想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


21#
發表於 11-9-19 13:08 |只看該作者
回覆 幸福肥太 的帖子

喊係好正常既...大家都好明白你心情! 不過大喊一場好啦~~~ 喊得太得會傷身體架!!
喊完就要笑返下....下一次再努力!!
bb 係你就會係你.....佢一定會出現既!! 加油丫~~~~

點評

幸福肥太  知道了, 我會努力, 謝謝你~  發表於 11-9-19 14:41


大宅

積分: 1778


22#
發表於 11-9-19 13:32 |只看該作者
你地第幾次iui呀?

點評

幸福肥太  我第一次~  發表於 11-9-19 14:43


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-9-19 13:43 |只看該作者
唔好唔開心, 之前介口, 宜家快d去食好野, 同shopping去平衡下心情.
加油呀, 要相信會成功的, 只係有點難度, 有點波折.

點評

幸福肥太  知道了, 謝謝你~  發表於 11-9-19 14:43
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤


子爵府

積分: 11748


24#
發表於 11-9-19 14:52 |只看該作者
你介唔介意講你有幾高幾重?因為你個名叫幸福肥太,肥胖好似都會影響受孕機會,我都煩惱緊


大宅

積分: 2458


25#
發表於 11-9-19 14:59 |只看該作者

回覆:torotoro 的帖子

我150cm, 61kg, 醫生有叫我減肥,不過我由細到大都肥,要減有難度,今次失敗咗,或者停一停,減下肥先再努力吧!




大宅

積分: 2699


26#
發表於 11-9-19 15:06 |只看該作者
在缐的各位JM都是懷着同一個夢想有個健康BB,所以你唔是獨自一人呀,好多JM都撐你!

點評

幸福肥太  謝謝你呀... 不過現實有時有d殘酷~  發表於 11-9-19 16:37


男爵府

積分: 6869


27#
發表於 11-9-19 15:12 |只看該作者
幸福肥太 發表於 11-9-19 14:59
我150cm, 61kg, 醫生有叫我減肥,不過我由細到大都肥,要減有難度,今次失敗咗,或者停一停,減下肥先再努 ...
肥可能都有少少影響, 但唔一定失敗, 我有個朋友170磅, 試第1個cycle就成功.

而我得110磅左右, 試左5-6年自然都唔成功, 我之前仲瘦d ga.


結果第一次做iui成功! 我支持妳, 做第二次iui, 因為好多人都要做2-3次iui先bingo ga~




點評

幸福肥太  減肥... 唉, 我都想架, 我都唔想肥架... 不過... 真係有d難度~  發表於 11-9-19 16:38
2nd baby, Dec. 2014


子爵府

積分: 13784


28#
發表於 11-9-19 15:18 |只看該作者
加油!!!我7月試咗1st natural IUI, 失敗了, c6仲入咗廠, 冇人陪我, 我喊到失控, 不過第2日就好好多, 12月會迎戰第1次IUI, 加油!!

只有堅强+樂觀先可以戰勝一切困難!!!

點評

rcbaby  加油  發表於 11-9-20 13:55
抱抱娃娃  mapp2009, 加油呀!  通常2nd iui or 3rd iui成功機會好大!  發表於 11-9-19 16:48
幸福肥太  你都加油呀, 等你好消息~  發表於 11-9-19 15:28


大宅

積分: 3879


29#
發表於 11-9-19 16:02 |只看該作者
加油呀~

點評

幸福肥太  係!!!  發表於 11-9-19 16:40


子爵府

積分: 13784


30#
發表於 11-9-19 17:05 |只看該作者
to 抱抱娃娃:

謝謝你的鼓勵, 只有樂觀+堅強先可以解決因難!!

你身体ok嗎? 周中轉凉, 好似得24度, 出街帶件外套, 以免着涼


大宅

積分: 1778


31#
發表於 11-9-19 17:07 |只看該作者
回覆 幸福肥太 的帖子

醫生話連續做個效果會好d既..


大宅

積分: 2458


32#
發表於 11-9-19 17:10 |只看該作者
回覆 STWHO 的帖子

但姑娘叫我停一個cycle休息下喎... 係咪唔算連續


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-9-19 18:33 |只看該作者

引用:回覆+STWHO+的帖子 但姑娘叫我停一個cycle

原帖由 幸福肥太 於 11-09-19 發表
回覆 STWHO 的帖子

但姑娘叫我停一個cycle休息下喎... 係咪唔算連續
多數會停一個月先會再泥過...因為要清晒之前打針d藥ge...




伯爵府

積分: 15695


34#
發表於 11-9-19 18:50 |只看該作者
我地O既努力, 個天一定睇到架
我都同自己講, 今日開始重新振作!!

大家一齊加油呀!!!


大宅

積分: 2458


35#
發表於 11-9-19 19:32 |只看該作者

回覆:lovebabyking 的帖子

哦!明白!




大宅

積分: 2458


36#
發表於 11-9-19 19:33 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

好!一齊努力,一齊做媽媽!




別墅

積分: 985

畀面勳章


37#
發表於 11-9-19 20:08 |只看該作者
加油啊

點評

幸福肥太  謝謝你呀!! ^3^  發表於 11-9-21 10:22


男爵府

積分: 7674


38#
發表於 11-9-20 13:59 |只看該作者
大家加油

點評

幸福肥太  好呀, 希望大家都好快bingo~  發表於 11-9-20 14:06


複式洋房

積分: 243


39#
發表於 11-9-20 23:16 |只看該作者
回覆 幸福肥太 的帖子

下個月再嚟過囉, 唔好唔開心啦~ 加油!!!

點評

幸福肥太  我會努力喇, 謝謝你~  發表於 11-9-21 10:22


大宅

積分: 3319


40#
發表於 11-9-20 23:52 |只看該作者

回覆:還是哭了

我係過來人,亦係170磅肥妺一名,總共做咗2次IUI加3次IVF加一次雪胎。再之前試過1次宮外孕,2次人工流產,1次小產。可謂身經百戰乜都試過,我入黎係想比d正能量大家千其唔好灰心,緣份到自然會有。失敗再趴返起身向前望,每次失敗我最少要隔三個月至半年後才可再做,呢段時間盡情吃喝玩樂,"忘記背後,走向面前"!祝早孕!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo