想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1837


21#
發表於 11-9-23 14:04 |只看該作者

引用:Congratulations你是那位醫生幫你做IVF +

原帖由 midcocatcat 於 11-09-23 發表
Congratulations你是那位醫生幫你做IVF
中環的陳志慧醫生,好有耐性亦會跟病人遘通,比妳知道佢睇緊d咩同解釋她的判決,手勢也幾好。




大宅

積分: 1837


22#
發表於 11-9-23 14:04 |只看該作者

回覆:carcar2010 的帖子

希望妳也早日成功!




大宅

積分: 2016


23#
發表於 11-9-23 14:07 |只看該作者
Eggshell,

原來你都係陳醫生做IVF,我要等多一個星期先知result,明天要返去驗血。希望同你一樣可以一take過喇!

點評

eggshell  good luck to you too!!  發表於 11-9-23 21:36


別墅

積分: 741


24#
發表於 11-9-23 14:08 |只看該作者
eggshell, 之前睇過有D資料(在BK COPY),

大約排卵後14天第一次驗血
若>50的話,那確定是懷孕了,
若>100的話,那懷孕指數就算穩定的,
若>350的話,通常是雙胞胎,甚至更高的為多胞胎。


我下星期也會由陳志慧醫生做IUI, 希望我都成功!

點評

eggshell  祝早孕!!  發表於 11-9-23 21:36


大宅

積分: 1837


25#
發表於 11-9-23 14:15 |只看該作者

引用:Eggshell,原來你都係陳醫生做IVF,我要等多

原帖由 splovebb 於 11-09-23 發表
Eggshell,

原來你都係陳醫生做IVF,我要等多一個星期先知result,明天要返去驗血。希望同你一樣可以一take ...
good good! 祝妳也成功呀!




大宅

積分: 1837


26#
發表於 11-9-23 14:18 |只看該作者

引用:eggshell,+之前睇過有D資料(在BK+COPY),大

原帖由 milysin001 於 11-09-23 發表
eggshell, 之前睇過有D資料(在BK COPY),

大約排卵後14天第一次驗血
唔知睇HCG有幾準呢,我見twins 的JM有成5xx以上,同網上見3xx也是單胎的正常水平。




大宅

積分: 1074


27#
發表於 11-9-23 14:22 |只看該作者

回覆:milysin001 的帖子

Hoho eggshell, u might have high chance to get twins bor..
I heard many ppl said 陳志彗 is good.. But that time I call to ask, need to queue long time.. And her clinic is at central, right? Little bit far for me! Btw, she seems expensive too.. How much u use for whole ivf process?




大宅

積分: 2369


28#
發表於 11-9-23 14:35 |只看該作者
請問用了多少錢?


大宅

積分: 1837


29#
發表於 11-9-23 20:45 |只看該作者

引用:Hoho+eggshell,+u+might+have+high+chance+

原帖由 august2000 於 11-09-23 發表
Hoho eggshell, u might have high chance to get twins bor..
I heard many ppl said 陳志彗 is good.. B ...
My first booking 要等九個月,但公司在中環附近,也排了候補隊,有人cancel booking姑娘便便問要不要候補期,最後我排快了兩個月,本來可以再早少少但預唔喘時間。她診所的參考價是80-100k,但我由開始看到現在用了不夠七萬,可能冇胎雪平多少少,我覺得有興趣可以先排,再作打算。




大宅

積分: 1074


30#
發表於 11-9-23 21:23 |只看該作者

回覆:eggshell 的帖子

Ok wor... 我仲以為佢會特別貴!我係仁安都係不夠7萬,又係冇雪胎。但我稍嫌仁安解釋不夠詳細,令我有時候未能釋懷!我呢次ivf 只驗了2次血,俾預期少。(day 3 and day 8 only)




大宅

積分: 1837


31#
發表於 11-9-23 21:44 |只看該作者
august2000 發表於 11-9-23 21:23
Ok wor... 我仲以為佢會特別貴!我係仁安都係不夠7萬,又係冇雪胎。但我稍嫌仁安解釋不夠詳細,令我有時候 ...
係呀!我最初排也以為係中環一定會貴好多,但係比起其他仁安的jm 仲平左d
反而現在係15/16係唔係返佢度生,因本想試吓順產,而陳醫生只做開刀生,但現在看她感覺良好又想keep住看,又怕ivf bb 冇咁易"陀隱",好似keep住看佢好d.
新的醫生又要重新夾, 又唔知好唔好.


大宅

積分: 3762


32#
發表於 11-9-24 09:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milysin001+於+11-09-23+發表

本帖最後由 yaya_pig 於 11-9-24 20:45 編輯
原帖由 eggshell 於 11-09-23 發表
唔知睇HCG有幾準呢,我見twins 的JM有成5xx以上,同網上見3xx也是單胎的正常水平。



...

For me, 唔準囉,我醫院驗bingo時917,e+單胎。






TO:eggshell,
唔知呢. 我C6見我咁流啡法勁心虛, 佢想我去C+. 但都未搵, 佢話下星期同我一齊見見周醫生先禾. 我諗我去瑪嘉烈都OK. 近我屋企嘛...我打算下星期中到去排瑪嘉烈.

點評

eggshell  oic! 咁就要等醫生confirm la! 妳係公家定私家生呢?  發表於 11-9-24 11:11


大宅

積分: 1837


33#
發表於 11-9-24 21:30 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yaya_pig+於+11-9-24+20:45+編

原帖由 yaya_pig 於 11-09-24 發表
本帖最後由 yaya_pig 於 11-9-24 20:45 編輯
妳現在week幾呢?
在那裡驗查緊?
流啡可能要加安胎針同bedrest,聯絡了醫生未?
兩面也排可能會保險d。

祝一切安好!




大宅

積分: 3461


34#
發表於 11-9-24 21:32 |只看該作者

回覆:1st ivf bingo! 各位jm也要努力!

Eggsell, 你預產期係幾時呀

我係下年5月31日

我諗我地既日子應該好近



點評

yaya_pig  我係5月12日呀   發表於 11-9-24 23:44
eggshell  哈哈,早妳一天!  發表於 11-9-24 21:39


大宅

積分: 3762


35#
發表於 11-9-24 23:43 |只看該作者
eggshell 發表於 11-9-24 21:30
妳現在week幾呢?
在那裡驗查緊?
流啡可能要加安胎針同bedrest,聯絡了醫生未?

剛剛滿week7. 下星期初會去做ivf仁安周醫生到照下心跳. 我ivf係做hormone replacement cycle.本身卵巢冇黃體, 係要靠塞藥...佢叫我一直睇佢到12week. 咁我食藥同塞藥到12week先至停得. 流啡第二日去搵佢,安胎針都係佢開.

之前公眾假期去仁安急症俾2500都唔開針. 咩都唔做, 佢個醫生對ivf一d認識都冇, 對住我個file係到發呆.
重話我個胎唔圓, 有心理準備,白痴, 我俾$$聽你咒我咩...個姓林嘅女婦科醫生都癈癈地!

做ivf流產率比一般孕婦高, 所以呢,keep住睇ivf醫生睇到個胎穩定咗會好d. d婦科真係......唉.

我未搵c+醫院呀. 費時白白俾錢去留位啦... 胎都未定.
約了一個另一個醫生, 但要10week先睇我..

希望下星期我同b爸爸可以見到bb心跳啦.


大宅

積分: 1837


36#
發表於 11-9-25 00:11 |只看該作者

引用:Quote:eggshell+發表於+11-9-24+21:30+妳現

原帖由 yaya_pig 於 11-09-24 發表
剛剛滿week7. 下星期初會去做ivf仁安周醫生到照下心跳. 我ivf係做hormone replacement cycle.本身卵巢冇黃 ...
照妳咁講可能我用埋陳醫生生係咪會好d呢?佢會比較清楚我的狀況,加上我子宮又有廇,有咩意見呢?我現在15/16,因揀佢便現在要揀埋開刀,冇得順產。

祝妳一齊順利!




彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 11-9-25 15:23 |只看該作者
恭喜


複式洋房

積分: 362


38#
發表於 11-9-25 15:42 |只看該作者
yaya_pig 發表於 11-9-24 23:43
剛剛滿week7. 下星期初會去做ivf仁安周醫生到照下心跳. 我ivf係做hormone replacement cycle.本身卵巢冇黃 ...

ivf仁安周醫生係咪周美仙? 林醫生係咪林雅麗?
我都排左做ivf, 係林雅麗醫生呀, 但我之前睇婦科睇開佢, ok ar! 反而好多jm話周美仙惡同唔詳細解釋

byt, 陳志慧醫生唔係仁安架咩?


複式洋房

積分: 362


39#
發表於 11-9-25 15:44 |只看該作者
eggshell 發表於 11-9-25 00:11
照妳咁講可能我用埋陳醫生生係咪會好d呢?佢會比較清楚我的狀況,加上我子宮又有廇,有咩意見呢?我現在15 ...

Congra!!!

Hope i can as lucky as u la!


大宅

積分: 1837


40#
發表於 11-9-25 15:59 |只看該作者

回覆:pigpigyy 的帖子

謝謝!best wishes to u too!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo