想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1965


21#
發表於 11-9-24 00:16 |只看該作者

回覆 回覆:yaya_pig的帖子

下,即係你又睇中醫又睇西醫呀? 多些休息,情況會好轉的!




別墅

積分: 657


22#
發表於 11-9-24 08:05 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

yaya-我都係睇完急症立即去睇中醫,佢俾左D安胎藥呀...我早晚食一次

Wing-係呀,你試下去睇中醫呀.會好d




大宅

積分: 1965


23#
發表於 11-9-24 08:30 |只看該作者

回覆 回覆:Kittymimi223的帖子

咁中醫點講呀?因為我無睇開既中醫,我驚d中醫唔熟我既身體情況,食錯藥仲衰呀!不過如果我再流都有諗過去睇嫁!kitty,你依家情況好些未呀?




大宅

積分: 3762


24#
發表於 11-9-24 08:56 |只看該作者

引用:咁中醫點講呀?因為我無睇開既中醫,我驚d中

原帖由 wingyan2011 於 11-09-24 發表
咁中醫點講呀?因為我無睇開既中醫,我驚d中醫唔熟我既身體情況,食錯藥仲衰呀!不過如果我再流都有諗過去睇 ...
我都係冇相熟中醫,但我流得太勁,m到兩日阿b凍過水!一定要救佢啦!睇咗一個黃綠中醫唔肯開藥驚上身呀!後來有好心jm介紹咗個中醫,個人都幾老實,佢話唔流啡唔好食藥,之後開咗藥,我老公上網check過,大約係膠艾湯嘅成份,幾千年中國女人都飲呢條方,佢再根據我體質調教下咁,我飲咗4劑,ok禾,飲完好好訓。
中醫先有止流啡藥,西醫由得你。d針藥唔係個個醫生話有用,6成醫生話得,我西醫都係話我會安心d咋。





大宅

積分: 1965


25#
發表於 11-9-24 09:10 |只看該作者

回覆 回覆:yaya_pig的帖子

即係你之前流得好似m到咁多?而唔係一兩滴,最緊要係你依家無再流,唔好擔心啦,希望大家都身體健康,迎接亞b啦!




大宅

積分: 3762


26#
發表於 11-9-24 09:18 |只看該作者

引用:即係你之前流得好似m到咁多?而唔係一兩滴

原帖由 wingyan2011 於 11-09-24 發表
即係你之前流得好似m到咁多?而唔係一兩滴,最緊要係你依家無再流,唔好擔心啦,希望大家都身體健康,迎接 ...
係呀,嚇死人啦,係啡色m血有血塊呀,感覺好似睇住阿b走,忍唔住喊。e+終於停咗,希望唔好再流,成日去厠所都擔心又見到啡你都去睇下中醫啦。




大宅

積分: 1965


27#
發表於 11-9-24 09:26 |只看該作者

回覆 回覆:yaya_pig的帖子

不過我都有開過post問其他bingo左既jm,原來都有人試過你所講流到咁多,不過佢依家已經三十幾weeks啦 ,有些仲生埋添啦! 最重要好好休息 ,請問你睇邊個中醫呀?可唔可以pm比我呀?



點評

yaya_pig  PM了. 希望大家都平平安安啦.  發表於 11-9-24 10:11


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 11-9-24 09:32 |只看該作者
多D 卧床休息. 祝安康~


別墅

積分: 657


29#
發表於 11-9-24 10:46 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

yaya-我冇咁多,我係抹個時見到啡囉..因為我上次小x都有咁嘅情況(流啡),所以今次一見到有啡就突別繄張同驚....

Wing-你快d去摟下睇中醫,你同佢講你嘅情況佢會識開藥俾你嫁啦




大宅

積分: 3762


30#
發表於 11-9-24 13:48 |只看該作者

引用:yaya-我冇咁多,我係抹個時見到啡囉..因為我

原帖由 Kittymimi223 於 11-09-24 發表
yaya-我冇咁多,我係抹個時見到啡囉..因為我上次小x都有咁嘅情況(流啡),所以今次一見到有啡就突別繄張同驚.. ...
有啡就算得少少都擔心啦,你都休息多d,祝你快d見到胎long,bb平平安安啦!




大宅

積分: 1965


31#
發表於 11-9-24 14:16 |只看該作者

回覆 回覆:yaya_pig的帖子

係唔係六週先見到個long嫁?




大宅

積分: 1965


32#
發表於 11-9-24 14:19 |只看該作者

回覆 回覆:Kittymimi223的帖子

唔好意思呀,不過我想問下你上次小左時情況係點呀?會有咩感覺?會唔會跌溫或綠d淺色左呀?




大宅

積分: 4725


33#
發表於 11-9-24 15:53 |只看該作者
放鬆d, 比信心BB, 我都係由驗到有B果日開始 (5w1)一直流啡, 日日流, 流到我自己都麻目晒, 我上網睇, 如果係胎唔好瞓床都無用, 所以我無請過一日假休息, 照日日返工

5w1流到9w (日日流未停過), 9w後就停o左啦, 而家我13w, BB照到好健康添

所以一定要放鬆D, 加油, BB 一定痴實你


大宅

積分: 1965


34#
發表於 11-9-24 16:25 |只看該作者

回覆 回覆:manman_1030的帖子

你真的很幸運,最開心係聽到bb健健康康!咁你知唔知點解會流得咁勁既?係唔係返工太辛苦?你無睇過中醫嗎?




大宅

積分: 3685


35#
發表於 11-9-24 18:28 |只看該作者
yaya_pig 發表於 11-9-24 08:56

後來有好心jm介紹咗個中醫,個人都幾老實,佢話唔流啡唔好食藥,之後開咗藥,我老公上網check過,大約係膠艾湯嘅成份,幾千年中國女人都飲呢條方,佢再根據我體質調教下

yaya_pig,
可否都pm呢個中醫資料俾我呀,我想袋定喺袋預備不時之需呀,謝謝妳!



大宅

積分: 4725


36#
發表於 11-9-24 19:21 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

無, 一次中醫都無睇過, 係第1日流啡+見血, 我即刻睇急証, 住o左一晚醫院, 由於呀B太細, 咩都照唔到, 第2日醫生就話個個人流啡o既原因都唔同, 只要你唔係太大量及肚痛, 就唔使理, 因為都理唔到.

一出院就無再見血, 只不過流啡未停過, 我見有好多JM流下停下, 我都唔明點解自己可以日日流, 停一日都好呀?! 流到麻目o左, 都費是請o甘多假, 平常心

好在, 9W後就未流過, 你都要平常心, 加油


大宅

積分: 3762


37#
發表於 11-9-24 20:50 |只看該作者
wingyan2011 發表於 11-9-24 14:16
係唔係六週先見到個long嫁?

5week中都應該照到long...6week中...如果好彩可以見到心跳. 7-8week到就正常要見到心跳囉.


大宅

積分: 3762


38#
發表於 11-9-24 20:52 |只看該作者
Shirley321 發表於 11-9-24 18:28
yaya_pig,
可否都pm呢個中醫資料俾我呀,我想袋定喺袋預備不時之需呀,謝謝妳!

嘩....我菜!! 吐口水講過啦. 你同老公去調理下身體咋?
pm你~


大宅

積分: 3762


39#
發表於 11-9-24 20:55 |只看該作者
manman_1030 發表於 11-9-24 15:53
放鬆d, 比信心BB, 我都係由驗到有B果日開始 (5w1)一直流啡, 日日流, 流到我自己都麻目晒, 我上網睇, 如果係 ...

係姐.....好驚架嘛.....我又唔知個胎唔好定我子宮唔好. 都係盡量休息多d啦. 祝大家順利生個肥b~~


大宅

積分: 1965


40#
發表於 11-9-24 20:58 |只看該作者

回覆 回覆:yaya_pig的帖子

係會擔心些,不過原來都好多人試過依種情況,大家多些休息啦!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo