想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 8779


21#
發表於 11-9-25 10:25 |只看該作者
回覆 dingsmama 的帖子

你要relax d呀,浸下腳等d血液循環,仲有,買個暖水袋,暖下個(我就夜晚一次)而家得閒又暖下.
仲有呀,行路要慢d,唔好追巴士呀


大宅

積分: 1791


22#
發表於 11-9-25 15:50 |只看該作者
babycream2010 發表於 11-9-25 06:41
第一次用clearblue。唔知準備性有幾多呢?
恭喜你呀, 你喇!!!


大宅

積分: 1791


23#
發表於 11-9-25 15:53 |只看該作者
denise333 發表於 11-9-25 10:25
回覆 dingsmama 的帖子

你要relax d呀,浸下腳等d血液循環,仲有,買個暖水袋,暖下個(我就夜晚一次)而家得閒 ...

heheh...我好乖呀, 頭先真係去買咗暖水袋, 而家暖緊喇! 你又點呀? 有無咩特別感覺呀?


別墅

積分: 757


24#
發表於 11-9-26 10:12 |只看該作者
恭喜babycream


男爵府

積分: 8779


25#
發表於 11-9-26 10:20 |只看該作者
回覆 dingsmama 的帖子

我有d肚痛,尋晚好似有d黎m 感覺,我胸有大,不過今朝起身又咩都冇,我星期三先check呀,希望有好消息啦

點評

babycream2010  我間中會有好浠水狀分泌囉, 好奇怪~ 塞左藥又會好D  發表於 11-9-26 12:05


大宅

積分: 1791


26#
發表於 11-9-26 13:25 |只看該作者
denise333 發表於 11-9-26 10:20
回覆 dingsmama 的帖子

我有d肚痛,尋晚好似有d黎m 感覺,我胸有大,不過今朝起身又咩都冇,我星期三先check呀 ...

sounds like 好消息, 會幫你地祈禱. 我因為打針, 要10月8號先可以check...好慢長呀!!!


男爵府

積分: 8779


27#
發表於 11-9-26 14:09 |只看該作者
回覆 dingsmama 的帖子

仲有十幾日,你唔好諗咁多野,唔好care咁多野,做返自己,唔好食涼野,保持身體和暖,就得嫁喇.
good luck


別墅

積分: 920


28#
發表於 11-9-26 23:00 |只看該作者
回覆 dingsmama 的帖子

放鬆D呀~ 最緊要夜晚瞓得好, 加油


別墅

積分: 757


29#
發表於 11-9-27 09:54 |只看該作者
babycream2010, denise333

我今朝3 點幾急醒左,check 紅d綠d 只得淺控

昨晚11點瞓,咁算唔算晨尿? 仲有冇機

我明早先去覆診驗血, 大家等我好消息呀(希望係啦)


伯爵府

積分: 15695


30#
發表於 11-9-27 10:16 |只看該作者


男爵府

積分: 5514


31#
發表於 11-9-27 10:43 |只看該作者
babycream2010 發表於 11-9-22 23:26
第一次的IVF失敗, 還有5粒雪胚胎
相隔三個月, 9月中放了2粒day 3雪胚胎

版主恭喜你 !!!!
見到人放胎成功, 我都好開心, 願你事事順利...
你在那兒做ivf ? 我在QM

點評

babycream2010  多謝你呀~ 希望事事順利  發表於 11-9-27 11:17
babycream2010  我在養X  發表於 11-9-27 11:14


別墅

積分: 912


32#
發表於 11-9-27 10:50 |只看該作者
恭喜你 !!!!

我要等到10月4日先去驗呀.

但係個肚好實好古怪的feel 到day 8就沒有了.

但係我耋藥好小流黎出黎,. 係day 9 開如早上個粒就會港返出黎,晚上就冇. 不過琴日開始窒藥的時候入面多左好多分泌, d藥好易窒到入去.

你個時係咪都係咁的呀??

琴日冇左d feel之後我就覺得自己衰左, 好down呀.~~

點評

好想好想  你都有少少水份分泌呀, 我真係乜感覺都無, 仲down呀!!!!  發表於 11-9-27 12:41
babycream2010  咁即係今日DAY10左右? 依個時間應該積極D開心D, 唔好諗咁多, 休息多D呀  發表於 11-9-27 11:16


男爵府

積分: 5514


33#
發表於 11-9-27 10:53 |只看該作者
baby=.= 發表於 11-9-27 10:50
恭喜你 !!!!

我要等到10月4日先去驗呀.

baby, 唔好咁快下定斷
因為如果bingo其實是沒有感覺, 但見到你有好分泌, 其實是好事... 因為聽有JM講, bingo是有這個情況出現的
放鬆點, 你一定得的


別墅

積分: 912


34#
發表於 11-9-27 11:01 |只看該作者
回覆 pandafamily2008 的帖子

d分泌係透明的呀, 係琴日開始窒藥的時候,好滑隻手手出返黎的時候係有透明的分泌係隻手度.

之前8日窒個時入面好乾有d痛的~~

但係最明顯就係個肚冇左個陣好實的feel.

我最快可以幾時自己check架??

點評

babycream2010  醫生有冇叫你幾時去CHECK呀?  發表於 11-9-27 11:12


男爵府

積分: 5514


35#
發表於 11-9-27 11:04 |只看該作者
baby=.= 發表於 11-9-27 11:01
回覆 pandafamily2008 的帖子

d分泌係透明的呀, 係琴日開始窒藥的時候,好滑隻手手出返黎的時候係有透明的 ...

唔好check呀,
你這樣做會令自己心情受到影響,
聽JM講分泌是水水的是好事來的, 同埋胚胎還很小, 根本沒有什麼感覺
到你醫院叫你check你才check啦,


別墅

積分: 920


36#
發表於 11-9-27 11:10 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:36 編輯
baby=.= 發表於 11-9-27 10:50
恭喜你 !!!!


別墅

積分: 912


37#
發表於 11-9-27 11:19 |只看該作者
回覆 babycream2010 的帖子

我每次溉出黎都係去大大個時呀,一用力個下, d水水就溉曬出黎呀.

原來係都係咁, 咁我唔洗擔心

點評

babycream2010  準時塞藥就OK了, 有時分泌好多, 反而塞完會好D, 記碼KEEP到三四個鐘  發表於 11-9-27 11:30


別墅

積分: 920


38#
發表於 11-9-27 11:27 |只看該作者
回覆 baby=.= 的帖子

你幾多號返去驗?


男爵府

積分: 9337


39#
發表於 11-9-27 11:28 |只看該作者


大宅

積分: 1074


40#
發表於 11-9-27 11:56 |只看該作者

回覆:babycream2010 的帖子

各位,我5/10先驗血check bingo ar, 21/9放了Day 2 的胚胎,放胎後day 5同6 晚個肚都有些m 就來時的 na na feel, 但就頗輕微!之前每朝起身個胸都少痛,反而呢兩日又冇!成曰估會否bingo 的心情真辛苦!因我放的是 grade 2 embryo and doctor said my eggs quality is not very good .. 所以都不敢有大希望!但冇雪蛋,真係好希望今次有luck!!



點評

pandafamily2008  好多時好的胚胎質素好未必一定bingo, 你現在心情輕輕鬆鬆反而又易bingo  發表於 11-9-27 14:13

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo