想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6108


21#
發表於 11-9-27 00:17 |只看該作者

回覆:torotoro 的帖子

其實我都係少少懷疑姐 可能每個人都會有唔同既結果
所以...唔駛咁大反應既 我會繼續嘗試




男爵府

積分: 6108


22#
發表於 11-9-27 00:18 |只看該作者

回覆:margelee 的帖子

嘩恭喜晒呀!
我會繼續努力等待 兩條線的出現!




大宅

積分: 4490


23#
發表於 11-9-27 00:19 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 有呀我己經食

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

有呀我己經食緊中藥.
會唔會食咗中藥之後,有啲變化呀?
咁你嘅cycle咪好短囉?




男爵府

積分: 6108


24#
發表於 11-9-27 00:21 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

可能係
我cycle 一向都短架 25-27 左右





子爵府

積分: 11748


25#
發表於 11-9-27 00:23 |只看該作者
話時話,早兩日你先話自己day22黎m,day11 有哈哈笑,咁中間用紅d無線都好正常吧,你知唔知你做緊乜架....



男爵府

積分: 6108


26#
發表於 11-9-27 00:28 |只看該作者

回覆:torotoro 的帖子

因為我仲懷疑緊係咪m
Btw , 我只係想問下 無惡意的




大宅

積分: 4490


27#
發表於 11-9-27 00:49 |只看該作者

回覆:究竟紅綠d信唔信得過

我今日day27(過咗12點計)呢幾日個肚有啲怪怪嘅感覺,好似嚟m前嗰種感覺咁,但係我平時嚟m最多都係早4日或遲4日,無理由會早咁多有呢種感覺,唉…




子爵府

積分: 11748


28#
發表於 11-9-27 00:52 |只看該作者
我都無惡意,驚你根本搞錯晒,唔知做緊咩姐


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-9-27 00:54 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

你cycle 幾多?
Day27 已經早好多?
我同你掉轉 我無左平時m到肚谷谷果種感覺...




男爵府

積分: 6108


30#
發表於 11-9-27 00:55 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

你有無驗到呀?




大宅

積分: 4490


31#
發表於 11-9-27 01:02 |只看該作者

引用:你cycle+幾多? Day27+已經早好多? 我同你

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-27 發表
你cycle 幾多?
Day27 已經早好多?
我同你掉轉 我無左平時m到肚谷谷果種感覺...
Sorry sorry,睇錯咗個日期添,day 23先啱呀~無驗呀,正常下個禮拜先嚟m,所以咪早咗好多有呢啲感覺囉,依家下腹仲扯扯吓咁,唔知做咩,星期三見ec嘅時候問吓先~
我cycle係28-30




男爵府

積分: 6108


32#
發表於 11-9-27 01:05 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

哦 放鬆啲 可能真係有機!希望你成功呀!等你好消息!




大宅

積分: 4490


33#
發表於 11-9-27 01:09 |只看該作者

引用:哦+放鬆啲+可能真係有機!希望你成功呀!等

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-27 發表
哦 放鬆啲 可能真係有機!希望你成功呀!等你好消息!
我已經好放鬆架啦,咩都無check咩都無做,只係ec叫我唔好食嘅嘢,我盡量唔食咋,仰盡量,哈哈,我見到想食嘅嘢,我都會照食,希望真係會成功啦~




男爵府

積分: 6108


34#
發表於 11-9-27 01:12 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

好聽話!我有時都忍唔到呀
如果呢個cycle 失敗 我會襯排卵前我會食番夠本 放肆一下 哈哈




大宅

積分: 4490


35#
發表於 11-9-27 01:17 |只看該作者

引用:好聽話!我有時都忍唔到呀 如果呢個cycle+

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-27 發表
好聽話!我有時都忍唔到呀
如果呢個cycle 失敗 我會襯排卵前我會食番夠本 放肆一下 哈哈



...
我都係咁諗呀,我要食魚生,生蠔,我c6之前買咗刺身返嚟叫我一齊食,我都唔敢呀,佢話咁辛苦做咩喎,又唔見啲日本女人生唔出~激死我!!




男爵府

積分: 6108


36#
發表於 11-9-27 01:22 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

一餐半餐無所謂
不過我最想食既係辣野 真係好難忍
如果有左我就要忍足10個月 !所以有d"有得食就好食"ge 感覺 哈哈




男爵府

積分: 6108


37#
發表於 11-9-27 01:23 |只看該作者

回覆:torotoro 的帖子

我知道的 今個月應該係失敗 我會再努力
謝謝你




大宅

積分: 4490


38#
發表於 11-9-27 01:27 |只看該作者

引用:一餐半餐無所謂+ 不過我最想食既係辣野+真

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-27 發表
一餐半餐無所謂
不過我最想食既係辣野 真係好難忍
如果有左我就要忍足10個月 !所以有d"有得食就好食"ge ...
唉…我又係呀,尤其係咖喱,ec千叮萬囑我唔如食咖喱添呀~咖喱我就真係無食,辣駡就有偷偷哋食少少咁囉




男爵府

積分: 6108


39#
發表於 11-9-27 01:32 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

下 咖喱咁嚴重架!我都戒下先
辣野有難以抵抗的魔力 哈哈 如果m come 就食多幾餐

Btw 夜喇 要早啲訓先健康
等你好消息!




男爵府

積分: 8819


40#
發表於 11-9-27 01:35 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

咁你c6又講得好有道理哩!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo