想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


21#
發表於 11-9-8 11:46 |只看該作者

引用:各位jm,+我呢兩個月越黎越早排卵,+由本身da

原帖由 ca217 於 11-09-08 發表
各位jm, 我呢兩個月越黎越早排卵, 由本身day15or17, 變左day13or14, 會唔會有咩問題架 ...
我同你相反。愈黎愈遲排。day20打後先排。有時等到day30。等排卵都等到頸長




複式洋房

積分: 377


22#
發表於 11-9-8 12:48 |只看該作者
回覆 Ivy114 的帖子

牛奶朱古力唔得咖......黑朱古力要80%以上,每日30G(一小排),好難食~~天喜堂天喜丸網頁
http://www.tinheetong.com/big5/


大宅

積分: 3835


23#
發表於 11-9-8 12:59 |只看該作者

引用:去where照? +

原帖由 Ivy114 於 11-09-08 發表
去where照?
係仁安照




大宅

積分: 2558


24#
發表於 11-9-8 14:08 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-8 11:46
我同你相反。愈黎愈遲排。day20打後先排。有時等到day30。等排卵都等到頸長



...

咁你cycle咪好長 @@~


男爵府

積分: 6137


25#
發表於 11-9-8 15:31 |只看該作者

回覆:hellobaby2010 的帖子

Dr refer u?




男爵府

積分: 6137


26#
發表於 11-9-8 15:32 |只看該作者

回覆:LisaChanws 的帖子

Thx dark chocolate 真係受唔住




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


27#
發表於 11-9-8 15:33 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-8+11:46+我同你相

原帖由 ca217 於 11-09-08 發表
咁你cycle咪好長 @@~
系呀。長又吾準。cycle33-44days




大宅

積分: 2558


28#
發表於 11-9-8 16:07 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-8 15:33
系呀。長又吾準。cycle33-44days

遲d排卵可能粒卵子會大d靚d, 易d bingo呢, 我咁早排都唔知粒卵子會唔會"營養不良" >.<~

你有冇睇中醫呀?? 調理下cycle會縮返短d


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


29#
發表於 11-9-8 23:06 |只看該作者
ca217 發表於 11-9-8 16:07
遲d排卵可能粒卵子會大d靚d, 易d bingo呢, 我咁早排都唔知粒卵子會唔會"營養不良" >. ...

我以前d m準架~係近呢大半年plan生b就亂哂><

我今年6月開始睇中醫~頭一個月cycle短番~但第2個月又打回原形,至今都有keep住睇呀~希望有幫助~



大宅

積分: 2558


30#
發表於 11-9-8 23:44 |只看該作者

引用:Quote:ca217 發表於 11-9-8 16:07 遲d排卵

原帖由 qqlun 於 11-09-08 發表
我以前d m準架~係近呢大半年plan生b就亂哂><

我今年6月開始睇中醫~頭一個月cycle短番~但第2個月又打回原 ...
你會唔會係太緊張呀,我都試第6個cycle喇,成日都叫自己放鬆啲,唔好成日睇住個月曆等bingo,因為我咁樣m小姐會遲到




大宅

積分: 2278


31#
發表於 11-9-12 00:33 |只看該作者

回覆:28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

28/9係Day1, 今日Day15, 第一次用哈哈笑,終於見到有哈哈笑,希望快d bingo就好啦~




大宅

積分: 2278


32#
發表於 11-9-12 00:34 |只看該作者

引用:28/9係Day1,+今日Day15,+第一次用哈哈笑,

原帖由 dedeedward 於 11-09-12 發表
28/9係Day1, 今日Day15, 第一次用哈哈笑,終於見到有哈哈笑,希望快d bingo就好啦~



...
如圖~
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6137


33#
發表於 11-9-12 22:05 |只看該作者
我重未有線


大宅

積分: 2278


34#
發表於 11-9-13 10:54 |只看該作者

回覆:28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

今日Day 17, 點解仲有哈哈笑嘅?各位jm平日會出現幾日哈哈笑呀?
myphoto.jpg




大宅

積分: 3256


35#
發表於 11-9-13 21:01 |只看該作者
我都係有線, 但永遠都無深紅....


複式洋房

積分: 377


36#
發表於 11-9-14 14:03 |只看該作者
回覆 hksugar 的帖子

me too~~


複式洋房

積分: 377


37#
發表於 11-9-14 14:15 |只看該作者
睇分泌同計日子都係Day16(12/9)排蛋,但係都係得淺紅線
另外,我以往排蛋只會右下腹扯扯下,今個月Day11開始,連左邊都有扯扯下咁,莫非係食咗天喜丸同黑朱古力,子宮血暖,左右都有排蛋?(我媽媽係孖女,所以我本身都有機會生孖胎)


別墅

積分: 567


38#
發表於 11-9-14 14:20 |只看該作者
回覆 dedeedward 的帖子

HI! 我1/9 DAY 1, 都係第一次用哈哈笑, 我平均CYCLE 26-28日, 我由DAY 10 開始CHECK 哈哈笑, 但到今日DAY14 都冇笑....... 你覺得我咩原因? 仲駛唔駛再CHECK 哈哈笑?
(PS 我DAY11低溫...)


複式洋房

積分: 377


39#
發表於 11-9-14 14:36 |只看該作者
回覆 haa 的帖子

咁有無分泌呀?


別墅

積分: 567


40#
發表於 11-9-14 14:53 |只看該作者
回覆 LisaChanws 的帖子

都有,,, 唔係太記得那天有! 好似DAY 10-DAY13都有!! 不過有時好難分係分泌定係C6 D丁丁!! 哈哈!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo