想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 217


21#
發表於 11-9-18 20:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 110


22#
發表於 11-9-18 22:24 |只看該作者
真係好難relax, 我都試左5個cycle, 又看中e, 又計日子, 又量溫, 不過我仲高0 , 係難d, 希望個天比個機會我啦...祝各JM, 早日bingo

點評

fingerose  妳幾多歲呀, 我38啦, 都試左8個cycle lu  發表於 11-9-19 18:12


大宅

積分: 4667


23#
發表於 11-9-18 23:39 |只看該作者
回覆 amy-apple 的帖子

我剛 34 了~~ 加油吧


子爵府

積分: 10164


24#
發表於 11-9-19 10:07 |只看該作者
我都跟大家一樣的心急,因為上一胎試過超過一年至有,
而今次呢,都好似試左幾個cycle lu......

我地從小到大,無論係學業,工作同成長過程中,可能習慣左乜野都有得控制,有得計劃,但係呢,經過上一次懷孕,以及近來朋友因病過世,我真係領悟到,盡人事而聽天命,
人的能力,其實好渺小,
能夠成為BB的母親,的確要講緣分......

大家一起盡力,希望好快聽到各位的好消息!

點評

fingerose  認同有好多野都唔可能係我地控制之內  發表於 11-9-19 18:14


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-9-19 10:15 |只看該作者
我有時都比說話C6聽,要dodo的時候,佢又累都死,訓鬼埋,我仲慘

連試既機會都無... 上月中才CYCLE 1,不過m小姐來了,又要等下次+我老公唔知比唔比d丁丁我丫
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 4667


26#
發表於 11-9-19 10:51 |只看該作者
918 又開始倒數了~ 加油齊齊Bingo


子爵府

積分: 13784


27#
發表於 11-9-19 17:00 |只看該作者
好明白大家的感受, 因我都係一個好心急, 事事要計劃好的人

但生BB係一件講缘份的事, 等如你有缘遇上你c6, 先可以拍拖结婚一樣, 我等咗2年, 兩公婆冇問題, 体温+红d+分泌+哈哈笑皆一致, 排卵期隔日dodo, 红d深粗連續dodo......今日仍在革命中, 做咗iui又遇上c6入廠, 仲要同hospital延期下次IUI.....

坦白講, 你幾心急, 幾努力...可能同個结果不一定成正比, 不如當作係一個考驗, 訓練patience的好時機, 反正教仔都要有足夠的耐性

點評

keroppi_JJ  Good comment^^  發表於 11-9-19 22:21


大宅

積分: 4667


28#
發表於 11-9-19 17:55 |只看該作者
學我同事話齋, 而家當relax 下咯... 都有咗小朋友, 佢話連痾 C 都得閒呀!!!wahaha:


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


29#
發表於 11-9-19 17:57 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-18 13:28
我都試左5個cycle la...今個月應該都係白果多! 唔好無心機la~ 加油呀!! ...
我都係好無耐性, 試埋今年都唔得我諗住唔生啦, 真係激鬼氣!!! (純粹發洩下)


大宅

積分: 3726

畀面勳章


30#
發表於 11-9-19 20:54 |只看該作者
relax~~~心急就會打亂晒心理同身理


大宅

積分: 1670


31#
發表於 11-9-19 21:19 |只看該作者

回覆:summertown 的帖子

絕對同意你的睇法




大宅

積分: 4667


32#
發表於 11-9-19 21:35 |只看該作者
總之盡力以為啦~~~


男爵府

積分: 7674


33#
發表於 11-9-19 21:41 |只看該作者

回覆:我真係好唔明點解想生BB係咁難!!頭先好炆同C6講:唔生喇

加油
不要傷感情




侯爵府

積分: 24474


34#
發表於 11-9-19 21:47 |只看該作者
我都覺得難, 同原因不明....我打算試多幾個月放棄

點評

mapp2009  可以放棄,但唔好用domdom/食避孕藥,鍾意幾時dodo就dodo!!  發表於 11-9-20 10:24


大宅

積分: 4667


35#
發表於 11-9-19 22:18 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

我地 OK 架~~ 放心啦! 我都係果一刻炆啫...而家又重新振作了!終有一天打勝這場仗的...Thanks^^


大宅

積分: 4667


36#
發表於 11-9-19 22:19 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

可能到你放棄時就係佢來的時候了...


大宅

積分: 2581


37#
發表於 11-9-19 22:28 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

個天都係鍾意玩人~ 當人唔打算生既時候, 反而會有左, 殺您一個措手不及! 越想就越係冇..... 真係吹佢唔脹~


大宅

積分: 1996


38#
發表於 11-9-20 11:55 |只看該作者
大家都不要放棄啊, 我分享一個朋友既經驗, 佢計劃左好耐,咩方法都用齊,等佢已經放棄時(年過40), 期間佢好享受生活,經常打網球,做運動,後來結果就係生左個女,依架讀小學啦.

個人認為, 適量既運動加上均衡飲食再加上良好的作息會對身體好d,
例如: 有冇戒凍飲(凍飲是待孕女性的大忌, 有興趣可以上網查下資料), 係咪經常捱夜? 又吃好多Junkfood?


大宅

積分: 1549


39#
發表於 11-9-20 12:38 |只看該作者
我都係咁, 一開始想生, 屋企人就一個跟一個病, 同埋過身, 攪到個個WEEKEND唔係去醫院就係殯儀館, 超慘!
結果試咗4個CYCLE都唔得, 跟住走去睇中醫, 食咗2個月中藥諗住調理下身體, 點知仲衰, 第一劑超燥, 第一劑食到個胸好脹, 情緒有問題, 應該D賀爾蒙俾個中醫調節過, 超辛苦! 所以我尋日同C6講話唔生喇!


男爵府

積分: 7674


40#
發表於 11-9-20 13:34 |只看該作者
chui01 發表於 11-9-20 12:38
我都係咁, 一開始想生, 屋企人就一個跟一個病, 同埋過身, 攪到個個WEEKEND唔係去醫院就係殯儀館, 超慘!
結 ...

中藥呢飲飲下就慣
我一個月做得兩次都唔輕言放棄, 努力一定會有成果既


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo