想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3879


21#
發表於 11-9-19 14:35 |只看該作者
回覆 Ling_P 的帖子

老公都係咁同我講,佢話可能搬屋多野忙攪亂左經期,但佢都好想有BB嫁,因為星期六我睇中醫後老公即問醫生有無同我打到"喜脈",我笑死左~


複式洋房

積分: 275


22#
發表於 11-9-19 15:25 |只看該作者

回覆:kaihang 的帖子

Keep 住開心真係容易啲中㗎!我就係放咗兩個月無薪假照顧老人家,無mug工作壓力下,就bingo咗!不過打算砣定咗至話俾人聽。。。




男爵府

積分: 5346


23#
發表於 11-9-20 09:55 |只看該作者
今日個肚好唔舒服, 好似想來經的感覺.


男爵府

積分: 5346


24#
發表於 11-9-20 09:56 |只看該作者
如果今個星期仲未來,或者叫醫生同我照吓, 同意嗎? 因為睇中醫都係估估吓.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo