想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 5376


21#
發表於 11-9-16 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


22#
發表於 11-9-16 09:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-9-16 09:36 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 09:32
回覆 edith_ricky 的帖子

哈哈...咁你唔請教你同事??

我唔想同佢地講太多我自己既野呀~
佢地好口疏...問得太詳細佢地就會愈問愈多~
跟住唱晒出去第二d部門我就要搵窿捐咖喇~><
而且佢地係好多年前既事喇,而家好多唔同~


禁止訪問

積分: 5376


24#
發表於 11-9-16 09:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 11-9-16 09:41 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 09:38
回覆 edith_ricky 的帖子

哦...明白明白...咁唯有順其自然啦...同老公去下旅行relax relax... ...

c6冇晒假喇...今年4月先去完phuket,最快都要下年先去><~
你呢,會否去旅行~?如果係會去邊呢~?


禁止訪問

積分: 5376


26#
發表於 11-9-16 09:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


27#
發表於 11-9-16 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 11-9-16 09:49 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 09:46
回覆 edith_ricky 的帖子

哦...我同老公十月頭會去bangkok ar.....

會唔會做spa~?我勁like~!


禁止訪問

積分: 5376


29#
發表於 11-9-16 09:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 11-9-16 10:00 |只看該作者
phuket既spa唔係好店~
下次我target係samui~!
其實唔止我c6冇假~
我都就黎轉工,唔可以咁快拎假~
有時覺得如果一轉左工就有左,都唔知點同上司講~


禁止訪問

積分: 5376


31#
發表於 11-9-16 10:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-9-16 10:13 |只看該作者
本帖最後由 edith_ricky 於 11-9-16 10:15 編輯

可能去phuket果陣我係做cheap cheap果d啦~
未同c6結婚果陣,去5日bkk做左4日spa~!
有一間,hkd$3000兩個人,做幾個鐘~
做完重響個花園仔度high tea,正到冇朋友~!

哈哈,我份工hea到日日上BK咖咋~
一有project就忙到傻,一係就好似而家咁咖喇~
但我轉工之後就冇咁得閒咖喇...到時一定好唔慣~
我而家呢份工好近我屋企,行兩個字就返到~
但只係temp,冇benefit人工就低一節~
真係唔係咁好意思一返工就同佢講我有左~
我有少少驚佢會等我生完就fire我...如果我真係有左的話~


禁止訪問

積分: 5376


33#
發表於 11-9-16 10:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 11-9-16 10:36 |只看該作者
我響之前間公司都好似你咁,開到細一細黎睇~
因為老細就響我後面個玻璃房~
而家香港人都好多壓力,我c6都係~
日日ot,有時放假都要返去做野...~
唔知會唔會係咁,所以影響左我地個plan~


禁止訪問

積分: 5376


35#
發表於 11-9-16 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 11-9-16 11:20 |只看該作者
我而家間房得我同大大老細個秘書小姐~
大家都望唔倒大家個mon,所以各有各上網睇野~XD

我都有係咁噫叫過c6讀下書,因為佢冇degree~
但係見倒響公司已經做到c左,最後都係算~
body check果陣姑娘都話佢d丁丁好活躍好健康咖~
我身體又正正常常,所以我大安旨意要有的話就好易有~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


37#
發表於 11-9-16 11:22 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 09:57
回覆 edith_ricky 的帖子

我會啊...去到bangkok梗係做spa啦...relax relax ma....
我都好掛住BANGKOK


禁止訪問

積分: 5376


38#
發表於 11-9-16 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


39#
發表於 11-9-16 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 11-9-16 11:27 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-16 11:22
我都好掛住BANGKOK

me 2~!!!SPA真係一流,d野又平~
我買左好多裝飾野,一串串果d燈~
重有香薰,正正正~不過d路好難搵~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo