想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6137


21#
發表於 11-9-18 23:35 |只看該作者
都唔知信紅d/體溫好????


子爵府

積分: 11748


22#
發表於 11-9-19 01:45 |只看該作者
紅d同clear blue係預測排卵,唔係深粗\哈哈笑時立即排卵, 係一兩曰後先排,所以positive時bbt無跌而過一兩日先跌好正常,排卵後體溫先升的....


大宅

積分: 1299


23#
發表於 11-9-19 09:35 |只看該作者
我覺得量體温係好D. 我用紅D最深都係40%-50%.


大宅

積分: 2008


24#
發表於 11-9-19 14:35 |只看該作者
我仲奇.....我已食了排卵藥+睇e生mon住.....個e生叫我check bingo 果日之後幾日先深粗加哈哈笑....o咀到.....最奇係打電話比個e生...佢叫我過幾日去睇....我比張哈哈笑相佢....佢幫我打針+比藥我塞....本來7/9而家要等到27/9....都唔知信咩....


禁止訪問

積分: 7068


25#
發表於 11-9-19 15:31 |只看該作者

引用:我仲奇.....我已食了排卵藥+睇e生mon住....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4108

畀面勳章


26#
發表於 11-9-19 18:15 |只看該作者
sweetyasmin 發表於 11-9-18 17:53
我今個cycle都係好怪!16-17號紅d有色及有哈哈笑,但體溫冇跌,都唔知點好,唯有17號do左先,今日18號紅d冇 ...
紅D深粗+有哈哈笑唔代表你排左卵..
係代表48小時內會排卵..
睇你講你個CASE應該係DAY18排卵..


禁止訪問

積分: 7068


27#
發表於 11-9-19 18:34 |只看該作者

引用:Quote:sweetyasmin+發表於+11-9-18+17:53+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2008


28#
發表於 11-9-19 22:37 |只看該作者
回覆 sweetyasmin 的帖子

個e生叫我7/9check bingo 我果陣諗住用紅d一路check然後check 棒棒....點知棒棒無料到... 咪試下哈哈笑囉.... 9/9有哈哈笑.... 而家要等到27/9 check bingo


禁止訪問

積分: 7068


29#
發表於 11-9-19 23:14 |只看該作者

引用:回覆+sweetyasmin+的帖子 個e生叫我7/9che

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17307


30#
發表於 11-9-20 07:51 |只看該作者

回覆:原來有哈哈笑都未必係排卵

昨晚有哈哈笑,開左工先算 , 今朝聽唔到電話響彈左起身,大動作,所以無量體溫mouth:



   每日都咁開心!!!


珍珠宮

積分: 30303


31#
發表於 11-9-20 14:50 |只看該作者

回覆:原來有哈哈笑都未必係排卵

咁係咪體溫有升就=有排卵




男爵府

積分: 7674


32#
發表於 11-9-20 17:03 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-20 14:50
咁係咪體溫有升就=有排卵

我聽中e講係lor


大宅

積分: 2008


33#
發表於 11-9-20 17:11 |只看該作者
個e 生冇解釋... 佢只係話當我10/9排,照幫我打針開藥....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo