想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30303


21#
發表於 11-9-28 14:27 |只看該作者
其實茶類都係咖啡因, 最好唔好飲...我去飲茶都係飲熱水...


男爵府

積分: 9332

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 11-9-28 14:57 |只看該作者
但係我成日問我個中醫飲咩, 佢係咁叫我剩係飲中國茶.... 牛奶, 荳奶, 西茶都唔好飲....


大宅

積分: 1720


23#
發表於 11-9-28 16:49 |只看該作者
係呀~我都問過ec,佢話可以飲rose架~~反而牛奶,豆奶唔好飲!!!


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-9-28 17:13 |只看該作者
bbkiri 發表於 11-9-28 14:57
但係我成日問我個中醫飲咩, 佢係咁叫我剩係飲中國茶.... 牛奶, 荳奶, 西茶都唔好飲.... ...
係咪真架牛奶, 荳奶, 西茶都唔得

36日咋...緊張緊張

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo