自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9773


21#
發表於 11-12-9 12:10 |只看該作者
買羽絨被唔好貪平,仲有記得睇個%
我早3,4年前晌千色買咗張唔記得咩牌子,普通雙人70X90,唔記得60定係70%,$600有找
果時我同老公仲係瞓3呎床,OK暖
點知第二年裝修好瞓4尺床就出事,成日爭被
仲有,有時老公要overnight,一個人蓋張雙人70%,瞓大半個鐘個被窩都係凍嘅

所以雙人一定要買張加加大,仲要買%大D
蓋羽絨真係唔怕熱出汗o架
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo