想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


21#
發表於 11-10-10 16:23 |只看該作者
本帖最後由 loulouchan 於 11-10-10 16:25 編輯
GCgubi 發表於 11-10-7 14:07
希望每日的時間可以快點過..

我覺得等bingo比等完m更痛苦, 等bingo可能係接受失敗既開始, 但m後又滿有盼望咁再努力, 個個月如事都咪話無壓力
唉, 我今日day25, 跟之前一樣, m前都會胸脹痛, 下腹yuen yuen地, 咩分泌都無, 係咁放屁 (係臭臭地個隻), 個人有時興興地但有時又沾寒沾凍, 唔知想點?


複式洋房

積分: 335


22#
發表於 11-10-10 16:33 |只看該作者

回覆:loulouchan 的帖子

我今日也是day25.. 又係同你感受一樣! 難放輕鬆! 日日同神講..今個月俾我bingo啦..於是就等左大半年了.. 好似個傻瓜!!
你feel到既種種身體狀況我也有.. 仲多左一樣野"輕微奶白色分泌"不過知道冇望啦..




複式洋房

積分: 335


23#
發表於 11-10-10 16:35 |只看該作者

回覆:WM58321 的帖子

我今日是day25! 本身約32day.. 排卵日是每個月約2號啦!




大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


24#
發表於 11-10-10 17:53 |只看該作者
GCgubi 發表於 11-10-10 16:33
我今日也是day25.. 又係同你感受一樣! 難放輕鬆! 日日同神講..今個月俾我bingo啦..於是就等左大半年了.. 好 ...
我都有向神祈求架, 可惜佢唔理我, 由年頭試到就快年尾都未得, 睇怕我都係追唔到個龍B啦~


別墅

積分: 669


25#
發表於 11-10-10 17:58 |只看該作者

引用:唉..+我仲不知所為喇...+連排卵時間都計唔

原帖由 WM58321 於 11-10-07 發表
唉.. 我仲不知所為喇... 連排卵時間都計唔到.

DAY-14 朝早晨尿 CHECK 到 有哈哈笑, 照估計 應該係 DAY 16 ...
我今個月都同你差唔多見跌左升番仲估排左卵點知第二日又跌番不過我感冒緊唔知對體溫有冇影響




男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 11-10-10 18:09 |只看該作者
回覆 loulouchan 的帖子

我都有谷M feel ga..仲勁胃痛個肚好多風..但紅d有粗淺..綠d有烘...


複式洋房

積分: 335


27#
發表於 11-10-10 18:11 |只看該作者

回覆:kisscandysweet 的帖子

咁代表你bingo了?!




別墅

積分: 946


28#
發表於 11-10-10 18:14 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

係咪仲未排, 每次時間不同, 體溫都有D唔同架..


大宅

積分: 4667


29#
發表於 11-10-10 18:47 |只看該作者
我今日Day 23 啦~~~早幾日開始已有M come feel~~肚吉吉、恥骨位扯,呢兩日仲要加埋胸痛!又打定輸數啦慣了....


複式洋房

積分: 285


30#
發表於 11-10-10 20:44 |只看該作者
currymama 發表於 11-10-10 13:34
呢個月我有買兩次蠔比c6食,仲有靚牛,牛扒牛柳牛肉片,乜都齊呀!仲有燉湯,我補佢又補,希望幫到少少啦! ...

哈哈哈哈!我都係,c6食咗3次蠔,而我唔係煲花膠烏雞就係花膠燉鮮奶.一齊補下, 個人都靚d!!!


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 11-10-10 20:50 |只看該作者

回覆 回覆:GCgubi的帖子

未肯定 叫緊糊…
我幾日前見紅d 無線都好灰ga
但一日未m 一日都有轉機




大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


32#
發表於 11-10-10 22:44 |只看該作者
kisscandysweet 發表於 11-10-10 18:09
回覆 loulouchan 的帖子

我都有谷M feel ga..仲勁胃痛個肚好多風..但紅d有粗淺..綠d有烘...
嘩, 你好似係bingo左喎, 快的check cb啦!


禁止訪問

積分: 1142


33#
發表於 11-10-10 23:02 |只看該作者

引用:Quote:kisscandysweet+發表於+11-10-10+18:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 335


34#
發表於 11-10-10 23:25 |只看該作者

回覆:180811 的帖子

咁奇怪既.. 明天再check




禁止訪問

積分: 1142


35#
發表於 11-10-10 23:28 |只看該作者

引用:咁奇怪既..+明天再check +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1142


36#
發表於 11-10-10 23:28 |只看該作者

引用:咁奇怪既..+明天再check +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 335


37#
發表於 11-10-11 00:07 |只看該作者

回覆:180811 的帖子

唔係好識睇wor因為我冇用過.. only聽人講綠d會有洪means有機會.. 要專業的來幫你 祝你bingo!!




複式洋房

積分: 335


38#
發表於 11-10-11 09:41 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

今日day26了!
你們day26有甚麼特別感覺呢?




大宅

積分: 3297


39#
發表於 11-10-11 10:11 |只看該作者
回覆 GCgubi 的帖子

同你差唔多, 今個 cycle 3/10 排卵. 我排卵後體溫時高時低咁, 都唔知想點.
排完卵第2-3日開始有分泌, 依幾日仲越黎越多, 係黃黃地色, 好有黏性 同 排卵個d 分泌唔同.
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3297


40#
發表於 11-10-11 10:15 |只看該作者
回覆 Mw912 的帖子

DAY 14

2/10/2011

Sun

10:30

36.38

DAY 15

3/10/2011

Mon

10:30

36.48

DAY 16

4/10/2011

Tue

10:30

36.28

DAY 17

5/10/2011

Wed

10:00

36.36

DAY 18

6/10/2011

Thu

07:15

35.86

DAY 19

7/10/2011

Fri

07:15

36.20

DAY 20

8/10/2011

Sat

10:00

36.23

DAY 21

9/10/2011

Sun

10:00

36.39

DAY 22

10/10/2011

Mon

07:15

36.17

DAY 23

11/10/2011

Tue

07:15

35.98


今日 去跌到 35.98度喇,,, 唉... 想點呀...
依幾日多左好多分泌, 黃色, 杰杰地, 唔知想點呀... (今日係排卵後第七日)
好想做媽媽...~!~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo