2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 54


21#
發表於 11-10-14 07:43 |只看該作者
I also failed in Oscar, neck thickness is 3mm, measured in govt hospital

Then I did CVS in c+and measured the thickness again. CVS test is passed and the thickness become 2.3mm

So Oscar test, no worry, find some other test for confirmation although I also cried for days after Oscar test failed

點評

momokomeko  我c+同廣華都唔同結果, 都唔知邊個準d, 而家等抽血結果再算, 大家加油!  發表於 11-10-16 00:41


大宅

積分: 3164


22#
發表於 11-10-14 19:55 |只看該作者

回覆:點算呀好擔心BB係唐氏呀........><

我昨日私家檢查,2.8厚。醫生話少少厚,唔過3mm 可以。我下星期去威院做唐氏檢查,再check過。希望paas




別墅

積分: 519


23#
發表於 11-10-16 00:40 |只看該作者
回覆 kittycky 的帖子

我上星期一都去左廣華照, 又話bb而家係2.1mm, 雖然唔知邊個準d, 但聽到就放下左心頭大石(雖然仍要等抽血結果...呢兩個星期好驚...)
你同你bb都會冇事ga, 放鬆d, 我呢排都成日叫bb乖乖地要健健康康, 可能佢聽到我說話!! ^^


別墅

積分: 707


24#
發表於 11-10-16 09:46 |只看該作者
D test 既準確度真係好成疑。如果好擔心,最準確是抽胎水和絨毛球,100%, 但最衰就是有流產風險,如果怕有機會流產,可以考慮Nifty, 有99%準,但是沒有流產風險


複式洋房

積分: 339


25#
發表於 11-10-22 09:45 |只看該作者
Cosine122 發表於 11-9-26 23:17
I can share my experience. I had the Oscar test at 11wk0day.
The neck thickness is 2.1mm, doctor sai ...

Cosine講得好啱, 我度頸皮1.9mm, 但驗血+年紀計數後就吾pass, 我接到醫院電話都喊左一晚, 但諗真d, 其實明知自己高齡都諗住會做有有關絨毛或抽羊水以保安心嫁啦, 下星期做絨毛測試了, 現在可以做得只有放輕鬆交托比醫生, 結果便順其自然吧, 生命就是如此不能操控的了, 各位擔心中的jm, 互勉之!!!!!!


大宅

積分: 2076


26#
發表於 12-2-3 08:35 |只看該作者
加油

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo