想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2277


21#
發表於 11-8-4 15:06 |只看該作者

回覆:等bingo可否飲茶~?

Oh my god!
尋日飲咗奶茶,今日飲咗檸檬茶!




大宅

積分: 2719


22#
發表於 11-8-4 15:11 |只看該作者
點解熱o水都唔飲得﹖頭先我先飲完....


大宅

積分: 2277


23#
發表於 11-8-4 15:13 |只看該作者

引用:點解熱o水都唔飲得﹖頭先我先飲完....

原帖由 GODMOPSB 於 11-08-04 發表
點解熱o水都唔飲得﹖頭先我先飲完....
我每日下午茶都飲杯熱0水添~




大宅

積分: 4432


24#
發表於 11-8-4 15:31 |只看該作者

引用:其實係要睇埋個媽媽的體質,有d人咩都吃都無

原帖由 puffer-fish 於 11-08-04 發表
其實係要睇埋個媽媽的體質,有d人咩都吃都無事,bb勁健康,有d人可能體質本身已寒,再吃一點涼的東西就出事。

...
係呀!要睇吓個人體質!人涼緊係要食熱/保嘅嘢啦~~~





大宅

積分: 2176


25#
發表於 11-8-4 15:34 |只看該作者
桃桃 發表於 11-8-4 15:13
我每日下午茶都飲杯熱0水添~

唔係唔飲得...唔想飲咋.....


大宅

積分: 2236


26#
發表於 11-8-4 15:43 |只看該作者
我飲薑茶代替coffee, 但真係太難介, 每朝都超想飲, 唔飲lee個星期日日都頭痛, 中醫話我連檸水檸茶都唔可以飲, 可力華田我又嫌甜, 我諗我都係只可以飲清水 >.<


大宅

積分: 2236


27#
發表於 11-8-4 15:45 |只看該作者
回覆 Babybaby2011 的帖子

我尋晚食過苦瓜, 唔知會唔會影響....


大宅

積分: 2277


28#
發表於 11-8-4 15:51 |只看該作者

引用:回覆+Babybaby2011+的帖子 我尋晚食過苦瓜

原帖由 CiLok 於 11-08-04 發表
回覆 Babybaby2011 的帖子

我尋晚食過苦瓜, 唔知會唔會影響....
我中午食咗!
乜都犯哂!




別墅

積分: 984


29#
發表於 11-8-4 16:34 |只看該作者
回覆 leung3986 的帖子

Milk tea cannot ga!


別墅

積分: 984


30#
發表於 11-8-4 16:39 |只看該作者
回覆 k.chan_hk 的帖子

This is very very useful information!!!! thank you so much... but oh no.. I always eat 白菜..... now so worried tim..

點評

CiLok  我最鐘意食白菜, 咁點算呀??  發表於 11-8-4 17:14


別墅

積分: 984


31#
發表於 11-8-4 16:41 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

me too!!! I used to drink coke and cold drink EVERYDAY! now i can only drink hot water or holick...we hang in here and add oil ah!!
btw.. are you also in "cold body" when you went to see chin doc?
if so lets share the information we got from out chinese doc :)


大宅

積分: 2236


32#
發表於 11-8-4 17:13 |只看該作者
回覆 Hunbb 的帖子

我係"寒"底, 但中醫無要我介coffee lo, 佢話一日一杯都ok, 但我d 朋友同 好多jm都話要介, 所以上星期開始介, 凍野我就介左一段時間, 係真係好熱果時先飲lo, 我個中醫仲話我胃唔太好, 所以水都唔好飲咁多, 怕我成日會想嘔...唉...而家都唔飲得咁


大宅

積分: 1022


33#
發表於 11-8-4 17:51 |只看該作者

回覆:lovekenken 的帖子

係呀!我都係每朝要飲咖啡,一唔飲就頭痛




大宅

積分: 2176


34#
發表於 11-8-4 18:26 |只看該作者
CiLok 發表於 11-8-4 17:13
回覆 Hunbb 的帖子

我係"寒"底, 但中醫無要我介coffee lo, 佢話一日一杯都ok, 但我d 朋友同 好多jm都話要 ...

寒底真係唔好飲凍野,就算唔係寒低,好多時都話建設女性唔好飲咁多凍野,因為會令到子宮太凍,變左要增加脂肪去暖住個子宮,引申左肚腩出黎, 同埋子宮太凍會養唔到卵/胎喎~~~


大宅

積分: 2176


35#
發表於 11-8-4 18:27 |只看該作者
Hunbb 發表於 11-8-4 16:39
回覆 k.chan_hk 的帖子

This is very very useful information!!!! thank you so much... but oh no.. I a ...

曾經聽過話白色淺色既菜都係涼架~~ 不過菜我無揀黎食..乜都食....


大宅

積分: 2176


36#
發表於 11-8-4 18:28 |只看該作者
CiLok 發表於 11-8-4 17:13
回覆 Hunbb 的帖子

我係"寒"底, 但中醫無要我介coffee lo, 佢話一日一杯都ok, 但我d 朋友同 好多jm都話要 ...

同埋,醫生話唔好飲咁多水,咁佢有冇建議你飲乜呀!?


大宅

積分: 2236


37#
發表於 11-8-4 18:43 |只看該作者
回覆 k.chan_hk 的帖子

係woo...佢都無講我飲咩好, 佢話水就叫我一啖分3次飲落去, 因為我成日都好容易想嘔, 所以佢叫我咁做! 下次去睇果時, 我問下我應該飲得d咩先


大宅

積分: 2236


38#
發表於 11-8-4 18:44 |只看該作者
回覆 kittybabies88 的帖子

係呀! 我都係咁, 不過介緊勒! 你地都努力啦!


男爵府

積分: 7778

BK Milk勳章


39#
發表於 11-8-4 18:47 |只看該作者
回覆 k.chan_hk 的帖子

我睇中e 佢叫我千其唔好食香蕉、蘿白同豆漿


大宅

積分: 3886


40#
發表於 11-8-4 18:50 |只看該作者

引用:回覆+Hunbb+的帖子 我search過有人post話

原帖由 k.chan_hk 於 11-08-04 發表
回覆 Hunbb 的帖子

我search過有人post話以下...不過呢個係懷孕時要戒既
死啦!好多野唔食得!
凍野已介九成九,但我每日都一定飲奶茶
響office咁悶,連茶都唔飲得
仲以為綠茶ok添!
咁日本炒米茶呢?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo