2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7085


21#
發表於 11-11-6 10:08 |只看該作者

引用:19W就開始腫了,+以前的平底鞋都太窄著唔到,

原帖由 chungque 於 11-11-06 發表
19W就開始腫了, 以前的平底鞋都太窄著唔到, 要買新鞋了.
Same here. 五號鞋變左七號(少少鬆)mouth:
唔知生完會唔會縮返。。




大宅

積分: 1494


22#
發表於 11-11-6 14:17 |只看該作者
手指粗佐 !!!戒指已經戴唔落中指了。。。


別墅

積分: 894


23#
發表於 11-11-6 18:12 |只看該作者
22w, 覺得夜晚對小腿會粗/腫左.
尤其如果果日行得多企得耐就比較明顯.
除襪後會見到 cool 左好深既印, 痕到不得了....


大宅

積分: 1296


24#
發表於 11-11-7 08:07 |只看該作者

回覆:各位媽媽有冇腳腫?

各位,放假個兩日,隻腳又冇腫啦!唔通阿女唔仲意返工?





大宅

積分: 1760


25#
發表於 11-11-7 11:22 |只看該作者
我由三個開始已經好留意對腳幾時腫,因為平時既血液循環都唔係太好,以前出完成日街對小腿一定會粗好多。

我發現對腳已經係19周既時候開始粗啦,如果個日出左街重會粗得成對甲組腳咁

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo