立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1951
wendyll 發表於 11-8-2 15:27 我想問吓你哋 d 胚胎係 "Day 幾" (day 2 or day 5?!) 就放架????
准妈妈 發表於 11-8-2 15:12 醫生話睇多一個月先俾信我,唉~~~
積分: 3306
vavawing 發表於 11-8-2 15:10 回覆 macy2002 的帖子 sorry,咩叫放胎??同埋你睇咩醫生~點解佢會叫你去抽血??
積分: 4432
Babybaby2011 發表於 11-8-2 16:53 Yee....你係仁安定尖沙咀放胎呀?咁安胎針都係尖沙咀打?
desire08 發表於 11-8-2 16:41 回覆 wendyll 的帖子 我係抽旦後第3日放胎,咁係咪叫day 2 胚胎呢?
積分: 3230
wendyll 發表於 11-8-2 18:05 係咪受精的那天叫 day 1 呀????
macy2002 發表於 11-8-2 18:13 應該係呀,你下次問返你個醫生穏陣啲,我驚俾錯答案你。係呀!!! 我個醫生係咁講的。
原帖由 sapple 於 11-08-02 發表 回覆 macy2002 的帖子 我見好多JM懷孕的特徵都會有胸痛/或胸脹,不過我就無,雖然今天係放胎第6日,我真係早 ...
洋房
積分: 72
原帖由 vavawing 於 11-08-03 發表 回覆 macy2002 的帖子 想問放胎幾錢?同埋要咩情況下醫生先會幫你做??
男爵府
積分: 7674
rcbaby 發表於 11-8-3 14:51 我又係曼仔水印 差d睇唔到, 咁姐係點 ?!
macy2002 發表於 11-8-3 15:06 有機啦add oil, 小心啲唔好病唔好太累,多啲休息
rcbaby 發表於 11-8-3 15:09 咁你會再驗定等抽血 ?
macy2002 發表於 11-8-3 15:13 我一陣去萬寧買返支天早再驗吓,有個心理準傋都好。一日M冇來咪定啲啦。
原帖由 macy2002 於 11-08-03 發表 我一陣去萬寧買返支天早再驗吓,有個心理準傋都好。一日M冇來咪定啲啦。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy