想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15695


21#
發表於 11-9-21 09:32 |只看該作者
回覆 fongfong1202 的帖子

fong1202
我完完全全係同你一模一樣呀!!!!!!!!!!!!
6/9驗到紅d深粗, 6d 有線(唔係得控), 萬0棒棒孖線, clear blue digital: 2-3W
15/9 晚輕微流啡
16/9 早見紅, 立即睇E生, 同你E生講O既一樣, 當黎M喎
當時喊到我死呀!!!!!
HCG 指數是101, 當時係6w

你有無問E生點解會咁樣架, 咁即係有無著未床過呀? 定係我身體唔好SUPPORT唔到佢?
我當時太傷心, 只係識喊, 乜都無問就喊住咁走,
但呢D問題, 我一定會再問E生架!!
唔會再比同樣事情發生!!


大宅

積分: 1320


22#
發表於 11-9-21 12:04 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

我無問到,個日個醫生話可能係宮外孕,嚇死我呀,之後照唔到個胎盤,個時已經嚇到我死吓死吓!




伯爵府

積分: 15695


23#
發表於 11-9-22 11:40 |只看該作者
回覆 fongfong1202 的帖子

咁e生有無叫你m清左之后返去照呀?
同埋你m黎左幾多日呀
係咪比之前流量多左呢?


大宅

積分: 1320


24#
發表於 11-9-22 11:53 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

頭兩日流咗好多血,而家黎第六日!
醫生叫我月經完之後再去搵私家醫生照吓喎!





大宅

積分: 3464


25#
發表於 11-9-23 13:17 |只看該作者
其實我唔算是心急的人!
都是在些問下有冇SIS 有我此經驗,
我36YRS了, 高零了,
所以想在此看多點朋友的EXPERIENCE



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo