烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


水晶宮

積分: 50566


21#
發表於 12-3-10 00:31 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-3-10 00:02
第一機成功出爐啦!
好似發得幾好~
幾好喎~

切開入面 post 埋俾我睇吓啦.....

用咗幾多 g 麵粉呀.....


水晶宮

積分: 50566


22#
發表於 12-3-10 00:32 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-3-9 21:52
我買左啦!
依家食用緊快速配方試第一機,希望成功啦
唔好講笑.....最靚係後面個景.....


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


23#
發表於 12-3-10 00:36 |只看該作者

TWINBIRD麵包機

我都要睇包心啊




水晶宮

積分: 50566


24#
發表於 12-3-10 00:38 |只看該作者
kitty0502 發表於 12-3-10 00:36
我都要睇包心啊
妳又入來做咩呀........又想 ?




男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


25#
發表於 12-3-10 00:41 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

合唔合格呀?
試食左幾口,好鬆遠。
我老公試食到唔停口
myphoto.jpg



點評

tammy2008  95分.....5分扣外皮好似深咗少少 ~   very good ar !!  發表於 12-3-10 01:10
期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


26#
發表於 12-3-10 00:41 |只看該作者

引用:Quote:kitty0502 發表於 12-3-10 00:36 我

原帖由 tammy2008 於 12-03-10 發表
妳又入來做咩呀........又想 ?
我想交流下




水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


27#
發表於 12-3-10 00:42 |只看該作者

引用:合唔合格呀? 試食左幾口,好鬆遠。 我老公

原帖由 cheung_cnine 於 12-03-10 發表
合唔合格呀?
試食左幾口,好鬆遠。
我老公試食到唔停口
好綿咁喎




男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


28#
發表於 12-3-10 00:44 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

但係一斤包,好細個。
我老公驚唔夠食



期待新的生命來臨!


大宅

積分: 3466


29#
發表於 12-3-10 00:44 |只看該作者

回覆:cheung_cnine 的帖子






男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


30#
發表於 12-3-10 00:54 |只看該作者
回覆 tammy2008 的帖子

250g with 190ml water
期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


31#
發表於 12-3-10 01:09 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-3-10 00:41
合唔合格呀?
試食左幾口,好鬆遠。
我老公試食到唔停口
真係做到車房男咁效果喎 ............


水晶宮

積分: 50566


32#
發表於 12-3-10 01:12 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-3-10 00:54
回覆 tammy2008 的帖子

250g with 190ml water
咁高水都得 ? 請問用咩牌麵粉架 ??

吸到咁多水既...




珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-3-10 03:30 |只看該作者
幾好WOR...

佢個份量係咪250-350G ?? 唔使加火牛??
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


34#
發表於 12-3-10 06:30 |只看該作者

引用:Quote:cheung_cnine+發表於+12-3-10+00:54+

原帖由 tammy2008 於 12-03-10 發表
咁高水都得 ? 請問用咩牌麵粉架 ??

吸到咁多水既...
我覺得日本牌子易成功啲,我只係跟住佢原廠食譜做咋。
麵粉係烘焙教室到買,得一隻,無得簡。不過好貴,10蚊400g咋!



期待新的生命來臨!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


35#
發表於 12-3-10 06:31 |只看該作者

引用:幾好WOR...佢個份量係咪250-350G+??+唔使加

原帖由 hinhin_ma 於 12-03-10 發表
幾好WOR...

佢個份量係咪250-350G ?? 唔使加火牛??
係呀,唔洗加火牛。但係就大陸三腳插頭!



期待新的生命來臨!


伯爵府

積分: 17846

好媽媽勳章


36#
發表於 12-3-10 07:50 |只看該作者
掂呀!!

個皮有無得選淺色 d ?
tb嗎的嗎 ?機連運費共多少 ?

個車房男好搞笑
落料其實都係求其大約咁上下
但係個包都好ok
應該係日本派子真係日本牌子


水晶宮

積分: 50566


37#
發表於 12-3-10 10:17 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-3-10 06:30
我覺得日本牌子易成功啲,我只係跟住佢原廠食譜做咋。
麵粉係烘焙教室到買,得一隻,無得簡。不過好貴,10 ...
有冇寫牌子呀...

唔通係日本粉....

下次試吓去價真棧買韓粉 / 泰粉...便宜一半架 ~

順便睇吓其他粉做唔做到呢個效果嘛 ~


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


38#
發表於 12-3-10 10:29 |只看該作者

引用:掂呀!!個皮有無得選淺色+d+?tb嗎的嗎+?機

原帖由 olimo 於 12-03-10 發表
掂呀!!

個皮有無得選淺色 d ?
有三種皮色選.
我就集運包郵,如果直送香港就要rmb120.



期待新的生命來臨!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


39#
發表於 12-3-10 13:06 |只看該作者

引用:Quote:cheung_cnine+發表於+12-3-10+06:30+

原帖由 tammy2008 於 12-03-10 發表
有冇寫牌子呀...

唔通係日本粉....
我琴日趕住試機,無辦法,一見到有就買。因為我都搵左好耐先搵到。(原本以為葵涌廣場有,但搵唔到)

金象粉係唔係好好架?



期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


40#
發表於 12-3-10 14:00 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-3-10 13:06
我琴日趕住試機,無辦法,一見到有就買。因為我都搵左好耐先搵到。(原本以為葵涌廣場有,但搵唔到)

金象 ...
金象粉超市 27.xx /kg, 不過如果大量用, 去大埔貨倉買就 $164/25kg ( 要自己搬 )

ok 架唔錯架 ~

荃灣南豐 7 , 8, 9 樓都有烘焙店架, 有時間去睇吓 ~

orange baking
二德惠


點評

cheung_cnine  Thanks!!!!  發表於 12-3-10 14:18

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo