想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2142


21#
發表於 11-9-30 16:20 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-9-30 15:26
我係上個cycle先開始食中藥, 唔知係唔係因為咁,令到今次遲左排卵



...

我都係上個CYCLE開始食,原本幾個月前都係28/29日,跟住上個CYCLE都變咗31日。
不過未食之前都有試過,但我諗都有關係。


大宅

積分: 2142


22#
發表於 11-9-30 16:21 |只看該作者
wastewater 發表於 11-9-30 15:40
但我見其他JM話Bingo前有最少37度喎

咁早就37度, 你就好啦, 好大機啦.


大宅

積分: 2142


23#
發表於 11-9-30 16:24 |只看該作者
kityusi 發表於 11-9-30 15:50
想問下你地係咪朝早量體溫!

係呀! 你用番慣常起身嘅時間,就可以比較到。
我多數用9-10點。


禁止訪問

積分: 806


24#
發表於 11-9-30 16:29 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4115


25#
發表於 11-9-30 16:31 |只看該作者
910 day1..
趕搭兔仔..尾班車..
Cherry*Pick
Facebook search:Cherry*Pick


子爵府

積分: 10557


26#
發表於 11-9-30 16:44 |只看該作者

引用:Quote:wastewater 發表於 11-9-30 15:40 但

原帖由 小幸兒 於 11-09-30 發表
咁早就37度, 你就好啦, 好大機啦.
唔係呀,我話其他人咋。
我自己得36.6-368咋



堅持到底, 就是勝利!


男爵府

積分: 7737


27#
發表於 11-9-30 16:49 |只看該作者

9/25附近排卵既jm入黎傾傾

我想問量開體溫既jm,朝早同夜晚既體溫相差幾多? 你地係用邊款探熱針?




男爵府

積分: 7737


28#
發表於 11-9-30 16:51 |只看該作者

引用:到!我25或26排!小腹有拉扯及俾針拮的感覺

原帖由 rosaki 於 11-09-30 發表
到!我25或26排!小腹有拉扯及俾針拮的感覺,但應該係荷爾蒙變化引致,因為對上兩個月都有,排卵前都有少少 ...
你係用紅d or量體溫?




子爵府

積分: 10557


29#
發表於 11-9-30 16:54 |只看該作者

引用:我想問量開體溫既jm,朝早同夜晚既體溫相差

原帖由 irisang2007 於 11-09-30 發表
我想問量開體溫既jm,朝早同夜晚既體溫相差幾多? 你地係用邊款探熱針?
早就36.6-36.8, 晏就37.3-37.5, 晚就36.9-37.1



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10557


30#
發表於 11-9-30 16:54 |只看該作者

引用:我想問量開體溫既jm,朝早同夜晚既體溫相差

原帖由 irisang2007 於 11-09-30 發表
我想問量開體溫既jm,朝早同夜晚既體溫相差幾多? 你地係用邊款探熱針?
早就36.6-36.8, 晏就37.3-37.5, 晚就36.9-37.1



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 2142


31#
發表於 11-9-30 16:54 |只看該作者
kityusi 發表於 11-9-30 16:29
但我起身時間差別好大,返早就8點,返夜就10點,會有影響結果嗎?



...

咁就麻煩啲。日夜相差好大。室內外嘅體溫都有影響。
如果你返早,會連續返一至兩個星期嗎?
睇說明書話,瞓足6小時以上,就可以用同時段來量體溫。
要用一兩個月嘅比較,先搵到自己嘅高低溫期。


大宅

積分: 2142


32#
發表於 11-9-30 17:00 |只看該作者
wastewater 發表於 11-9-30 16:44
唔係呀,我話其他人咋。
我自己得36.6-368咋

哦,係喎。
但你比我高好多,你6/7點已經有36.6-36.8,我9-10都係36.67咋。
不過,我哋都唔好灰心,因為我見到唔少JM分享,排卵好後期先高溫。

我係同自己過去嘅比較,我呢個CYCLE仲未高,平時已經去到36.8-36.9X。


男爵府

積分: 7737


33#
發表於 11-9-30 17:01 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-9-30 15:26

原帖由 小幸兒 於 11-09-30 發表
我都係上個CYCLE開始食,原本幾個月前都係28/29日,跟住上個CYCLE都變咗31日。
不過未食之前都有試過,但 ...
其實我一向cycle都唔太準, 不過就好小話成day32先排卵, 我諗食中藥真係有些影響, 之前我係睇分泌,通常最多分泌果日再加14日就m到,係今個cycle用埋紅d+哈哈笑,先更加肯定係遲左排卵!




子爵府

積分: 10557


34#
發表於 11-9-30 17:03 |只看該作者

回覆 回覆:小幸兒的帖子

大家都唔好灰心,加油呀!



堅持到底, 就是勝利!


男爵府

積分: 7737


35#
發表於 11-9-30 17:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 irisang2007 於 11-09-30 發

原帖由 wastewater 於 11-09-30 發表
早就36.6-36.8, 晏就37.3-37.5, 晚就36.9-37.1
原來體溫日夜都有咁大差別, 你睇下之後果幾日有冇再升溫,如果有bingo機會會好大!




大宅

積分: 2142


36#
發表於 11-9-30 17:09 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-9-30 16:49
我想問量開體溫既jm,朝早同夜晚既體溫相差幾多? 你地係用邊款探熱針?

量基礎體溫一定要瞓咗6個小時以上,醒咗就量先準(每日要用同一時段)。
http://www.fertilityasia.hk/hongkong/concern/Evaluating_Your_Fertility/Body_Temperature.jsp
唔係活動期間都量,唔算架。
我用緊日本TERUMO電子探熱針,係萬0有得買。


子爵府

積分: 10557


37#
發表於 11-9-30 17:11 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-9-30 16:49

原帖由 小幸兒 於 11-09-30 發表
量基礎體溫一定要瞓咗6個小時以上,醒咗就量先準(每日要用同一時段)。
http://www.fertilityasia.hk/hon ...
係呀,所以我唔抱太大期望lu



堅持到底, 就是勝利!


男爵府

積分: 7737


38#
發表於 11-9-30 17:11 |只看該作者

引用:大家都唔好灰心,加油呀!

原帖由 wastewater 於 11-09-30 發表
大家都唔好灰心,加油呀!
而家我身體一有小小變化就開始緊張,諗自己會唔會有機, 希望m小姐唔好黎揾我啦,我諗我真係要放鬆d先得




男爵府

積分: 7737


39#
發表於 11-9-30 17:15 |只看該作者

9/25附近排卵既jm入黎傾傾

大家有冇keep住check紅d? 我紅d岩岩用曬,而家唔知入定貨好定等m到先買




大宅

積分: 2142


40#
發表於 11-9-30 17:16 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-9-30 17:01
其實我一向cycle都唔太準, 不過就好小話成day32先排卵, 我諗食中藥真係有些影響, 之前我係睇分泌,通常最多 ...

嘩,D32先排又真係遲。我最遲都係D18。
不過,有JM話遲排就中咗。希望我哋都係啦。
係呀,我覺得用埋紅D同量體溫,真係掌握多啲究竟邊幾日排。
我未用過哈哈笑,係咪同紅D同一日搵到深粗?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo