想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2878


21#
發表於 11-9-5 22:49 |只看該作者

回覆:chutin 的帖子

我自己就touchwood 無病痛,我平時好易病,不過都成日覺得累。我period準左,體溫pattern ok




大宅

積分: 2878


22#
發表於 11-9-5 22:51 |只看該作者

回覆:JgB 的帖子

我諗係個藥粉名來的,我都唔知係乜,但我見醫師不會單用,可能要視乎体質加其他藥




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo