自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


象牙宮

積分: 222731

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


21#
發表於 12-3-27 11:51 |只看該作者
絕對同意!!


係 97 前有佢地出黎嘈嘈貢,好似幾好............

但 97 後...... 15 年佢地逢中必反,有破壞無建議,現在見佢地就憎!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


22#
發表於 12-3-27 11:52 |只看該作者

引用:Quote:bbchan731 發表於 12-3-27 11:06 自

原帖由 peachmossolb 於 12-03-27 發表
以前咪冇自由行咪又係咁繁榮
所謂零售業飲食業酒店業都係講緊d大財團賺大錢
然後話$20一個鐘都比多 ...
繁榮??你見過銅鑼灣麵檔十蚊一碗雲吞麵未啊?當年係通縮,經濟衰退情況下出自由行,自由行本身無問題,問題係數量大到影響本地民生,而且政府又管理不善




侯爵府

積分: 24945

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


23#
發表於 12-3-27 11:53 |只看該作者
foxwolf 發表於 12-3-27 11:36
咁長毛、郁文嗰啲野人行為又好值得尊重? 好值得我哋下一代學習?

我唔係話香港唔可以有民主嘅提議, 但 ...

認同,唔好為反而反
依家D人就係咁,總之我唔LIKE,就咩鬼都反....

佢地咁反,又唔見佢地上京,大叫反呢樣個樣,因為佢地知道一講出就死得!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 12-3-27 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


25#
發表於 12-3-27 11:55 |只看該作者
E班友仔, 除咗識反, 仲識仲咩???

一人一票選持首, 15年, 做到D 咩出來, 就係臨選前做大龍鳯.

係咪叫民主, 自由, 得把口, 有咩實質野做出來???

唐九就如果佢當選會落實雙普選, 合你地胃口啦, 點解唔用你地可以左右大局的200票去支持唐九. 係咪驚真係落實雙普選, 你地冇野可做, 冇飯開呀~~~

點評

蜆介鯪魚球    發表於 12-3-27 11:59


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


26#
發表於 12-3-27 11:56 |只看該作者

引用:Quote:bbchan731 發表於 12-3-27 11:06 自

原帖由 peachmossolb 於 12-03-27 發表
以前咪冇自由行咪又係咁繁榮
所謂零售業飲食業酒店業都係講緊d大財團賺大錢
然後話$20一個鐘都比多 ...
$20係張宇x提出,$24係自由黨提出,你口中既共產黨(Cy)提出$28-30




公爵府

積分: 25126


27#
發表於 12-3-27 11:58 |只看該作者
本帖最後由 tsewong 於 12-3-27 12:02 編輯
我想生三個 發表於 12-3-27 11:40
雙非同自由神,都唔係共產黨搞出黎,係香港政府自己申請架,咪撈亂講好wor. ...

我記得wor, 雙非係公文袋律師係咁申請上訴, 幫莊豐源打到終審法院之後嘅結果, 人大講咗立法原意唔係咁, 但香港司法獨立, 要由香港政府解決

自由神係sars後經濟消條後香港提出ga~~阿梁生同唐生辯論嗰陣咪大家都係喺度爭個功勞lor, 落實cepa呀ma

呾你認定梁生係共產黨員嘅, 都可以話共產黨有份做成嘅

不過公道啲講, 雙非對香港冇咩好處, 自由神帶動香港零售業就係真嘅

唔鍾意共產黨係一回事, 但唔好咩衰嘢都入哂人地數wor


禁止訪問

積分: 6372


28#
發表於 12-3-27 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29804


29#
發表於 12-3-27 12:02 |只看該作者
本帖最後由 ume 於 12-3-27 12:12 編輯
我想生三個 發表於 12-3-27 11:55
好唔好又唔係我地講的,大陸人想走,香港人又有好多人上咗大陸住,人口係流動的,上大陸住的人數量都唔少.就算 ...

即係咁,我又唔係真係覺得大陸係咁差,所以我一直都只係問大家既睇法啫!

如果係我自己,我諗我會咁睇,我唔係覺得大陸真係咁差,我唔抗拒去大陸工作生活,但我唔會移民去囉!我相信好多返大陸生活做嘢既人都唔會係"移民"去。而我自己點都有點担心,始終歷史可鑑,我有我既自由出入,有咩唔對路我可以返香港。

我相信唔少雙非都可能想個小朋友多個機會走出世界囉,因為大陸人要出國係好難既一件事!

p.s. 其實我對國內人既睇法都ok,事闗住係我家附近雖然好多國內人仕,但佢地都係有教養和禮貌的!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


禁止訪問

積分: 6372


30#
發表於 12-3-27 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29804


31#
發表於 12-3-27 12:14 |只看該作者
foxwolf 發表於 12-3-27 12:10
拿! 唔該睇清楚啦,邊個先係凶手呀!
吓!咁都得?!

咁你不如話"犯法係因為有法律"!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 12-3-27 12:15 |只看該作者
回覆 foxwolf 的帖子

我都覺得佢地好似文革,最恐怖是只有佢地先係啱晒,反對佢地的人就係錯哂,有不滿佢地的討論區及群組去洗人地版,或入去用粗口罵人,阻止人地發言,一係就屈人打壓佢,連基本尊重別人的言論自由都唔識,就不斷話要言論自由,用自己的所謂自論自由去打壓別人的自論自由,未經證實的事就已經定人的罪,要人下台道歉,好恐怖。見到佢地班支持者,每次講來講去都係個幾樣,班泛民領導講咩,照抄全收完全無過濾過,唔夠講就會話你係民建聯的人,係共產黨派來,用侮辱的言語笑你話你,我見而家好多後生仔係咁,佢地連紅衛兵,文革係咩都唔知,共產黨係咩來又唔知,淨係知要反,用共產黨手法去批評共產黨,我真係好心痛,個班教唆及誤導我地的年青人的人,歪曲他們的價值觀的人,一定有報應的,但願天佑港人。

點評

oldcake    發表於 12-3-27 12:58
ume  佢地好似文革 <-- 我都覺!  發表於 12-3-27 12:19


公爵府

積分: 25126


33#
發表於 12-3-27 12:17 |只看該作者
ume 發表於 12-3-27 12:02
即係咁,我又唔係真係覺得大陸係咁差,所以我一直只都係問大家既睇法啫!

如果係我自己,我諗我會咁睇, ...

大陸未係好好, 呢點我認同, 但係咪共產黨一無事處呢, 又唔係wor

歷史原因共產黨執政, 亦曾文有文革呢啲黑暗年代, 但環顧而家全世界嘅共產國家, 中國已經係做得最好

從79年改革開放咗33年, 由一個封閉社會到而家, 仲要係管理一個十二億人口大國, 其實唔易, 要有民主, 人民質素上升亦需要時間

我本人覺得隨住中國經濟起飛, 人民多咗見識, 例如來香港, 係可以學到文明嘅, 不過需要時間

你問我, 我覺得近幾任中共領導人, 朱鎔基, 溫總, 胡錦濤等係幾ok ge, 真心為人民

反而我係真係睇唔起班政棍嘅, 我唔覺佢地係想香港好wor, 咩都反, 班公文袋仲要出賣香港, 口講人權, 但攞香港人利益去幫雙非, 外傭, 整個大橋司法覆核庫房又唔見咗60幾億

點評

oldcake    發表於 12-3-27 12:54


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


34#
發表於 12-3-27 12:19 |只看該作者
ume 發表於 12-3-27 11:25
當然唔等於!
但"雙非, 炒樓, 物價高,質素不好既中國人" 係共產黨統治下的問題,而好多質素好既中國人,有 ...



女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


禁止訪問

積分: 6372


35#
發表於 12-3-27 12:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58506


36#
發表於 12-3-27 12:23 |只看該作者
tsewong 發表於 12-3-27 12:17
大陸未係好好, 呢點我認同, 但係咪共產黨一無事處呢, 又唔係wor

歷史原因共產黨執政, 亦曾文有文革呢啲黑 ...
讚!
Bye


公爵府

積分: 29804


37#
發表於 12-3-27 12:24 |只看該作者
tsewong 發表於 12-3-27 12:17
大陸未係好好, 呢點我認同, 但係咪共產黨一無事處呢, 又唔係wor

歷史原因共產黨執政, 亦曾文有文革呢啲黑 ...
我認同你對大陸既睇法,但始終唔好既歷史太長,所以雖要時間,但我盡量會以開放既態度去睇佢地既!當然身為中國既香港人,我都希望中國有朝一日會成為理想既移民地!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


公爵府

積分: 25126


38#
發表於 12-3-27 12:28 |只看該作者
ume 發表於 12-3-27 12:14
吓!咁都得?!

咁你不如話"犯法係因為有法律"!

係要尊重法律, 所以係咪要釋法, 一定要詳細討論

的確你可以話條law寫得唔好, 公民袋啲律師係有權打官師嘅

但身為一個人民選出來嘅政黨, 你有法律專業知識, 真心為香港嘅, 唔係應該指出有法律漏洞, 幫政府市民諗辦法解決ga 咩? 雙非引至嘅社會問題大家都見到, 現實係香港得咁細, 資源得咁多, 根本afford唔到咁多人來

政府係做得唔好, 但我見佢地唔係幫政府, 只係覺得佢地係想攪衰政府

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo