自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 12-3-27 12:57 |只看該作者
回覆 Pulmma 的帖子

而家的香港後生仔,好多只識怨父母,社會,老師,教育,好老實從來無檢討過自己,好多電視訪問,一路只講自己有幾可憐,又話無人幫,講到成個世界欠左佢,點知原來仲係食緊屋企,食緊政府,有工又話遠,又話時間長,又話辛苦
我識一個朋友,係上海教大學英文,佢話唔願意返香港教,佢教個間大學的學生對老師教授好尊重的,佢地好珍惜有上大學的機會,所以好努力,好少走堂,亦好少上堂瞓覺,真係連電話都好少開的,他教得好有滿足感,佢教過講財務的學生,因為商業好需要有好的英文,同學好主動去同佢講英文作實習,原來好多外國教授好鍾意返大陸教,唔太喜歡香港,因為外國教授的人工比較高,學生學習意欲強
我們在不滿一些大陸人的行為之餘,亦要取長補短,衰的唔好學,好的要學,自己才會進步,如果唔係,只是五十步笑一百步。


水晶宮

積分: 64716

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


22#
發表於 12-3-27 12:58 |只看該作者
adachung23 發表於 12-3-27 12:41
或者有唔少香港既年青人去外地發展呢...
留在香港只有少數優秀

嗱!! 你提E點我都可以答你.

咁啱呢, 我老公個老死就係科大教書, 佢話.... 一代不如一代, 現今的年青人, 抗逆能力低, 面皮簿, 有時上堂時, 有錯去指出佢錯, 結果個次之後唔見佢再上堂.

睇佢地平時上堂的態度, 班教援鐘意教國內來的小朋友多D. 香港個D, 上堂打機, 瞓覺, 化妝, SMS, 為出席率而坐係度, 而唔係聽書的大有人在.



伯爵府

積分: 18956


23#
發表於 12-3-27 13:00 |只看該作者
敝在而家啲學生,讀topup 嗰啲都係度話自己係大學生,係咁呻話點解唔請佢,就算請左又話點解無兩三萬一個月!睇到呢啲真係叫救命!


水晶宮

積分: 64716

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


24#
發表於 12-3-27 13:01 |只看該作者
nms 發表於 12-3-27 13:00
敝在而家啲學生,讀topup 嗰啲都係度話自己係大學生,係咁呻話點解唔請佢,就算請左又話點解無兩三萬一個月 ...

眼高手低.


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


25#
發表於 12-3-27 13:06 |只看該作者
的確係, 而家d 學生仲以為自己好似十幾廿年前既大學生咁, 以為自己好了不起, 又唔知以前少學額, 大學生係叻d, 而家多左學額當然易入左, 好心俾心機讀書俾心機做人啦, 唔好只識埋怨


伯爵府

積分: 18956


26#
發表於 12-3-27 13:08 |只看該作者
回覆 Pulmma 的帖子

佢地到而家都仲未明白,大學生已經不是什麼,就好像以前讀到中五一樣!但仲成日覺得「大學生」好叻!


男爵府

積分: 8178


27#
發表於 12-3-27 13:10 |只看該作者
吾係好明, 小學咁深, band 1 中學爭餐死, 上到大學程度跌晒?


侯爵府

積分: 21308


28#
發表於 12-3-27 13:11 |只看該作者
樓主, 煩請繼續跟進, 請左之後大陸人同香港人做嘢處事有咩唔同, 思想及視野係咪都比香港人好.

就我個人經驗, 我唔係幾鍾意佢地, 佢地讀書係好勁, 好目標為本, 但overall覺得價值觀有啲問題.

例子1, 大學時, 我校有兩座唔同宿舍, 一個貴啲一個平啲,學校迫所有外地/內地學生住貴嘢, 當時我地學生會覺得大家都係考入來讀書, 應該公平抽宿舍, 一視同仁. 我地爭取後校方妥協唔知咩幾時前申請的都可轉去平校舍定國內同學可以去平校舍(真係唔好好記得), 但無同意以後係要抽籤, 於事學生會繼續請願. 後尾, 有個大陸女生同我講, 其實點解你地仲要幫佢地啫, 你地都有得住平宿舍咯. 佢自己未有既時候佢都有份爭取, 但原來搞掂自己就算. 我有啲失望.

例子2, 做嘢都有同大陸人共事, 有好多嘢都唔明點解佢地咁諗. 例如, 佢自己做嘢水準都好一般, 但同事都好包容, 總之大家幫手最後搞掂就算. 但有一次, 果位同事因為一位經理文件上有少少寫唔清楚, 佢竟然出email比全世界, 包括老闆, 指出果位經理既問題, 叫大家以後要寫齊嘢先比佢做, 唔好浪費佢時間.

其實比佢話果個人一向做事都好交帶好好人, 啲細既就算唔係跟佢既有嘢衰咗要佢幫手佢都會幫. 於事我打去話果位後生大陸仔, 佢好理直氣壯話佢張嘢真係有填唔岩, 害佢做多左嘢, 之前佢果啲幾好我唔理, 總之佢今次真係錯. 跟住我話做人唔係咁架, 你唔諗下你之前幾多嘢遲, 錯, 人地都盡量就你, 大家想辦法, 唔好話send email 去老闆度話你, 人地連你老頂都費事講. 你開刀都搵個乞人憎啲架啦. 你鬧人之後, 有無諗清楚自己平時係咪真係乜都岩晒, 佢要捉你, 以你既公工作水平, 篤到你走都好易. 人地話晒係經理, 你一個文員仔, 咁小事搞到咁, 你以後點同人合作做嘢啊, 邊個會比照你拍膊頭啊, 你真係覺得你勁到唔駛人幫咩.


例子3, 另一個仲勁, 跟我的, 我開完會己過lunch time, 要同客出去食飯, 我交代低一份嘢叫佢即刻做, 我同客食完嘢返來要傾. 到我食完個半鐘, 枱頭唔見份嘢, 追問佢, 佢竟然話未做, 我好冷靜問佢, 係咪我頭先講得太快你聽唔到我話食完飯要啊? 佢話唔係, 我聽到. 我嬲到癲, 即刻叫第二個做. 我話你唔做都講聲丫. 有一日我聽我下面另一個senior講返, 佢話同果條友傾過, 條友話覺得果份嘢難做咪唔做住囉, 其實我都一直無偷懶架, 佢出左去我都係一路做緊佢啲嘢架, 不過唔係果份之嘛, 所以我其實唔知佢點解咁嬲.


例子4, 一個朋友公立醫院做醫生, 佢話岩岩請左個大陸醫生, 有一日果個大陸醫生應該5點收工, 佢4點有urgent嘢比佢, 醫生答佢, 我今日收5點喎, 我做完我手頭上既嘢都應該夠鐘, 所以我係唔會做架喎.

例子5, 另有一次有兩個病人, 一個等左幾個鐘是睇便秘的. 一個岩岩來是心胶痛的. 佢竟然去睇便秘的先, 原因係便秘的等左好耐 我唔係做醫生都佑道要心胶痛危急過便秘啦, 但佢就好有原則咁先到先得.


所以就我個人經驗, 我對佢地真係好有保留. 當然我都有知有啲係堅勁的, 唔通温家寳唔勁咩. 亦都認同香港人真係要加把勁, 唔好以為入到大學真係好勁, 由其果啲副學士, 文憑然後左駁右駁先入到大學果啲, 或者出國讀兩年但流暢英文信都寫唔出果啲, 其實咁樣讀上去喺職場上認受性好低, 一定要更加努力做嘢, 學嘢, 用工作表現話俾人聽你係得嘅.

點評

小妮子  多謝分享....  發表於 12-3-27 15:26
bk_mommy  謝謝分享~   發表於 12-3-27 13:56


公爵府

積分: 28336


29#
發表於 12-3-27 13:19 |只看該作者
" 香港人真係要加把勁, 唔好以為入到大學真係好勁, 由其果啲副學士, 文憑然後左駁右駁先入到大學果啲, 或者出國讀兩年但流暢英文信都寫唔出果啲, 其實咁樣讀上去喺職場上認受性好低, 一定要更加努力做嘢, 學嘢, 用工作表現話俾人聽你係得嘅. "


真係講得好好 ! 讚 !:good:


版主

積分: 81026

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


30#
發表於 12-3-27 13:51 |只看該作者
華美 發表於 12-3-27 13:11
樓主, 煩請繼續跟進, 請左之後大陸人同香港人做嘢處事有咩唔同, 思想及視野係咪都比香港人好.

就我個人經 ...
Thank you for sharing!
生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂


男爵府

積分: 5032

好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-3-27 14:19 |只看該作者
而家香港D 大學生真係係好無聊 & 幼稚.......好似我每年見唔少果D 大學迎生會..(中X) .....唉...果D 所謂大學生..........如同小學雞一般既行為.........真係要不得....................

點評

華美  認同, 仲覺得自己好勁  發表於 12-3-27 14:52


公爵府

積分: 28209


32#
發表於 12-3-27 14:31 |只看該作者
Ivy07 發表於 12-3-27 12:57
回覆 Pulmma 的帖子

而家的香港後生仔,好多只識怨父母,社會,老師,教育,好老實從來無檢討過自己,好多 ...
鬼咩, 而家D香港新一代, 個個都係父母幫佢地做晒所有野, 比人幫慣晒咪覺得應分law, 你唔幫佢好似欠左佢咁架.
我有個親戚就係人板, 讀到high dip, 申請grand loan張form佢亞媽都要叫佢亞哥幫佢填 ( 其實佢冇叫人幫, 但佢亞媽就驚死個女唔識填咁周圍搵人幫佢). 就算而家已經廿幾歲, 都唔知自己想做乜, 求期邊份工請佢就做, 做左又要嫌三嫌四, 多野做就嫌辛苦, 冇野做又嫌悶, 人工就永遠都嫌低 (但以佢斤兩其實差唔多架喇) 問佢其實想做乜又話唔知. 就係因為父母自細幫佢諗晒, 從來唔駛自己諗野.


珍珠宮

積分: 36576


33#
發表於 12-3-27 14:52 |只看該作者
Pulmma 發表於 12-3-27 12:14
朋友, 佢公司係香港有過千個員工, 全球過萬. 係香港做高級人事管理人員. 最近開新DEPT請人, 佢老闆(香港人 ...

B6 MT吹水interview / resume就叻,做就有心冇力

點評

Ivy07  香港人都大把係咁啦,我做咁多間公司,總有幾個這種香港人  發表於 12-3-27 16:12


侯爵府

積分: 21308


34#
發表於 12-3-27 14:55 |只看該作者
Pulmma 發表於 12-3-27 12:58
嗱!! 你提E點我都可以答你.

咁啱呢, 我老公個老死就係科大教書, 佢話.... 一代不如一代, 現今的年青人, ...
你交咗學費唔聽書係你自由, 但要有基本尊重, 又無人痴住你個pat, 唔鍾意咪走堂囉, 最憎果啲仲好似小學生咁要大聲傾計, 玩, 擾亂, 以為自己好叻, 不佑所謂


伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


35#
發表於 12-3-27 14:56 |只看該作者
yes, when I was recruiting people, normally I will recruit Mainland one and some studying overseas (at least can speak English) and no Hongkongese lor!

Their Chin and Eng standard (read, write and speak) are bad!

Even I am a HKese, I think so.

That's why I forced my girls learning PTH and ENG. Cantonese, can speak is OK lor!


珍珠宮

積分: 36576


36#
發表於 12-3-27 14:59 |只看該作者
華美 發表於 12-3-27 13:11
樓主, 煩請繼續跟進, 請左之後大陸人同香港人做嘢處事有咩唔同, 思想及視野係咪都比香港人好.

就我個人經 ...

agree, B6 MT吹水就叻,做就有心冇力


大宅

積分: 4121


37#
發表於 12-3-27 14:59 |只看該作者


男爵府

積分: 9508


38#
發表於 12-3-27 15:04 |只看該作者

引用:而家香港D+大學生真係係好無聊+&+幼稚.....

原帖由 fullmama 於 12-03-27 發表
而家香港D 大學生真係係好無聊 & 幼稚.......好似我每年見唔少果D 大學迎生會..(中X) .....唉...果D 所謂大 ...
完全同意。真係不知所謂,玩埋D不雅迎新game




大宅

積分: 3495


39#
發表於 12-3-27 15:10 |只看該作者
係呀,依家啲人只係會去埋怨人,不會諗下自己做咗幾多,而且亦都唔虛心學習,又目中無人!!

Ivy07 發表於 12-3-27 12:57
回覆 Pulmma 的帖子

而家的香港後生仔,好多只識怨父母,社會,老師,教育,好老實從來無檢討過自己,好多 ...

VANNA & BEVERLY i love u
My homepage is


http://www.baby-kingdom.com/?154716


大宅

積分: 3495


40#
發表於 12-3-27 15:12 |只看該作者
係呀,依家啲人只係會去埋怨人,不會諗下自己做咗幾多,而且亦都唔虛心學習,又目中無人!!


Ivy07 發表於 12-3-27 12:57
回覆 Pulmma 的帖子

而家的香港後生仔,好多只識怨父母,社會,老師,教育,好老實從來無檢討過自己,好多 ...

VANNA & BEVERLY i love u
My homepage is


http://www.baby-kingdom.com/?154716

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo