想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3276

畀面勳章


21#
發表於 11-9-18 23:14 |只看該作者


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


22#
發表於 11-9-18 23:40 |只看該作者
回覆 chanel_1022 的帖子

我尼3.4日才有胸痛~
有m痛~不過唔勁~
作嘔作悶甘~

點解我會去驗呢~
係因為我高溫左後突然有一日低左0.2度,
之前有聽過會有著床低溫,
甘我第二日又升返上0.3度,
所以米試下去驗下甘囉~
點知有左~


大宅

積分: 2679


23#
發表於 11-9-18 23:48 |只看該作者
恭喜晒...
我同你一樣都係21/8 day 1, 用紅d check 緊, 見條線深左啲...但未敢驗綠d住...希望bingo la...

點評

藍莓綠茶  祝福你成功~加油  發表於 11-9-19 12:43
藍莓綠茶  祝福你成功~加油  發表於 11-9-19 12:43
藍莓綠茶  祝福你成功~加油  發表於 11-9-19 12:43


別墅

積分: 669


24#
發表於 11-9-19 00:53 |只看該作者

引用:如果jm都多d想知,可以看我之前的post~我有

原帖由 藍莓綠茶 於 11-09-18 發表
如果jm都多d想知,
可以看我之前的post~
我有寫埋體溫及紅d的深粗比例~
恭喜你呀好羨慕你要好好休息喔



點評

藍莓綠茶  我會架啦~  發表於 11-9-19 11:37
藍莓綠茶  我會架啦~  發表於 11-9-19 11:37


翡翠宮

積分: 93900

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-9-19 01:01 |只看該作者
恭喜呀
◕順其自然啦~♥ ◕


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


26#
發表於 11-9-19 01:48 |只看該作者

回覆:好開心呀~bingo左啦~

恭喜




珍珠宮

積分: 30303


27#
發表於 11-9-19 04:01 |只看該作者


別墅

積分: 741


28#
發表於 11-9-19 12:08 |只看該作者


別墅

積分: 669


29#
發表於 11-9-19 12:12 |只看該作者
藍莓綠茶 發表於 11-9-18 23:40
回覆 chanel_1022 的帖子

我尼3.4日才有胸痛~

我有睇你之前個POST,我上個CYCLE體溫同你今次BINGO差唔多...要隔左幾日先有高溫,你比左個希望呀...原來體溫咁都可以BINGO^^,個人無咁灰啦!


大宅

積分: 2699


30#
發表於 11-9-19 12:18 |只看該作者


大宅

積分: 1559


31#
發表於 11-9-19 12:28 |只看該作者
恭喜妳呀,take care!!


大宅

積分: 2001


32#
發表於 11-9-19 12:32 |只看該作者


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


33#
發表於 11-9-19 12:42 |只看該作者
回覆 Mw912 的帖子

我用埋紅D及體溫甘見紅D由深轉淺,雖然體溫唔靚,都照去~
因為紅D都反映到身體狀況,有一線機會,我都去試~
大家唔好放棄呀~


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 11-9-19 14:29 |只看該作者
恭喜妳呀


別墅

積分: 757


35#
發表於 11-9-19 16:13 |只看該作者
恭喜哂呀!!
請問bingo後一兩個星期(即係你未驗到bingo) 時有什麼反應 ?


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


36#
發表於 11-9-20 10:09 |只看該作者
無咩反應~
係個體溫怪怪地~
幾日都係36.1~但紅d又深粗及轉淺都係36.1的日子內發生~
所以我估自己唔得,
因為好亂呀~
體溫及紅d都不協調,
但我都盡力去試,
因為等左甘耐,有一線機會我都會去試~
但因為心理都覺自己今個月唔得~
所以交左功課,我就等下個月來~
可以甘,放鬆左,所以中左~
鼓勵jm們不要放棄~
你認為沒望的,都盡力去做~
因為機會真係唔知幾時到~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


37#
發表於 11-9-20 10:58 |只看該作者

引用:回覆+Mw912+的帖子 我用埋紅D及體溫甘見紅

原帖由 藍莓綠茶 於 11-09-19 發表
回覆 Mw912 的帖子

我用埋紅D及體溫甘見紅D由深轉淺,雖然體溫唔靚,都照去~
体溫低可能黃體素不足,快d睇醫生,或者驗血睇下。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6108


38#
發表於 11-9-20 11:01 |只看該作者
恭喜晒~~~


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


39#
發表於 11-9-20 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


40#
發表於 11-9-20 11:20 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-20+10:58+

原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表
成日都見JM講黃體素不足,黃體素不足有咩影響,THANKS!!!
子宮內膜唔夠黃體素咪唔夠厚囉,bb張床薄呀!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo