想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30303


21#
發表於 11-10-8 13:04 |只看該作者

引用:係涼涼地!我試咗4個月才中,頭三個月就係

原帖由 megng888 於 11-10-08 發表
係涼涼地!我試咗4個月才中,頭三個月就係怕涼冇飲,第四個月見朋友飲豆漿中咗就試下,點知我同另一個朋友 ...





大宅

積分: 4729


22#
發表於 11-10-11 20:44 |只看該作者

引用:其實,+係咪有醫生建議JM們食架?

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
其實, 係咪有醫生建議JM們食架?
係唔係真係得嘎,我最中意吃黑朱古力,但我有經痛,唔係話唔可以吃朱古力咩?




大宅

積分: 3256


23#
發表於 11-10-11 21:20 |只看該作者

回覆 回覆:qwbear的帖子

我都介唔到咖啡,不過努力中




別墅

積分: 854


24#
發表於 11-10-11 22:52 |只看該作者

回覆:megng888 的帖子

係咪要飲熱豆漿架?





大宅

積分: 1357


25#
發表於 11-10-12 10:28 |只看該作者
SwanL 發表於 11-10-8 11:08
等我都試下先

如果睇中醫, 佢會叫你唔好飲豆漿的, 因為寒涼, 我諗從其他方面吸收蛋白質會好d~


大宅

積分: 4810


26#
發表於 11-10-12 10:53 |只看該作者

回覆:黑朱古力好難食呀~~~ 仲要捱幾耐呢?

朱古力會影響 hormones 架,生粒粒就唔好食,分分鐘影響著床!豆漿由黃豆製,有黃體,更年期婦女都係食黃豆成份既藥,怕涼可加薑煲熱,或飲黑豆豆漿,不過唔好飲太多,間中飲下!另外,果仁對 hormones 好架,每日食幾粒冇味或低鹽味就夠!




大宅

積分: 4667


27#
發表於 11-10-12 11:49 |只看該作者
但係上網 check 顯示食黑朱古力係幫助著床喎.... 咁到底信定唔信呀?


大宅

積分: 2303


28#
發表於 11-10-12 13:01 |只看該作者
回覆 megng888 的帖子

飲豆漿都得?勁


大宅

積分: 3173


29#
發表於 11-10-12 13:02 |只看該作者

引用:但係上網+check+顯示食黑朱古力係幫助著床

原帖由 keroppi_JJ 於 11-10-12 發表
但係上網 check 顯示食黑朱古力係幫助著床喎.... 咁到底信定唔信呀?
我信呀



點評

keroppi_JJ  我都信~~~  發表於 11-10-12 13:11


複式洋房

積分: 257


30#
發表於 11-10-12 13:45 |只看該作者

回覆:黑朱古力好難食呀~~~ 仲要捱幾耐呢?

黑朱古力几時開始食?每日食几多?有咩幫助?

豆槳係涼!中醫話唔好!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo