想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


21#
發表於 11-9-26 15:55 |只看該作者


恭喜晒你呀~!!!


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 11-9-26 16:18 |只看該作者
lw1123 發表於 11-9-26 08:32
dodo前去洗手間(因dodo後最好不要小便)
下?? 咁咪好易有尿道炎名陰道炎囉???????????????????


別墅

積分: 638


23#
發表於 11-9-26 22:02 |只看該作者

引用:我想問係咪見到哈哈笑就do+do?+淨係果晚定

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-26 發表
我想問係咪見到哈哈笑就do do? 淨係果晚定要連續幾晚?
一見哈哈笑就連 do 3 日,會易中好多。




別墅

積分: 638


24#
發表於 11-9-26 22:06 |只看該作者

回覆:rosaki 的帖子

唔係忍小便,因為唔急dodo前已經去咗架嘛!do 完都瞓啦





別墅

積分: 638


25#
發表於 11-9-26 22:07 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

多謝呀!希望可以平穩渡過啦




翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


26#
發表於 11-9-26 22:08 |只看該作者

回覆:lw1123 的帖子

恭喜



◕順其自然啦~♥ ◕


別墅

積分: 714


27#
發表於 11-9-26 22:20 |只看該作者


大宅

積分: 1357


28#
發表於 11-9-27 10:59 |只看該作者
lw1123 發表於 11-9-21 00:03
我26/8 day 1, 應該26/9 來M, 已經有一個女17個月大,這幾日體溫維持在37.1-37.4之間。好熱呀,好想知係咪 ...
我想問你係成日都覺得好熱定淨係朝早起身覺得好熱呢?

我溫度無你咁高, 但係呢幾朝起身覺得好熱, 出汗添


別墅

積分: 638


29#
發表於 11-9-27 12:15 |只看該作者

引用:Quote:lw1123+發表於+11-9-21+00:03+我26/8

原帖由 ilovewife 於 11-09-27 發表
我想問你係成日都覺得好熱定淨係朝早起身覺得好熱呢?

我溫度無你咁高, 但係呢幾朝起身覺得好熱, 出汗添
我全日溫度都在 37 以上,臨睡之前有時更達 37.5 .. 但冇出過汗,是在入面興出來:;pppp:




男爵府

積分: 6108


30#
發表於 11-9-27 12:18 |只看該作者
回覆 lw1123 的帖子

好的,謝謝你
再次恭喜你,小心身體呀!!


別墅

積分: 638


31#
發表於 11-9-27 12:25 |只看該作者

引用:回覆+lw1123+的帖子 好的,謝謝你再次恭喜

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-27 發表
回覆 lw1123 的帖子

好的,謝謝你
多謝多謝!如果有好消息記住話我知!best luck to u!!




大宅

積分: 1977


32#
發表於 11-9-27 12:27 |只看該作者
恭喜恭喜


大宅

積分: 3466


33#
發表於 11-9-27 12:31 |只看該作者


大宅

積分: 3356


34#
發表於 11-9-27 13:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilovewife+於+11-09-27+發表

原帖由 lw1123 於 11-09-27 發表
我全日溫度都在 37 以上,臨睡之前有時更達 37.5 .. 但冇出過汗,是在入面興出來



...
恭喜!
我想問吓你,排卵後第幾天開始高溫達37度或以上呀?是否一轉升高溫已達37度定抑或逐漸升高至37度或以上呀?
我見到哈哈笑嗰日起,連續兩天dodo,平日體溫約36.2-3度,近幾天around 36.7-36.9度,今日25th day-36.7度,週期around 31天,吾知有冇機會呢?
這幾天肚子有扯住痛。希望可沾到你的福氣喇!




別墅

積分: 638


35#
發表於 11-9-27 14:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lw1123+於+11-09-27+發表我全

原帖由 Strawberry_2011 於 11-09-27 發表
恭喜!
我想問吓你,排卵後第幾天開始高溫達37度或以上呀?是否一轉升高溫已達37度定抑 ...
你好呀!我嘅溫度在排卵後7日開始升,係慢慢升但有時都會跌小小,但冇跌穿過 37, 我唔敢講你有冇 bingo, 要 keep 住 check 溫度,我 cycle 係 30 日,但 28日因為太心急買咗 clearblue digital check, 話 1-2 weeks ... 放鬆心情易中 d! Touchwood 唔中下個月試吓我之前講嗰個方法! good luck!!




男爵府

積分: 6108


36#
發表於 11-9-27 14:32 |只看該作者
回覆 lw1123 的帖子

好呀! 希望可以沾到你的福氣, bingo一定通知大家


大宅

積分: 2513


37#
發表於 11-9-27 17:48 |只看該作者

回覆:好熱呀!係咪 bingo??






大宅

積分: 1486


38#
發表於 11-9-28 01:00 |只看該作者
我day1係26/8, 由21/9開始高溫, 起床前量大概36.6-36.8, 但當過了中午體溫升得重高有37.2-37.4, 所以都唔係有病而發燒 (身體又無乜唔受), 定有chance bingo


大宅

積分: 2188


39#
發表於 11-9-29 22:11 |只看該作者


大宅

積分: 2699


40#
發表於 11-9-29 23:28 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo