跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2867


21#
發表於 11-7-11 15:02 |只看該作者
Becand 發表於 11-7-11 08:31
預埋我地,謝謝!

ok, 無問題


大宅

積分: 2867


22#
發表於 11-7-11 15:03 |只看該作者
c.yan 發表於 11-7-11 10:53
你地好呀!我可以join你地嗎?
我個b 係924b仔呀~

當然可以, 歡迎你


大宅

積分: 1727


23#
發表於 11-7-12 11:05 |只看該作者
我來呀~
照舊24/7 2:00-3:00 right ?


大宅

積分: 2867


24#
發表於 11-7-13 09:45 |只看該作者
peggy2009 發表於 11-7-12 11:05
我來呀~
照舊24/7 2:00-3:00 right ?

係呀, 24/7 2:00-3:00, 你們都來過我的會所, 由於地面沒在地墊, 我會在家帶地墊到會所, 由於地墊範圍不大, 如果你們可以又方便的話, 帶張地墊來, 可以給小朋友較大的空間玩樂.亦可以帶一些小玩具一齊玩. 你們還有甚麼好提意呢?


大宅

積分: 2867


25#
發表於 11-7-15 16:53 |只看該作者
回覆 sunflower423 的帖子

現在統計下人數,
1) sunflower
2) 小惠
3) Becand
4) Peggy 2009
5) Ming 1020
6) kitt 123
7) Kittytyl
8) C yan

日期: 24/7 (星期日)
時間: 2:00 - 3:00 pm
地點: 屯門屯貴路3號倚嶺南庭會所, 有d Mami 未來過的話, 可以PM 我留大家聯絡的電話.


大宅

積分: 3734


26#
發表於 11-7-15 23:10 |只看該作者

引用:回覆+sunflower423+的帖子 現在統計下人數

原帖由 sunflower423 於 11-07-15 發表
回覆 sunflower423 的帖子

現在統計下人數,
Oops, 唔好意思,我咁啱嗰日有事,黎唔到,你地玩得開心d la!




別墅

積分: 665


27#
發表於 11-7-15 23:46 |只看該作者
回覆 sunflower423 的帖子

我去studio 123呀,其實係我大肚時已落訂諗住影大肚相,點知,入左院無得影,0的訂金遲遲都唔得閒去拎,
搞搞下咪轉去影bb相囉。


別墅

積分: 643


28#
發表於 11-7-17 22:35 |只看該作者
我得星期六才可以,,,如果係星期六就好,,,,星期日姐姐放假,,,湊兩個辛苦d


大宅

積分: 2867


29#
發表於 11-7-18 09:36 |只看該作者
ktt123 發表於 11-7-15 23:10
Oops, 唔好意思,我咁啱嗰日有事,黎唔到,你地玩得開心d la!

OK, 無問題, 下次玩過啦!


大宅

積分: 2867


30#
發表於 11-7-18 09:46 |只看該作者
小惠729 發表於 11-7-15 23:46
回覆 sunflower423 的帖子

我去studio 123呀,其實係我大肚時已落訂諗住影大肚相,點知,入左院無得影,0的訂 ...

我覺得大約10-12 個月大影相會得意d, 如果你影左之後, 記得e-mail 比我睇下靘相, 我都想搵間幫囡囡影下相.


大宅

積分: 2867


31#
發表於 11-7-18 09:49 |只看該作者
bonnielai720 發表於 11-7-17 22:35
我得星期六才可以,,,如果係星期六就好,,,,星期日姐姐放假,,,湊兩個辛苦d

甘無辦法, 由於會所星期六有很多暑期班, 所以才星期日聚會, 下次我盡量會安排星期六聚會, 希望你都能參加啦!


大宅

積分: 3576


32#
發表於 11-7-18 12:55 |只看該作者

回覆:sunflower423 的帖子

Sunflower 你有冇FB?add 我[email protected]

我少上BK,因為用電話上!24/7我去呀




別墅

積分: 689


33#
發表於 11-7-20 13:20 |只看該作者
回覆 sunflower423 的帖子

HI~你收到我的pm了嗎?


大宅

積分: 2867


34#
發表於 11-7-21 10:33 |只看該作者
kittytyl 發表於 11-7-18 12:55
Sunflower 你有冇FB?add 我[email protected]

我少上BK,因為用電話上!24/7我去呀

OK, 預埋你, 請PM 你的電話, 以便聯合國


大宅

積分: 2867


35#
發表於 11-7-21 10:34 |只看該作者
c.yan 發表於 11-7-20 13:20
回覆 sunflower423 的帖子

HI~你收到我的pm了嗎?

收到啦, 我都PM 左你, 留左我電話.


別墅

積分: 665


36#
發表於 11-7-21 13:48 |只看該作者
回覆 sunflower423 的帖子

我女女剛剛10個 月去影,到時比相你睇。
唔好意思呀,7月24日唔得呀,參加左爬行比賽,黎唔到


大宅

積分: 1727


37#
發表於 11-7-22 09:23 |只看該作者
回覆 sunflower423 的帖子

sunflower 地墊太難攜帶啦, 如果大家唔介紹, 我地用消毒劑抹乾淨地板, 比bb爬, 我地都可以搞個小型bb爬行大賽


大宅

積分: 2867


38#
發表於 11-7-22 10:00 |只看該作者
小惠729 發表於 11-7-21 13:48
回覆 sunflower423 的帖子

我女女剛剛10個 月去影,到時比相你睇。

唔緊要啦, 下次再約過啦! 有杷就比我睇啦!


大宅

積分: 2867


39#
發表於 11-7-22 10:14 |只看該作者
peggy2009 發表於 11-7-22 09:23
回覆 sunflower423 的帖子

sunflower 地墊太難攜帶啦, 如果大家唔介紹, 我地用消毒劑抹乾淨地板, 比bb爬, ...

你的提意都好好, 可以用消毒劑抹乾淨地板, 其實我是怕佢地趺落地會痛, 我現在應有兩張地墊, 其餘的地方可以用消毒劑抹乾淨地板, bb爬行比賽都好, 睇下大家的bb爬成點樣, 我囡囡就唔係太識向前爬. 不過都可以一齊玩下.


大宅

積分: 1727


40#
發表於 11-7-22 11:00 |只看該作者
本帖最後由 peggy2009 於 11-7-22 11:03 編輯

回覆 sunflower423 的帖子
唔識爬都唔緊要,志在玩下,你方便帶清潔用品嗎? 我可以自制爬行証書比bb


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo