想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1951


21#
發表於 11-8-2 16:32 |只看該作者
wendyll 發表於 11-8-2 15:27
我想問吓你哋 d 胚胎係 "Day 幾" (day 2 or day 5?!) 就放架????

我 day 3放


大宅

積分: 1951


22#
發表於 11-8-2 16:36 |只看該作者
准妈妈 發表於 11-8-2 15:12
醫生話睇多一個月先俾信我,唉~~~

如果你好心急咪搵私家睇拿咗信去排先。你可以用呢個月上網搵吓資料,睇吓搵邊間啦,做足功課易啲同順利啲


大宅

積分: 3306


23#
發表於 11-8-2 16:41 |只看該作者
回覆 wendyll 的帖子

我係抽旦後第3日放胎,咁係咪叫day 2 胚胎呢?


大宅

積分: 1951


24#
發表於 11-8-2 16:43 |只看該作者
vavawing 發表於 11-8-2 15:10
回覆 macy2002 的帖子

sorry,咩叫放胎??同埋你睇咩醫生~點解佢會叫你去抽血??

因為做體外受精培植胚胎再放入jm子宫等胚胎著床,放胎即指胚胎放入jm子宫等著床,所以通常放咗半個月左右就去抽血驗孕。 我睇尖沙咀翹康董醫生,好nice


大宅

積分: 4432


25#
發表於 11-8-2 16:53 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

Yee....你係仁安定尖沙咀放胎呀?咁安胎針都係尖沙咀打?




大宅

積分: 1951


26#
發表於 11-8-2 17:52 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-2 16:53
Yee....你係仁安定尖沙咀放胎呀?咁安胎針都係尖沙咀打?

尖沙咀睇最后都要去仁安放胎。所以安胎針就去仁安打。


大宅

積分: 1951


27#
發表於 11-8-2 17:53 |只看該作者
desire08 發表於 11-8-2 16:41
回覆 wendyll 的帖子

我係抽旦後第3日放胎,咁係咪叫day 2 胚胎呢?

應該係day 3,可能大家叫法唔同。


大宅

積分: 3230


28#
發表於 11-8-2 18:05 |只看該作者
係咪受精的那天叫 day 1 呀????


大宅

積分: 1951


29#
發表於 11-8-2 18:13 |只看該作者
wendyll 發表於 11-8-2 18:05
係咪受精的那天叫 day 1 呀????

應該係呀,你下次問返你個醫生穏陣啲,我驚俾錯答案你。


大宅

積分: 3230


30#
發表於 11-8-2 18:57 |只看該作者
macy2002 發表於 11-8-2 18:13
應該係呀,你下次問返你個醫生穏陣啲,我驚俾錯答案你。係呀!!! 我個醫生係咁講的。


大宅

積分: 1951


31#
發表於 11-8-3 00:53 |只看該作者

引用:回覆+macy2002+的帖子 我見好多JM懷孕的特

原帖由 sapple 於 11-08-02 發表
回覆 macy2002 的帖子

我見好多JM懷孕的特徵都會有胸痛/或胸脹,不過我就無,雖然今天係放胎第6日,我真係早 ...
個個反應都唔同,唔好諗太多先,當然好難,盡量啦,黨自己有咗先,小心咪太累。多休息。




洋房

積分: 72


32#
發表於 11-8-3 09:45 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

想問放胎幾錢?同埋要咩情況下醫生先會幫你做??


大宅

積分: 1951


33#
發表於 11-8-3 14:39 |只看該作者

引用:回覆+macy2002+的帖子 想問放胎幾錢?同埋

原帖由 vavawing 於 11-08-03 發表
回覆 macy2002 的帖子

想問放胎幾錢?同埋要咩情況下醫生先會幫你做??
一次幾萬蚊,視乎個人和邊間做,我第一次約七萬,第二次約八萬, 第三次有雪胎用,㦱今約二萬,未計自己搵中醫調理和補品。




大宅

積分: 1951


34#
發表於 11-8-3 14:42 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

仲有,結咗婚及多數係不育的就可以做。




男爵府

積分: 7674


35#
發表於 11-8-3 14:51 |只看該作者
我又係曼仔水印 差d睇唔到, 咁姐係點 ?!


大宅

積分: 1951


36#
發表於 11-8-3 15:06 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-3 14:51
我又係曼仔水印 差d睇唔到, 咁姐係點 ?!

有機啦add oil, 小心啲唔好病唔好太累,多啲休息


男爵府

積分: 7674


37#
發表於 11-8-3 15:09 |只看該作者
macy2002 發表於 11-8-3 15:06
有機啦add oil, 小心啲唔好病唔好太累,多啲休息

咁你會再驗定等抽血 ?


大宅

積分: 1951


38#
發表於 11-8-3 15:13 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-3 15:09
咁你會再驗定等抽血 ?
我一陣去萬寧買返支天早再驗吓,有個心理準傋都好。一日M冇來咪定啲啦。


男爵府

積分: 7674


39#
發表於 11-8-3 15:17 |只看該作者
macy2002 發表於 11-8-3 15:13
我一陣去萬寧買返支天早再驗吓,有個心理準傋都好。一日M冇來咪定啲啦。

咁你都休息多d 喇


大宅

積分: 4432


40#
發表於 11-8-3 15:46 |只看該作者

引用:Quote:rcbaby+發表於+11-8-3+15:09+咁你會

原帖由 macy2002 於 11-08-03 發表
我一陣去萬寧買返支天早再驗吓,有個心理準傋都好。一日M冇來咪定啲啦。
你有冇食緊藍色藥?1日食3次嗰隻呀!醫生話食緊呢隻藥M係唔會嚟家!所以一定要抽血驗先準確~不過驗小便都可以~記住買clearblue明早再驗啦~~~~ 你上次驗咗有條線應該都ok家啦!祝今次成功




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo