仲有我或者比讀將軍澳得寶, 不過都較貴, $3xxx, 半日, 唯一好有外國人老師同近我屋企咋, 最好就係救世軍收, 又平又近 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 比佢去上堂玩下!!
jollydophin 寫道:
[quote]
如如媽 寫道:
襯家,
你星期四又飛???幾時返黎![]()
![]()
冇希望咩!!! 我留名時佢又冇話喎, 不過真係唔知點解咁遲先in就真, 咁死火嘞, n1我見有工人, 真係比亞囝讀半日算嘞, 如果唔係工人咪得閒到 死..............jollydophin 寫道:
731,
救世軍我都有幫小魚報..但係我諗都好難收..因為聽人講如果要讀..要bb一出世就報..我地太遲lu...
靈糧堂有好多間...我報個間係九龍城...讀全日架﹝其實我想小魚讀半日,但真係唔係好搵得到﹞...幾多錢..我唔知喎...2xxx掛...我都冇細心去睇..只係屬意呢間學校又有n1..就報咗喇...而家講幾錢冇用...收佢先算啦...