想生BB

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 2084


21#
發表於 11-9-16 13:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


22#
發表於 11-9-16 13:20 |只看該作者
大家加油呀!
我今日day 4了!就黎m完~
下星期開工!
祝大家早孕!


別墅

積分: 669


23#
發表於 11-9-16 13:29 |只看該作者

引用:你地有無用紅d哈哈笑同探熱呀? +

原帖由 littlezoo 於 11-09-16 發表
你地有無用紅d哈哈笑同探熱呀?
有吖不過我體溫好唔正常:;pppp:




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


24#
發表於 11-9-16 13:41 |只看該作者
Mw912 發表於 11-9-16 13:29
有吖不過我體溫好唔正常

me 2!
我都唔知係探熱針問題定我問題!
你係點唔正常?
我係高溫唔會好高,低溫又唔會好低
上個cycle最底36.3 最高36.7
好奇怪


禁止訪問

積分: 2084


25#
發表於 11-9-16 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4074


26#
發表於 11-9-16 14:28 |只看該作者
回覆 littlezoo 的帖子

我買左哈哈笑...未用過...諗住day 10開始test.....


大宅

積分: 4074


27#
發表於 11-9-16 14:30 |只看該作者
我週期係32日...day10開始test,其實啱唔啱呢????


禁止訪問

積分: 2084


28#
發表於 11-9-16 14:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


29#
發表於 11-9-16 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 669


30#
發表於 11-9-16 14:58 |只看該作者

引用:Quote:Mw912+發表於+11-9-16+13:29+有吖不

原帖由 littlezoo 於 11-09-16 發表
me 2!
我都唔知係探熱針問題定我問題!
你係點唔正常?
Day 20-22都有哈哈笑好d深粗連三日都係得36.3之得day23紅d淺左至day25都係得36.4到day26先升到36.66至m個日都有36.7x




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


31#
發表於 11-9-16 15:09 |只看該作者
mo_mo_959 發表於 11-9-16 14:11
咁你買枝小數後2個位既電子探熱針啦, 易睇D架

你係咪去萬0買?
幾錢呀?


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


32#
發表於 11-9-16 15:10 |只看該作者
Mw912 發表於 11-9-16 14:58
Day 20-22都有哈哈笑好d深粗連三日都係得36.3之得day23紅d淺左至day25都係得36.4到day26先升到36.66至m個日 ...

咁你一個cycle幾多日?
我28-30日


別墅

積分: 669


33#
發表於 11-9-16 17:04 |只看該作者

引用:Quote:Mw912+發表於+11-9-16+14:58+Day+20-

原帖由 littlezoo 於 11-09-16 發表
咁你一個cycle幾多日?
我28-30日
上個月34今個月32我係咪冇排卵呢




禁止訪問

積分: 2084


34#
發表於 11-9-16 18:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


35#
發表於 11-9-16 18:23 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-16+15:09+你

原帖由 mo_mo_959 於 11-09-16 發表
係萬0買呀, 唔記得幾錢啦, 幾十蚊架咋
我去睇佢話$290幾呀!好貴!
仲要去有藥劑師的萬0先有




子爵府

積分: 12342


36#
發表於 11-9-16 18:24 |只看該作者
我14/09DAY1呀~試第三個cycle喇,不過我cycle唔準(25-50日都有)~
但今個月我唔知係咪冇排卵,已經一完M就用紅D,但都冇深粗過,所以14/09見流啡真係好意外,開頭仲諗緊係咪人地講果D著床血呢?但到夜晚就好似平時來M咁喇~不過量極少囉~都唔知咩事


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


37#
發表於 11-9-16 18:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-16+發表

原帖由 Mw912 於 11-09-16 發表
上個月34今個月32我係咪冇排卵呢
唔好亂稔!你有無拉絲分泌呀?我大約day10開始到day 18都有蛋清分泌,有一兩日可以拉絲




禁止訪問

積分: 2084


38#
發表於 11-9-17 01:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7798


39#
發表於 11-9-17 20:30 |只看該作者

回覆:littlezoo 的帖子

我重要高0 真係激死




大宅

積分: 4691


40#
發表於 11-9-17 20:35 |只看該作者
yvonnejesse 發表於 11-9-17 20:30
我重要高0 真係激死
me too......

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo