想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29804


21#
發表於 11-9-30 15:47 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-9-30 15:41
我PERIOD都準,唔知係咪咁佢唔比排卵丸我啦。
我都諗緊,幾時要去生育科?
你睇緊邊間呀?駛唔駛REFER?
period準,好好喎!可能都係原因。

我係瑪麗睇,要refer架,仲要排好耐,我排咗差不多年半呀!所以如果你担心,最好問醫生攞定醫生紙,早啲排!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


公爵府

積分: 29804


22#
發表於 11-9-30 15:47 |只看該作者
STWHO 發表於 11-9-30 15:46
回覆 ume 的帖子

DAY3開始連續食5日
咁你又係今晚和明晚dodo?
祝你bingo!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


公爵府

積分: 29804


23#
發表於 11-9-30 15:50 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-9-30 15:45
我有呀,一般深粗兩日,試過連DO兩日,但未試過3日。
咁你有無用排卵紙?你試左幾耐去睇專科呀?
...
我試咗7個月就去搵醫生refer去排專科,等既期間都有試,所以都試咗好耐喇!
我因為打針,排卵紙唔會準架喇,所以而家睇緊專科無再用,之前一直都係用排卵紙的。
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2142


24#
發表於 11-9-30 15:50 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 15:44
理論上係每個星期開工2-3天,bingo機會會大增的,因為蟲蟲係會留在女性身體內等卵子出來的。其實如果做得到 ...

係呀,我都覺得要個個星期開,真係好難。
初初結婚,忙起上嚟,一個月無都會。
晚晚OT咁倦,邊有氣力。
所以,呢年對我哋嚟講,勤力咗好多。
依家先知原來要個個星期。
但有啲人,一次都中啦。
所以都係高峰期勤力啲,其他時間隨心。


公爵府

積分: 29804


25#
發表於 11-9-30 15:52 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-9-30 15:50
係呀,我都覺得要個個星期開,真係好難。
初初結婚,忙起上嚟,一個月無都會。
晚晚OT咁倦,邊有氣力。
係啦,有時人一次就中,我十分羡慕呀!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2142


26#
發表於 11-9-30 15:56 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 15:47
period準,好好喎!可能都係原因。

我係瑪麗睇,要refer架,仲要排好耐,我排咗差不多年半呀!所以如果你 ...

原本想叫佢比我照輸卵管,佢話唔使。
跟住,問佢攞藥,都話唔使。
唔敢再問佢啦,我估佢要我半年後返去睇佢先肯寫。
但半年後唔得,又再排專科,咪又排等?我年紀都唔細喎。
如果,我再搵另一個婦科去睇,又怕老公話我太緊張。



大宅

積分: 2142


27#
發表於 11-9-30 15:59 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 15:50
我試咗7個月就去搵醫生refer去排專科,等既期間都有試,所以都試咗好耐喇!
我因為打針,排卵紙唔會準架喇 ...

原來打針有影響,咁有無睇中醫?
我啱啱睇緊,發覺排卵紙無以前咁深粗,你會唔會?


公爵府

積分: 29804


28#
發表於 11-9-30 16:05 |只看該作者
本帖最後由 ume 於 11-9-30 16:08 編輯

回覆 小幸兒 的帖子

可能你都係3字頭,同埋你既period都好準,所以醫生唔refer你住。不過如果你真係好想,試下氹下你個醫生refer你,同佢講當買個保險囉!

想生仔真係好大工程,唔係想有就有,最煩係睇住自己年紀一天比一天大,機會一天比一天少!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


公爵府

積分: 29804


29#
發表於 11-9-30 16:07 |只看該作者
本帖最後由 ume 於 11-9-30 16:09 編輯
小幸兒 發表於 11-9-30 15:59
原來打針有影響,咁有無睇中醫?
我啱啱睇緊,發覺排卵紙無以前咁深粗,你會唔會?
...

我無睇中醫,因為睇西醫都已經好累,我真係無時間再睇埋中醫,而且我試咁耐都無聲氣,我巳經開始為自己做定心理準備,預咗真係無bb。因此唔想又中又西,加大自己既壓力!
有時放鬆都係bingo既其中一個條件!

還有,我都覺得我之前用紅d,越來越淺色呀!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2142


30#
發表於 11-9-30 16:18 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 16:05
回覆 小幸兒 的帖子

可能你都係3字頭,同埋你既period都好準,所以醫生唔refer你住。不過如果你真係好想, ...

係呀,生仔真係好大工程。
以前以為唔避就好易有,終於的起心肝去睇中西醫,想早啲睇下係咪自己有問題。
點知叫我返去再試.....
你點樣同醫生講攞信?


大宅

積分: 2820


31#
發表於 11-9-30 16:25 |只看該作者
回覆 ume 的帖子

你係食排卵藥定係IUI?
你係邊間睇!同埋幾錢?


公爵府

積分: 29804


32#
發表於 11-9-30 16:25 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-9-30 16:18
係呀,生仔真係好大工程。
以前以為唔避就好易有,終於的起心肝去睇中西醫,想早啲睇下係咪自己有問題。
...
我係有一次好耐都唔見m小姐,因為自己try緊,有量開體溫,所以知道唔係bingo,於是走咗去睇專科,佢地幚我驗血,估計我係多囊卵巢綜合症,加上自己年紀唔細,我直接同醫生講我想排定公家症先,咁佢就寫紙比我。
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


公爵府

積分: 29804


33#
發表於 11-9-30 16:31 |只看該作者
本帖最後由 ume 於 11-9-30 16:32 編輯
fong120 發表於 11-9-30 16:25
回覆 ume 的帖子

你係食排卵藥定係IUI?

我老公好stubborn,唔肯做iui, ivf,其實我之前都係偷偷地自己去排輔助生育科,起初佢都唔肯睇,之後就約法三章,所有佢認為唔天然既治療都唔會參與,所以我而家做既治療係叫oi,即誘發排卵,同iui既分別係沒有洗精和打入體內這個過程,而係靠自己在適當日子dodo。
價錢係每次見醫生、打針、陰超,一率只需要比門診﹝即$60﹞,以我打1x-2x針計,total一次oi大約$1xxx。
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2820


34#
發表於 11-9-30 16:35 |只看該作者
回覆 ume 的帖子

政府醫院門診呀?
有冇私家婦科會做E D野,可唔可以介紹?
我老公都係話唔想做IUI個D,為有靠自己寺睇E生!


大宅

積分: 2142


35#
發表於 11-9-30 16:39 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 16:07
我無睇中醫,因為睇西醫都已經好累,我真係無時間再睇埋中醫,而且我試咁耐都無聲氣,我巳經開始為自己做 ...

其實,我好怕睇中醫。由細到大都唔敢食藥水,食趁都會又喊。
但係,我見有個好朋友,佢舊年小X完去咗睇中醫調理幾個月就中咗,仲生咗好得意嘅寶寶。好鼓舞~
我拖到上個月終於去睇第一次,飲咗5個星期中藥,對我嚟講真係幾辛苦呀。
呢兩次飲都尾個啖,有啲反胃嘔反少少藥出嚟。
啱啱飲完,下個星期又要覆診,我都唔知可以頂幾耐。

排卵紙原來會越來越淺?


大宅

積分: 2142


36#
發表於 11-9-30 16:43 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 16:25
我係有一次好耐都唔見m小姐,因為自己try緊,有量開體溫,所以知道唔係bingo,於是走咗去睇專科,佢地幚我 ...

你未去瑪麗睇前嘅專科係咪婦科門診?
有無話幾多歲以上,佢一定寫?


公爵府

積分: 29804


37#
發表於 11-9-30 16:43 |只看該作者
本帖最後由 ume 於 11-9-30 17:23 編輯
fong120 發表於 11-9-30 16:35
回覆 ume 的帖子

政府醫院門診呀?

我係睇政府專科。
有私家專科做的,但就貴好多,要預最少$5000,視乎你對針藥既反應而定。
我無咩睇過私家,所以唔知點介紹你,你可以問下做過iui既姐妹,其實oi做既嘢同iui大致一樣,只係最後一步靠自己。
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 2820


38#
發表於 11-9-30 16:46 |只看該作者
= =我咁年輕會唔會唔比我排隊嫁?
可唔可以在電話問問你!


大宅

積分: 2820


39#
發表於 11-9-30 16:46 |只看該作者
回覆 ume 的帖子

= =我咁年輕會唔會唔比我排隊嫁?
可唔可以在電話問問你!


大宅

積分: 2142


40#
發表於 11-9-30 16:49 |只看該作者
ume 發表於 11-9-30 16:31
我老公好stubborn,唔肯做iui, ivf,其實我之前都係偷偷地自己去排輔助生育科,起初佢都唔肯睇,之後就約 ...

我老公都話,如果自然唔BINGO就算,唔想我做IUI同IVF咁辛苦。
我先諗係咪可以去食排卵藥,幫助下。
第一次聽有OI,又學到一樣,多謝!
係咪剩係瑪麗先有得做?
過咗年半排到見你,係咪可以幫你開始做?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo