仔 於 11-3-24 11:34 發表
我而家就係睇蘇惠林呀!不過我放精後第二日流啡紅嘅嘢呀!


大宅

積分: 4134


22#
發表於 11-3-24 15:35 |只看該作者
我都唔知呀!不過今日已經無嘢啦!我星期六返去會問下蘇醫生!

原帖由 estherevalam 於 11-3-24 15:15 發表
係咪d儀器kick到你咋.....

我未打算行呢一步住........都想照吓卵子, 打吓破卵針, 自然有先



子爵府

積分: 13784


23#
發表於 11-3-24 16:09 |只看該作者
我上年4月睇過旺X蘇醫生, 佢好鬼過癮, 起碼唔會令你緊張. 另外, 佢做栢氏抹片手勢好好, 都唔痛.

佢唔係最出名個幾個不育醫生, 但如果我做natural iui, 我會揾佢!!!

:D


男爵府

積分: 9015


24#
發表於 11-3-24 16:34 |只看該作者
本帖最後由 IT229 於 12-6-27 10:09 編輯
del


大宅

積分: 1239


25#
發表於 11-3-25 20:03 |只看該作者
好down呀....尋日一照陰超, dr. so就話我係多囊卵巢啦, 落到樓即刻忍唔住, 喊住打俾老公同奶奶.....喊咗成日

雖然話有多囊都好多jm做咗mama.....但我好唔明, 我cycle都算準, 只係間中遲排卵, 遲兩三日咁, 另外我係易肥d, 165cm, 66kilo, 但我唔多毛呀....呢d病徵我中唔哂, 但why me!!!!!


大宅

積分: 1029


26#
發表於 11-3-26 00:30 |只看該作者

回覆 25# estherevalam 的文章

姊妹,努力呀!我做左ivf都fail左啦!傷心完又要再上路!


大宅

積分: 1029


27#
發表於 11-3-26 00:37 |只看該作者
原帖由 estherevalam 於 11-3-24 10:07 發表
吓? 我係講緊旺中的蘇醫生喔.....蘇惠林呀嘛


請問蘇惠林醫生的診金貴唔貴呢?係咪好多人睇?等得耐唔耐?好怕睇醫生要等成個鐘!


大宅

積分: 1029


28#
發表於 11-3-26 00:40 |只看該作者
原帖由 史迪仔 於 11-3-24 15:35 發表
我都唔知呀!不過今日已經無嘢啦!我星期六返去會問下蘇醫生!


請問妳搵蘇惠林醫生做iui大約要幾多錢呢?


大宅

積分: 4134


29#
發表於 11-3-26 01:53 |只看該作者
咁你有無問清楚蘇醫生你無呢d徵狀,點解你會係多囊卵巢呢?

原帖由 estherevalam 於 11-3-25 20:03 發表
好down呀....尋日一照陰超, dr. so就話我係多囊卵巢啦, 落到樓即刻忍唔住, 喊住打俾老公同奶奶.....喊咗成日

雖然話有多囊都好多jm做咗mama.....但我好唔明, 我cycle都算準, 只係間中遲排卵, 遲兩三日咁, 另外我係 ...


大宅

積分: 4134


30#
發表於 11-3-26 01:57 |只看該作者
如果平日就唔多人,但星期六就比較多人,大約等1個鐘左右,不過平日就唔使等1個鐘!

原帖由 evita_kkk 於 11-3-26 00:37 發表

請問蘇惠林醫生的診金貴唔貴呢?係咪好多人睇?等得耐唔耐?好怕睇醫生要等成個鐘!


大宅

積分: 4134


31#
發表於 11-3-26 02:05 |只看該作者
你預$10,000~$12,000左右啦!真係好睇果個人用幾多針藥架!

原帖由 evita_kkk 於 11-3-26 00:40 發表

請問妳搵蘇惠林醫生做iui大約要幾多錢呢?


大宅

積分: 1029


32#
發表於 11-3-26 10:47 |只看該作者
原帖由 史迪仔 於 11-3-26 02:05 發表
你預$10,000~$12,000左右啦!真係好睇果個人用幾多針藥架!


iui 係咪只係診所做就攪掂?老公d精係診所洗都可以嗎?在家留精才拿去診所可以嗎?


男爵府

積分: 8779


33#
發表於 11-3-26 11:05 |只看該作者
estherevalam 我都係有多囊証嫁,不過由我知道開始,我就上網睇,呢樣野,好少事嫁炸...只要食藥就可以排卵,有d jm 仲自然懷孕添...唔好灰心呀....不過你c6有冇問題呀???? 對証下藥就ok
我更加一d特徵都冇啦,我163cbm度,只有103磅,而家仲要增肥, 身體又唔係多毛,我以都係個個月有月經,直到早兩年我先知....


原帖由 estherevalam 於 11-3-25 20:03 發表
好down呀....尋日一照陰超, dr. so就話我係多囊卵巢啦, 落到樓即刻忍唔住, 喊住打俾老公同奶奶.....喊咗成日

雖然話有多囊都好多jm做咗mama.....但我好唔明, 我cycle都算準, 只係間中遲排卵, 遲兩三日咁, 另外我係 ...


大宅

積分: 2316


34#
發表於 11-3-26 11:09 |只看該作者
我之前都係睇佢架, 不過見無乜起色就無睇喇

原帖由 史迪仔 於 11-3-26 02:05 發表
你預$10,000~$12,000左右啦!真係好睇果個人用幾多針藥架!


男爵府

積分: 8779


35#
發表於 11-3-26 11:24 |只看該作者
我做iui係要過lab 果邊做, 而老公d精,如果要在家留,就要一個小時內,好似要keep 住暖,攞過去實驗室.
如果可以,叫你c6喺實驗室留啦,活躍d麻

原帖由 evita_kkk 於 11-3-26 10:47 發表

iui 係咪只係診所做就攪掂?老公d精係診所洗都可以嗎?在家留精才拿去診所可以嗎?


大宅

積分: 1029


36#
發表於 11-3-26 17:16 |只看該作者
原帖由 denise333 於 11-3-26 11:24 發表
我做iui係要過lab 果邊做, 而老公d精,如果要在家留,就要一個小時內,好似要keep 住暖,攞過去實驗室.
如果可以,叫你c6喺實驗室留啦,活躍d麻


請問個lab係邊呢?


大宅

積分: 4134


37#
發表於 11-3-26 17:28 |只看該作者
蘇醫生叫人去洗精間lab係中環,洗精過程要兩個鐘,最遲5:15pm前去拎返,之後拎返診所,到醫生睇晒d病人後,約6點幾就會幫你放精架啦!

原帖由 evita_kkk 於 11-3-26 17:16 發表

請問個lab係邊呢?


禁止訪問

積分: 668


38#
發表於 11-9-5 23:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo