想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 669


21#
發表於 11-9-4 22:31 |只看該作者

引用:今曰day+2+開始打5曰針先各位JM+幫我打氣好

原帖由 chuchumamapapa 於 11-08-26 發表
今曰day 2 開始打5曰針先各位JM 幫我打氣好嗎?
想問做一次iui要多少錢




子爵府

積分: 12788


22#
發表於 11-9-4 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chuchumamapapa+於+11-08-26+

原帖由 Mw912 於 11-09-04 發表
想問做一次iui要多少錢
我第一次用咗10k度,而家第二次暫時用咗2.5k我估到尾應該7-8k




別墅

積分: 669


23#
發表於 11-9-4 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-04+發表想問

原帖由 kit2011312 於 11-09-04 發表
我第一次用咗10k度,而家第二次暫時用咗2.5k我估到尾應該7-8k
咁係係私家定政府




子爵府

積分: 12788


24#
發表於 11-9-4 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kit2011312+於+11-09-04+發表

原帖由 Mw912 於 11-09-04 發表
咁係係私家定政府
我係仁安做





別墅

積分: 669


25#
發表於 11-9-4 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-04+發表咁係

原帖由 kit2011312 於 11-09-04 發表
我係仁安做
排左幾耐




複式洋房

積分: 405


26#
發表於 11-9-4 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chuchumamapapa+於+11-08-26+

原帖由 Mw912 於 11-09-04 發表
想問做一次iui要多少錢
我1st iui 用咗$14,000+ 連化驗費, 2nd iui 到目前為止$10,000 未計下星期二放丁丁果曰洗丁$1,000, 醫生放丁丁連儀器$2,000 今次埋單都要$13,000!




別墅

積分: 669


27#
發表於 11-9-4 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-04+發表想問

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-04 發表
我1st iui 用咗$14,000+ 連化驗費, 2nd iui 到目前為止$10,000 未計下星期二放丁丁果曰洗丁$1,000, 醫生放 ...
咁你係邊到做排左幾耐到呀




子爵府

積分: 12788


28#
發表於 11-9-4 23:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kit2011312+於+11-09-04+發表

原帖由 Mw912 於 11-09-04 發表
排左幾耐
每個醫生唔同,我排男醫生,今年3月頭打去book到6月先第一次睇




子爵府

積分: 12788


29#
發表於 11-9-4 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-04+發表想問

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-04 發表
我1st iui 用咗$14,000+ 連化驗費, 2nd iui 到目前為止$10,000 未計下星期二放丁丁果曰洗丁$1,000, 醫生放 ...
你都比較貴,係呢你會塞藥定打針呀




別墅

積分: 669


30#
發表於 11-9-4 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-04+發表排左

原帖由 kit2011312 於 11-09-04 發表
每個醫生唔同,我排男醫生,今年3月頭打去book到6月先第一次睇
Thx. 祝你bingo




複式洋房

積分: 405


31#
發表於 11-9-4 23:35 |只看該作者
Mw912 發表於 11-9-4 23:10
咁你係邊到做排左幾耐到呀
Hi Mw912: 我係私家醫生陳志慧幫我做架, 佢係行內都好出名架, 我好lucky本來第一次睇佢要排到出年三, 四月但我有醫生介紹信今年6月頭打去book 7月頭就攝到位睇, 7月中就做咗1st iui, 抖咗一個月下星期二就做第二次啦


複式洋房

積分: 405


32#
發表於 11-9-4 23:37 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-9-4 23:15
哇你都比較貴,係呢你會塞藥定打針呀

我上次係塞藥, 但覺得唔係咁吸收, 所以今次想要求打針呀


子爵府

積分: 12788


33#
發表於 11-9-5 12:41 |只看該作者

引用:Quote:kit2011312+發表於+11-9-4+23:15+哇

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-04 發表
我上次係塞藥, 但覺得唔係咁吸收, 所以今次想要求打針呀
我啱啱睇完,醫生話子宮唔夠厚要塞藥覺得今次都無咩希望




子爵府

積分: 12788


34#
發表於 11-9-5 12:42 |只看該作者

引用:Quote:Mw912+發表於+11-9-4+23:10+咁你係邊

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-04 發表
Hi Mw912: 我係私家醫生陳志慧幫我做架, 佢係行內都好出名架, 我好lucky本來第一次睇佢要排到出年三, 四月 ...
真係好




複式洋房

積分: 405


35#
發表於 11-9-5 18:23 |只看該作者
本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-9-5 18:23 編輯
kit2011312 發表於 11-9-5 12:41
我啱啱睇完,醫生話子宮唔夠厚要塞藥覺得今次都無咩希望



...

唔好咁灰啦唔一定嘅加油呀


複式洋房

積分: 405


36#
發表於 11-9-6 13:47 |只看該作者

引用:Quote:kit2011312+發表於+11-9-4+23:15+哇

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-04 發表
我上次係塞藥, 但覺得唔係咁吸收, 所以今次想要求打針呀
醫生啱啱幫我放咗丁丁依家要休息15分鐘...我後晚出發去泰國玩五曰啦番嚟再update 大家啦88




子爵府

積分: 12788


37#
發表於 11-9-6 16:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chuchumamapapa+於+11-09-04+

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-06 發表
醫生啱啱幫我放咗丁丁依家要休息15分鐘...我後晚出發去泰國玩五曰啦番嚟再update 大家啦88



...
我未放呀,可能星期五,六先放。玩得開心d




複式洋房

積分: 405


38#
發表於 11-9-6 16:55 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-9-6 16:23
我未放呀,可能星期五,六先放。玩得開心d
醫生叫我 21/9 驗呀我問醫生可唔可以打安胎針唔塞藥佢話功效一樣只不過有d人唔鍾意塞藥咪打針囉...同埋話唔好游水驚塞咗藥流番出嚟尴尬同埋驚細菌感染喎, 仲有話唔使介食辣同凍野...??? 不過我諗我都係介吓口先以防萬一


子爵府

積分: 12788


39#
發表於 11-9-6 18:13 |只看該作者
chuchumamapapa 發表於 11-9-6 16:55
醫生叫我 21/9 驗呀我問醫生可唔可以打安胎針唔塞藥佢話功效一樣只不過有d人唔鍾意塞藥咪打針囉... ...

我上次都係唔想塞藥,所以選打針,但係今次醫生話唔夠厚,我都未放精而家就要開始塞,塞17日


大宅

積分: 1752


40#
發表於 11-9-6 18:32 |只看該作者
我都係响Dr.Chan度睇,今次已經係第四次IUI啦,而家每曰早晚都要塞2粒小白球,等緊下星期開彩,祝各位早孕!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo