想生BB

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   1


大宅

積分: 3319


21#
發表於 11-7-9 09:26 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-8 15:11
回覆 HKgirl 的帖子

即係政府會無限次同妳做ivf直到bingo?
如果3次IVF都唔成功,咁都要同你close個file,你要自己出去再搵過!


大宅

積分: 3319


22#
發表於 11-7-9 09:33 |只看該作者
STWHO 發表於 11-7-8 15:14
回覆 HKgirl 的帖子

我想問點可以係廣華排期做iui/ivf呀?

有醫生轉介信就可以去任何地方排新症,不過政府真係好爆,至少排一年半以上


子爵府

積分: 13784


23#
發表於 11-7-9 10:48 |只看該作者
我3月在QM第1次睇醫生, 原本醫生已批準跟住個cycle就start IUI, 但因工作需要, 推遲至9月

要排就快手, 打電話問清楚醫院要乜, reports自己要留底, 影多份copy俾醫院, 問清楚醫院用不用帶埋正本, 仲有结婚証明書, 你and老公的ID copy...

而家開始排, 一般要等1.5 - 3年才第1次見到醫生

有能力的, 建議同時找私家不育, 私家不育做IUI....around $7-10K(因人而異)


男爵府

積分: 6869


24#
發表於 11-7-9 13:55 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

醫生比左個日子叫我驗孕,如果驗到有先打返去BOOK覆診日期囉。

2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


25#
發表於 11-7-9 13:58 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

我都係唸住係私家做3次睇下得唔得先再打算。
2nd baby, Dec. 2014


禁止訪問

積分: 1434


26#
發表於 11-7-9 15:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7674


27#
發表於 11-7-9 23:05 |只看該作者
wins9394 發表於 11-7-9 15:45
有沒有醫生好介紹 IUI, IVF, 現40歲,未有bb,很擔心
thanks!

陳志慧都排到出年6月啦 你要搵e生真係要快手d啦


男爵府

積分: 6869


28#
發表於 11-7-11 13:07 |只看該作者
回覆 wins9394 的帖子

我睇周美仙醫生, 我係有醫生refer信去所以排唔駛一個月, 妳試下打去問呀.

2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


29#
發表於 11-7-11 13:20 |只看該作者
wins9394 發表於 11-7-9 15:45
有沒有醫生好介紹 IUI, IVF, 現40歲,未有bb,很擔心
thanks!
你可以試吓揾多幾個OK既醫生, 邊個快就睇邊個.


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 11-7-11 13:21 |只看該作者
我係私家做iui, 3次都唔成功, 醫生唔建議花時間同金錢再試iui, 因為問題可能唔係iui可以解決的. 之後, 做了ivf.
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤


禁止訪問

積分: 1434


31#
發表於 11-7-11 21:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 559


32#
發表於 11-7-11 21:43 |只看該作者
回覆 wins9394 的帖子

Hi, 我39,睇緊Dr杜堅能,你試吓打比佢booking,唔使等咁耐,佢reference唔錯.我好明白你,我之前2個月前都好似你咁好無助咁,一般在這裡常提名醫生都係book唔到,起碼睇左個醫生先,淨係等第一次都要半年,我接受唔到,所以再揾多D資,料而家我等下次period就可以試IUI,希望幫到你

點評

comingbaby  Dr. 杜堅能 做iui 大約幾時呀?  發表於 11-7-30 14:44


男爵府

積分: 6869


33#
發表於 11-7-11 22:28 |只看該作者
回覆 Sonatina 的帖子

想問問IVF係唔係多數得GA?

點評

comingbaby  幾萬蚊得40%成功率,真係好貴呀!  發表於 11-7-30 14:44
Sonatina  IVF成功率好睇年紀, 醫生話我37歲有約40%成功率啦. 年紀越大機會越少.  發表於 11-7-12 01:19
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


34#
發表於 11-7-11 22:28 |只看該作者
回覆 wins9394 的帖子

妳試下打去周美仙度問下要幾耐啦。
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


35#
發表於 11-7-11 22:31 |只看該作者
回覆 grazie 的帖子

不過我見D資料如果AROUND 40既話IUI成功既機會比較低,如果妳試1,2次唔得既話就SUGGEST真接做IVF。
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


36#
發表於 11-7-11 22:32 |只看該作者
SORRY打錯字係"直接".
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


37#
發表於 11-7-11 22:46 |只看該作者
wins9394 發表於 11-7-11 21:17
多謝各位,我book 了 Dr So 要 2012年5月呀, ,很耐呀,有沒有快一些的醫生,求助,thanks! ...
你可以揾瑪莉醫院私家症, 何柏松教授,吳鴻裕副教授D口碑都唔錯. 大約排四個月左右就得. 你可以參考吓.


禁止訪問

積分: 1434


38#
發表於 11-7-11 22:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6869


39#
發表於 11-7-12 10:42 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

請問駛唔駛醫生介紹信? 瑪麗私証做IUI/IVF咩價錢左右?
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


40#
發表於 11-7-12 10:56 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-12 10:42
回覆 rabbit2010 的帖子

請問駛唔駛醫生介紹信? 瑪麗私証做IUI/IVF咩價錢左右?
要寫介紹信架! 你可以揾個婦科醫生寫. 如果你係睇私家症, 你預6-7萬左右.

你可以睇呢個網址:

http://www0.hku.hk/obsgyn/IVF/html/charges.htm

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo