想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2214


21#
發表於 11-9-3 11:32 |只看該作者
頭先用綠d仲係白雪雪
放心,你一定可以違成你既中秋願望架


別墅

積分: 686


22#
發表於 11-9-3 12:16 |只看該作者

引用:頭先用綠d仲係白雪雪放心,你一定可以違成你

原帖由 貝;) 於 11-09-03 發表
頭先用綠d仲係白雪雪
放心,你一定可以違成你既中秋願望架
我都承妳貴言先 會唔會試下買支clearblue digital check 下,又準D, 又可以早d check. 一日未m come都唔可以放棄




大宅

積分: 2214


23#
發表於 11-9-3 12:25 |只看該作者
我唔敢呀, 諗住輕輕鬆鬆過埋哩個weekend先喇~遲過7號小紅小姐都未黎搵我先check啦

妳都要加油呀,等妳好消息呀

我想問下clearblue可以早幾多驗, 我宜+應該係m前4日,如果冇係咪都好肯定冇架喇


別墅

積分: 686


24#
發表於 11-9-3 12:50 |只看該作者

引用:我唔敢呀,+諗住輕輕鬆鬆過埋哩個weekend先

原帖由 貝;) 於 11-09-03 發表
我唔敢呀, 諗住輕輕鬆鬆過埋哩個weekend先喇~遲過7號小紅小姐都未黎搵我先check啦

妳都要加油呀, ...
有d jm 話m 前5日左右可以check到, 我唔清楚呀,上個cycle買左,但仲未有機會用





大宅

積分: 3747


25#
發表於 11-9-23 17:25 |只看該作者
請問樓主你係咪bingo左?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo