自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31456

熱血勳章 好媽媽勳章


21#
發表於 11-6-23 09:36 |只看該作者
特別係我呢d湊仔婆..可以做得d咩?只可以係討論區度發洩下囉><
新的一天...希望真的有新的希望吧...


水晶宮

積分: 69304


22#
發表於 11-6-23 09:55 |只看該作者
咁我哋可以點???個個為口奔馳,又唔夠啲蝗蟲惡,政府又無力,又要工作,又要照顧屋企,又要照顧亞BUN,好無奈,BK算係一個宣洩嘅渠道,THX


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 11-6-23 09:57 |只看該作者
本帖最後由 Queenie_0012 於 11-6-23 09:57 編輯

唔多明樓主意思?

咁~~温和d, 大家係度講下, 唔好咩?
而且, bk d 聲音, 間唔中又見報.
我覺得ok 喎~

點評

gemmilam  agree  發表於 11-6-23 13:18


禁止訪問

積分: 47750


24#
發表於 11-6-23 09:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34011

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 11-6-23 10:02 |只看該作者
我一家大細要照顧,只可抽空在網上發表下


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 11-6-23 10:05 |只看該作者
sasa0208 發表於 11-6-23 09:28
我唔會插你
好認同呀.....一係就講鬼怪,一係就鬧


講鬼怪又唔得...........咁仲可以講D 咩

點評

meow~meow  係 lo ???..唔明  發表於 11-6-23 10:07


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


27#
發表於 11-6-23 10:07 |只看該作者
言論自由下, 咪講下囉, 講左又唔洗真係做野, 大家又可以發洩左個負面情緒, BK 開呢個平台可能都預埋呢一點. 講真, 點會下下都可以做到 "心呼吸, 同自己講, 嘩呢個世界幾美好, 嘩呢個世界真係好美好"......

另外, 官字已經2個口, 我地小市民講極都唔夠佢地咁有殺傷力.

不會插樓主, 只係大家都想表達自己.


伯爵府

積分: 19306

好媽媽勳章


28#
發表於 11-6-23 10:07 |只看該作者
其實都只係一種發洩


水晶宮

積分: 58506


29#
發表於 11-6-23 10:11 |只看該作者
大家發洩下, 就算持相反意見都可以好 ok 呀. 唔好人身攻擊咪得 lo...好嘈咩
Bye


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


30#
發表於 11-6-23 10:12 |只看該作者
其實講明自由講場, 已經好明顯啦, 唔通要開個

"乜都鬧" 討論區? 咁就唔洗其他人覺得睇親都係呢D??

另外再整多個 "出事家嘛" 來討論鬼怪野 ^^


子爵府

積分: 13185

2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 11-6-23 10:20 |只看該作者
其實唔係我地香港人唔做野, 我地就算7.1有百九幾萬人遊行完個政府都唔會理
香港係我地上一代辛苦建立的, 應該係班蝗虫滾, 而唔係我地去讓步

點評

moonychan  同埋, 咁多人遊行會否只係幫左D 政棍做SHOW?  發表於 11-6-23 10:40


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 11-6-23 10:22 |只看該作者
心態同你一樣, 忍唔住囉
淡淡的來, 好好的去 ....


水晶宮

積分: 54909

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 11-6-23 10:24 |只看該作者
回覆 Bing.Jing 的帖子

哈哈!仲有句好hit就是。網上世界你認真就會輸。



禁止訪問

積分: 4051


34#
發表於 11-6-23 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


35#
發表於 11-6-23 11:02 |只看該作者
大家發洩下啫.....
如果唔想睇, skip左個topic唔好入囉..

點評

kapomama  讚  發表於 11-6-23 13:31
又呃一個POST, "叮" 兩分入袋


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-6-23 11:36 |只看該作者
黎女士 發表於 11-6-23 10:58
其實我都想講好耐,我每次入BK最吾想見到...新移民、大6人、皇蟲等這類post,真係好煩,甚至有d媽咪鬧到過 ...


呢D TOPIC, 已經自動被我個腦SKIP左... 唔入去睇


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 11-6-23 11:48 |只看該作者
其實每個 topic 都會有人唔想睇,
不過會有其他人想睇架嘛,
如果冇人想睇就自然會沈,
遇到唔想睇嘅就skip 左去,
如果阻止討論某d topic,
呢度就唔叫自由討論區啦,
有時忍下讓下, 咪大家都嘻嘻哈哈囉


大宅

積分: 2783

畀面勳章


38#
發表於 11-6-23 11:52 |只看該作者

回覆:忍唔住想你地唔好再講(預左比人插)

其實哩兩個星期嘅立法局會議,都有議員提過此等事項,都有好幾位議員為香港人講話,但~~~ 又俾啲死政棍搞搞陣!真係唔知點解... 香港永久居民投票選嘅議員,會唔幫港人而去幫新移民!




翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 11-6-23 11:59 |只看該作者
唉! 個個香港人都要搵食,邊有蝗蟲咁多時間做職業示威員呀!


大宅

積分: 3009


40#
發表於 11-6-23 12:49 |只看該作者
本帖最後由 Z_Z 於 11-6-23 12:52 編輯

其實我都好想bk開番個"政論"或者"民生"之類的討論區
咁可以唔駛一入來就睇到蝗蟲, 6千蚊, 無能政府的話題
因為我次次睇到呢啲字眼會不自覺咁火起
有時想睇番啲開心或者無無聊聊的話題

我覺得有個渠道講係好的, 唔駛谷住谷住
不過太多的時候, 分下類都唔錯
可以唔駛成日自我腦內過濾topic或者扮睇唔到
因為自由每一版都有三分一以上係呢啲內容
我要成日click下一頁...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo