婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10397


21#
發表於 05-8-20 12:51 |只看該作者

Re: 經常尿道發炎, 好辛苦呀

ilovegigi,
vit c 係甜唔食呀架, 會助長細菌生長..
生果都唔食得架, 因甜架...
我個時食左就痛返啦..................... :-(
你好番未呀?
睇左中e未呀?
你睇幾多人關心你
你bingo 左未呀?


別墅

積分: 834


22#
發表於 05-8-20 14:35 |只看該作者

Re: 經常尿道發炎, 好辛苦呀

我朋友以前每次M完之後都有事, 幾個月前, 佢跟從一個中醫的指示, 食乳酸和戒食所有的菇菌類, 就無再發炎了.
希望這方法可以幫到有需要的人啦.


複式洋房

積分: 107


23#
發表於 05-8-20 23:16 |只看該作者

Re: 經常尿道發炎, 好辛苦呀

kathy726
多謝你的意見,我會食多d乳酸和戒食所有的菇菌類

Addfish
明白明白,我唔敢食糖野了
我未睇中醫,因為成日急尿尿,怕一出街無廁所去好慘架
我未check得BINGO住,要月尾
好開心架,真係好多人支持 :mrgreen:
今日重有少少唔舒服,但又未至於痛既,不過仍成日去廁所,可能是我飲好多水啦


米米豬豬
我一日飲成4-5L水,好辛苦呀!
我老公幫我買左紅莓汁,開始飲,唔知得唔得!
謝謝你的支持


smallpig_mama
旺角生命力專門店?好啦,我去搵下先
唔著緊身內褲?不過,女裝內褲唔係只得貼身架咩,有唔貼架咩?


複式洋房

積分: 107


24#
發表於 05-8-24 08:51 |只看該作者

Re: 經常尿道發炎, 好辛苦呀

最終忍唔住喇,成個week都未好,尋晚再去睇醫生,佢幫我開一隻就算bingo左都可以食既抗生素,要食5日;其實都有d擔心架,不過無辦法啦,既然醫生都話大肚婆都可以食,咁我應該放心,但係,我仍然好擔心,無鬼用!∼一諗到係抗生素,我就好驚!我平日都好驚食西藥架∼醫生驗到同照到有發炎,仲幫我去種菌添!!真係好慘!日日好唔舒服,夜晚又一晚起幾次去廁所,連老公都訓唔到 :-(

mm又未到,唔知有無 不過,直覺應該都係無機喇,因為一d feel都無 :cry:


民房

積分: 10


25#
發表於 05-8-24 10:23 |只看該作者

Re: 經常尿道發炎, 好辛苦呀

我現在的情況都同妳一樣,醫生話我發炎,仲幫我去種菌,比左六日葯我用來放o何果到,不過我無用呀....因為我睇開中醫,我同個中醫講過....所以我現在用針救同食中葯,現在都幾好,不過還未要返去見醫生,等到報告出左先至知有無種菌,同睇醫生睇下重有無發炎 :wink:
:-P


民房

積分: 10


26#
發表於 05-8-24 10:34 |只看該作者

Re: 經常尿道發炎, 好辛苦呀

ilovegigi:重有呀其實妳現在的情況係妳長期食左好多唔應該食架野成以咁架....mm未到我以前成日都係咁架,重有時成個星期都未到呀....但我現在無la....係生身差所以咪有發炎架情況囉!!!不過一下只唔可以講咁多比妳知道因為太多la...我都唔知點話妳知....妳找我,我在長細講妳知啦!!!
:-P


民房

積分: 20


27#
發表於 05-8-24 21:53 |只看該作者

Re: 經常尿道發炎, 好辛苦呀

其實我都曾經試過有但沒有你們那麼嚴重,我每晚洗白白時用x巴5.5的女性護理液清潔外陰,依家都尚算萬幸沒有太大問題。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo