跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


21#
發表於 05-11-28 16:01 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

魚媽,
妳唔好咁講啦!!!國際學校同名校到時都係試下報咋, 咁多人讀, 都唔知收唔收, 不過都係 k1先算咋, nursery我都係諗d cheap cheap 學校咋, 我宜家仲心大心細, 因為留咗名 救世軍, 不過呢間好遲好似4月先 in, 如果唔找定間, 好多一早已收哂嘞, 靈糧堂o係邊架?? 幾多錢??全日定半日呀?? 唔好意思 咁多問題, 我好懶 仲有我或者比讀將軍澳得寶, 不過都較貴, $3xxx, 半日, 唯一好有外國人老師同近我屋企咋, 最好就係救世軍收, 又平又近 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 比佢去上堂玩下!!


子爵府

積分: 10929


22#
發表於 05-11-28 16:02 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

魚媽
頭先打俾 sonic, 問佢有無開信箱, 原來佢無呀, 星期五至而家都無開呀, 都唔知收唔收金仔

親子王國以外之相冊連結已被刪除


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


23#
發表於 05-11-28 16:03 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

星期日就返嘞!! 好短咋!!!
如如媽 寫道:
襯家,
你星期四又飛???幾時返黎


男爵府

積分: 7287


24#
發表於 05-11-28 16:03 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

如如媽 寫道:
襯家,
你星期四又飛???幾時返黎


731,
咪係囉..又飛...恨c人...
又去邊呀...


子爵府

積分: 10929


25#
發表於 05-11-28 16:07 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

查實都好矛盾, 都唔知俾阿仔讀邊間好, 星期六金仔 in 迦南, 不過最衰得半日, 但如果迦南收左佢, 起碼 K1 個時考唔到其他, 迦南都會收番佢, 有個後備.....都唔知點好
親子王國以外之相冊連結已被刪除


男爵府

積分: 7287


26#
發表於 05-11-28 16:08 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

731,
救世軍我都有幫小魚報..但係我諗都好難收..因為聽人講如果要讀..要bb一出世就報..我地太遲lu...
靈糧堂有好多間...我報個間係九龍城...讀全日架﹝其實我想小魚讀半日,但真係唔係好搵得到﹞...幾多錢..我唔知喎...2xxx掛...我都冇細心去睇..只係屬意呢間學校又有n1..就報咗喇...而家講幾錢冇用...收佢先算啦...


男爵府

積分: 7287


27#
發表於 05-11-28 16:12 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

金媽,
咪係囉..好c矛盾...唔駛轉梗係最好啦...但係間間學校收生既時間相差咁遠...唔註定冊又驚第二間唔收...真係搵我地d錢嚟"sign"...
咁你唔駛擔心啦..冇開過信箱...我諗中硬喇...等住星期五見你喇...


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


28#
發表於 05-11-28 16:21 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

去沙巴咋, (兩年前o係呢度制做咋亞囝:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)老公d行家攪, 有得跟我緊係去啦, 唔係作返點算架(講笑咋 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) 原本2-5號去有9個人架, 不過我公司5號開始好忙唔比放假, 我都叫老公唔好就我, 佢地去(比佢放縱一次咋), 點知佢又就我, 犧牲咗其中兩個, 宜家得7個人去呀!!!
jollydophin 寫道:
[quote]
如如媽 寫道:
襯家,
你星期四又飛???幾時返黎


731,
咪係囉..又飛...恨c人...
又去邊呀...[/quote]


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


29#
發表於 05-11-28 16:23 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

冇希望咩!!! 我留名時佢又冇話喎, 不過真係唔知點解咁遲先in就真, 咁死火嘞, n1我見有工人, 真係比亞囝讀半日算嘞, 如果唔係工人咪得閒到 死..............
jollydophin 寫道:
731,
救世軍我都有幫小魚報..但係我諗都好難收..因為聽人講如果要讀..要bb一出世就報..我地太遲lu...
靈糧堂有好多間...我報個間係九龍城...讀全日架﹝其實我想小魚讀半日,但真係唔係好搵得到﹞...幾多錢..我唔知喎...2xxx掛...我都冇細心去睇..只係屬意呢間學校又有n1..就報咗喇...而家講幾錢冇用...收佢先算啦...


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


30#
發表於 05-11-28 16:30 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

仲有 各靚靚姐妹,
比d意見: 咪想幫亞囝改英文名既, 宜家我由美國返黎既堂亞哥, 比了幾個我choice 我, 妳地又認為點??

1) Hecter
2) Hewit(我比較鍾意呢個, 不過同意思有= Hewet, Hewett, Hewie, Hewitt, 又邊個好睇d呢)
3) Irwin


男爵府

積分: 7028


31#
發表於 05-11-28 16:31 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

襯家,
去整返個騫佑妹返黎 岩岩好出年騫佑返學就妹妹出世


子爵府

積分: 10929


32#
發表於 05-11-28 16:46 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

731
個讀音係點架, 第二個點讀
親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 10929


33#
發表於 05-11-28 16:47 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

Yes Yes

如如媽 寫道:
襯家,
去整返個騫佑妹返黎 岩岩好出年騫佑返學就妹妹出世
親子王國以外之相冊連結已被刪除


男爵府

積分: 7287


34#
發表於 05-11-28 16:55 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

731,
係囉..真係唔識讀..比唔到意見...
你報咗邊間救世軍呀...我都有報..係平田救世軍..我報個時佢地都係冇講乜..不過聽人講好難先可以入...


男爵府

積分: 7028


35#
發表於 05-11-28 17:01 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

襯家,
教下我點讀至得


男爵府

積分: 7287


36#
發表於 05-11-28 17:04 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

大/小皓媽,
好玩嗎...好掛住你地呀.... :mrgreen: :mrgreen:


禁止訪問

積分: 8419


37#
發表於 05-11-28 17:45 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8419


38#
發表於 05-11-28 17:46 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8419


39#
發表於 05-11-28 17:47 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


40#
發表於 05-11-28 18:02 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)


如如媽 寫道:
襯家,
去整返個騫佑妹返黎 岩岩好出年騫佑返學就妹妹出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo