想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2630


21#
發表於 11-10-12 10:02 |只看該作者
本帖最後由 feiyuen 於 11-10-12 10:05 編輯
海南雞飯 發表於 11-10-11 23:36
放鬆喇!

係既,要放鬆!對bb、屋企人同自己都好d!
因為真係控制唔到個最後結果!


大宅

積分: 2630


22#
發表於 11-10-12 10:15 |只看該作者
本帖最後由 feiyuen 於 11-10-12 10:17 編輯
wy_yen 發表於 11-10-11 23:44
我同你一樣...又係6/7月時化學性懷孕,不過8月O黎返一次正常M之後,就bingo o左喇~我同你一樣....最初好驚好 ...

恭喜妳呀!祝bb健康!
我而家都係日日check住呀,真係密左d!搞到自己好大壓力!
老公開始有怨言啦,話我剩係顧住個bb(唔知係唔係到),就唔顧佢!
未check到前日個結果前,平時都會同佢癲吓玩吓,而家就呢樣唔得,果個樣唔得,
我就自己步步為營!搞到大家都有d唔開心!
因我住村屋,平時都係以單車代步,而家單車都唔敢踩呀!


大宅

積分: 2630


23#
發表於 11-10-12 10:19 |只看該作者
ekman888 發表於 11-10-12 00:12
加油~~~~relax~~~~~
BB等緊你架^^

知道!


男爵府

積分: 6718


24#
發表於 11-10-12 10:20 |只看該作者
回覆 wy_yen 的帖子

我系新jm , 我想請問什麼系: 6/7月時化學性懷孕,不過8月O黎返一次正常M之後,就bingo o左喇???

點評

feiyuen  因化學性懷孕係當佢月經遲嚟,其實對身體傷害唔係好大!
如果刮宮就傷好多!  發表於 11-10-12 10:25


男爵府

積分: 6718


25#
發表於 11-10-12 10:21 |只看該作者
回覆 feiyuen 的帖子

relax! relax!
系你就系你架拉! 大家加油!


大宅

積分: 2630


26#
發表於 11-10-12 10:21 |只看該作者
alice139 發表於 11-10-12 00:19
你要放鬆d, bb先會跟住你!

收到!而家係到深呼吸ing!


大宅

積分: 2630


27#
發表於 11-10-12 10:26 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-12 10:21
回覆 feiyuen 的帖子

relax! relax!

收到!


男爵府

積分: 6718


28#
發表於 11-10-12 10:32 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

Sorry,到系唔太明、即食藥定怎樣令月經遲來?? 因我是新JM、好多野都未識、請指教!
我下星期尾應見紅, 去做IUI、唔知會點呢, mouth:


別墅

積分: 559


29#
發表於 11-10-12 17:18 |只看該作者
回覆 feiyuen 的帖子

記得update 個post


大宅

積分: 2630


30#
發表於 11-10-12 17:37 |只看該作者

引用:回覆+patpatbb+的帖子 Sorry,到系唔太明、

原帖由 patpatbb 於 11-10-12 發表
回覆 patpatbb 的帖子

Sorry,到系唔太明、即食藥定怎樣令月經遲來?? 因我是新JM、好多野都未識、請指教!
唔關食藥事,係真係check到bingo,但條線隔一段日子都係冇深色,一直都係條淺線,以我為例,第一日check bingo條線淺色係正常,到第8日就見紅出血直頭多到黎m咁,doctor幫我再check 條線淺過第一日,bingo 條線理應係越來越深,係每日以倍數上升架!doctor話卵子有受精,但著床唔到,所以子宮內壁會剝落,流出黎嘅血係經血,所以心理上講話當經期,個心會易過d!




大宅

積分: 2630


31#
發表於 11-10-12 17:40 |只看該作者

引用:回覆+feiyuen+的帖子 記得update+個post+

原帖由 grazie 於 11-10-12 發表
回覆 feiyuen 的帖子

記得update 個post
我會架啦,多謝妳!




大宅

積分: 2630


32#
發表於 11-10-13 09:25 |只看該作者

回覆:doctor 叫我等多個幾禮拜,我好驚食炸糊呀!

今朝換左曼仔check嘅結果!
myphoto.jpg



點評

lengkwan  very obvious la! Congratulations!  發表於 11-10-13 11:25


大宅

積分: 4667


33#
發表於 11-10-13 09:42 |只看該作者
回覆 feiyuen 的帖子

因為可能太早去醫生度驗出果會比較淺色的.... 我朋友佢地多數係遲成個星期去, 醫生先驗到深色呢... 所以唔使太擔心啦~ Relax^^ 緣份已到了!


大宅

積分: 2630


34#
發表於 11-10-13 09:57 |只看該作者

引用:回覆+feiyuen+的帖子 因為可能太早去醫生

原帖由 keroppi_JJ 於 11-10-13 發表
回覆 feiyuen 的帖子

因為可能太早去醫生度驗出果會比較淺色的.... 我朋友佢地多數係遲成個星期去, 醫生先 ...
多謝你鼓勵!




大宅

積分: 1329


35#
發表於 11-10-13 10:53 |只看該作者

回覆:feiyuen 的帖子

我都諗住過埋下星期先去睇醫生呀!
Add oil




大宅

積分: 2630


36#
發表於 11-10-13 11:09 |只看該作者
tammy44 發表於 11-10-13 10:53
我都諗住過埋下星期先去睇醫生呀!
Add oil

你都加油呀!


大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


37#
發表於 11-10-13 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+patpatbb+於+11-10-12+發表回

原帖由 feiyuen 於 11-10-12 發表
唔關食藥事,係真係check到bingo,但條線隔一段日子都係冇深色,一直都係條淺線,以我為例,第一日check bin ...
咁你第一次check 到係day幾?




大宅

積分: 2630


38#
發表於 11-10-13 11:33 |只看該作者
happycat1118 發表於 11-10-13 11:17
咁你第一次check 到係day幾?
你係問我上一次BINGO,定今次BINGO呀?
如果今次就DAY 29!排卵 DAY 15 CHECK到淺線!即係第一張picture!


大宅

積分: 2630


39#
發表於 11-10-13 11:33 |只看該作者
本帖最後由 feiyuen 於 11-10-13 11:35 編輯
happycat1118 發表於 11-10-13 11:17
咁你第一次check 到係day幾?

你係問我上一次BINGO,定今次呀?
如果今次就DAY 29!排卵 DAY 15!CHECK到淺線!
即係第一張picture!


大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


40#
發表於 11-10-13 11:50 |只看該作者

引用:+本帖最後由+feiyuen+於+11-10-13+11:35+編

原帖由 feiyuen 於 11-10-13 發表
本帖最後由 feiyuen 於 11-10-13 11:35 編輯
第一次呢?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo