想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


21#
發表於 11-9-26 14:21 |只看該作者
relax~休息多d,唔好太擔心呀
祝一切順利^^


別墅

積分: 657


22#
發表於 11-9-26 14:36 |只看該作者

回覆:好驚呀,照唔到有胎long呀

我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕最初發現多數係流啡!因為去到好肚痛,流m咁就已經好嚴重!我果時就係咁!我係5week流啡發現,最後5week 3day流m兼超肚痛要即刻做手術!我唔知你朋友係點,但醫生話發現宮外孕既人一開始都係流啡,而一下子去到超肚痛係因為黏附係輸卵管既胎爆了。

係唔係宮外孕大部份人都會流啡呀?




水晶宮

積分: 64904


23#
發表於 11-9-26 14:45 |只看該作者

引用:我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕

原帖由 Kittymimi223 於 11-09-26 發表
我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕最初發現多數係流啡!因為去到好肚痛,流m咁就已經好嚴重!我果 ...
其實我都唔清楚,我果時醫生係咁講囉!不過你唔好擔心太多喇!期待下次驗血你有好結果啦



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 13040

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 11-9-26 14:51 |只看該作者
本帖最後由 mwongl 於 11-9-26 14:52 編輯
Kittymimi223 發表於 11-9-26 14:36
我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕最初發現多數係流啡!因為去到好肚痛,流m咁就已經好嚴重!我果 ...

有d人唔会, 我有朋友唔知道自己有左,m迟左14日左右后突然个肚好痛, 原来输卵管爆左, 立刻要做手术

我自己都试过, 一check到之后就开始流啡, 一路照u/s都见唔到bb,到最后7w左右痛到呀妈唔认得见到原来系输卵管度, 立刻即晚做手术~



~~~O猪 ma要生个健健康康既白白猪 :P~~~
~~go go go~~


別墅

積分: 657


25#
發表於 11-9-26 14:55 |只看該作者

引用:我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕

原帖由 Kittymimi223 於 11-09-26 發表
我話後期既意思唔係指週數!而係通常宮外孕最初發現多數係流啡!因為去到好肚痛,流m咁就已經好嚴重!我果 ...
後曰再返去驗血....希望有好消息啦....

醫生開左三曰假紙俾我...係唔係唔好返工係屋企呢?因為上個星期三四已經冇返,星期五返左半日,下午去左睇急症...
:今日又話要請多三曰假




大宅

積分: 4497


26#
發表於 11-9-26 15:04 |只看該作者
點都好, 樓主take care, 希望大小都冇事, 平平安安~


別墅

積分: 657


27#
發表於 11-9-26 15:06 |只看該作者

回覆:好驚呀,照唔到有胎long呀

希望自己冇事啦...




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo